След трусове и притеснения дано се сбъднат СЕДМОКЛАСНИТЕ ни въжделения!

  • 38 770
  • 738
# 510
Ами да, така е - децата, които са на 1 точка от по-високата оценка се чувстват ощетени, пък тези, които са в долната част на скалата не. Wink
Виж целия пост
# 511
И моята каза, че бил труден-влязла някаква др. госпожа, преподаваща по АЕ, и им "помагала" - не разбрах какво значи това - на глас ли е диктувала или е давала индивидуални съвети...
Направо се потресох - каква е целта на занятието?!?
Виж целия пост
# 512
От сутринта и аз пия трето хапче за глава.Май и то не помага.За резултатите от другите тестове /анг.,история и т.н./ в училищата ли ще проверяваме за резултати,че моята дъщеричка пак не е разбрала.

Или просто им казват самите учители резултатите или залепват списък в училище. Няма правило. Peace Виждам, че коментирате как в  7 клас заради кандидатстването  разказвателните не са от особено значение. И сте прави, и не сте. Laughing
Прави, тъй като на всички ни е ясно, че през тази ударна година децата наблягат предимно на подготовката си по БЕЛ и мат и за другото просто не остава много време да задълбаят. В 8 клас обаче, ако детето се окаже в паралелка с езиково обучение, каквито са повечето, то не учи тези предмети и съвсем забравя ученото-недоученото.И в 9 клас учителите започват с преговор на нещо, което децата  са  минали в 7 клас, но  по периферията. И ако примерно по история и география, където материалът не е  чак така обвързан през годините, тези пропуски не са от съществено значение и максимум да доведат до ниска оценка на входното, то ученото по физика и химия в 7 клас е  важна основа за  усвояване на нещата нагоре.Може да се направи дори паралел с математиката. Пропуските от 7 клас човек си ги влачи и нататък. Thinking
В 7 клас подсъзнателно, заради натоварването на децата, недоволствах от напора от страна на класната на дъщеря ми да са  едва ли не the best по всичко,не само по БЕЛ и мат. Сега разбирам, че и тя е имала своите основания, koлкото и да  не ми харесваше това тогава.
Виж целия пост
# 513
[ В 8 клас обаче, ако детето се окаже в паралелка с езиково обучение, каквито са повечето, то не учи тези предмети и съвсем забравя ученото-недоученото.И в 9 клас учителите започват с преговор на нещо, което децата  са  минали в 7 клас, но  по периферията. И ако примерно по история и география, където материалът не е  чак така обвързан през годините, тези пропуски не са от съществено значение и максимум да доведат до ниска оценка на входното, то ученото по физика и химия в 7 клас е  важна основа за  усвояване на нещата нагоре.Може да се направи дори паралел с математиката. Пропуските от 7 клас човек си ги влачи и нататък. Thinking
В 7 клас подсъзнателно, заради натоварването на децата, недоволствах от напора от страна на класната на дъщеря ми да са  едва ли не the best по всичко,не само по БЕЛ и мат. Сега разбирам, че и тя е имала своите основания, koлкото и да  не ми харесваше това тогава.
Абсолютно вярно!
Виж целия пост
# 514
Не знам защо така се получва, но по английски ез. винаги им дават труден тест на ВО. И то не толкова труден, колкото неадекватен към това, което учат в училище.  newsm78  
Виж целия пост
# 515
Благодаря зя отговора
Виж целия пост
# 516
Моят син каза, че АЕ бил лесен, не посещава школи и не се занимава допълнително.
А точките се превръщат в оценки за по-малко от минута. Разсекретяването се бави, не знам защо.
Виж целия пост
# 517
За ВО по АЕ Деси каза,че няма намерение да проверяваме.. да сме се изнендадали като видим резултатите. Wink Не очаква добра оценка, затруднила се е доста.

Сега чете по химия и физика (там има доста знания и желание за учене, а и материалът е важен, затова я натискам). И все пак, излишно мното тестове тази година за дечицата. Струва ми се много стресово.
Виж целия пост
# 518
Що да са много тестовете? Само тези двата първите са важни и там имаше нужда да се наблегне. Останалите са си най-обикновени тестове, каквито и учителят дава.
Виж целия пост
# 519
И аз съм с главоболие от няколко дни  Confused, но моето си е от синузита. Винаги като е такова никакво времето започва да ме стяга главата  Tired.
По Г. има 3 грешки т.е. петица, а по И - 5 грешки т.е. пак петица.
За днешния тест по АЕ каза, че не бил нито лесен, нито труден и според него се е справил, но да видим като излезе ключа с верните отговори.
  Сега го накарах да прегледа това-онова по физика, че това е предмета по който изобщо не поглеждаше тази година. До миналата година много му допадаше, но през тази смениха учителката и вече не му харесва предмета  Rolling Eyes. Госпожата нищо не разбирала, не можела да обяснява и т.н. Много се радваше, когато учителката им беше болна и я заместваше зам.директорката, която също е учител по физика. Само тогава проявяваше желание да учи  Tired.
Виж целия пост
# 520
Що да са много тестовете? Само тези двата първите са важни и там имаше нужда да се наблегне. Останалите са си най-обикновени тестове, каквито и учителят дава.

Не че тестовете са много, но напрежението им идва в повече. При условие, че в началото на всяка година се правят входящи тестове по предметите, нужно ли е да има и ВО в края на годината?
Виж целия пост
# 521
Това е НВО, което се прави при завършването на всяка образователна степен - начална, основна и гимназиална.
Виж целия пост
# 522
Така или иначе практиката показва, че НВО не е вярната формула с всичките истории за преписвания, некоректни квестори и ТОТО принципа използван при много от децата.
Виж целия пост
# 523
Мойта се прибра и тя каза, че се е затруднила на последната част с попълването на думите.
Виж целия пост
# 524
Да ви кажа изобщо не се притеснявам какво ще му остане в главата по физика и химия. Аз като влязох навремето в немската и преди това бях живяла 4-5год. в Германия, не бях учила руски, БЕЛ, химия и т.н., изобщо не ме затрудни нищо в гимназията с изключение на математиката и донякъде пропуските, които имах по БЕЛ.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия