Днес оценките видяхме, много скоро ще извикаме УСПЯХМЕ!!! СЕДМОКЛАСНИЦИ, напред!

  • 52 507
  • 812
# 750
И все пак някой може ли да ми каже за какво са отнели 0.5 точки?  newsm78 newsm78 newsm78
Единият проверяващ  е решил, че не е достатъчно категорично отхвърлена стойността на параметъра, за която решение е всяко рационално число, макар че в края на решението детето беше написало категорично кои са възможните стойности на параметъра.
Математиците които бяха днес казаха че много били пълните 6-ци и затова са правили това.
Виж целия пост
# 751
За мами пловдивчанки: според вас какви ще са баловете за пловдив спрямо миналата година!

Доста по-високи спрямо последните 2 додини
Виж целия пост
# 752
Тук не съм съгласна. Какво значи дали трябва да си го причиняват? Да, трябва - безумията на МОМН трябва да се  сведат до минимум, а с подминаване на нередности това няма как да стане.
Напълно подкрепям. Ако никой не реагира сега, не ми се мисли до къде могат да стигнат недомислиците на МОМН, а след две години ми предстои да се пека на същия огън.
Също подкрепям. Дъщеря ми снощи написа възмутителен е-mail до МОМН, защото вчера се е е оказало, че на деца, които не са се явили на втори модул (който не е задължителен, както знаем), автоматично им пишат 0 (нула) точки и изчисляват оценката. От цели випуск (около 79 деца) по математика са се явили на втори модул само 19.  По БЕЛ има повече деца явили се на втори модул. Без това слабите оценки са доста, а сега им ги смъкват още. Бесни са децата, защото никой не ги е предупредил за този начин на изчисление.
Виж целия пост
# 753
я, чакай, какво за втория модул и нулата точки?
Виж целия пост
# 754
И все пак някой може ли да ми каже за какво са отнели 0.5 точки?  newsm78 newsm78 newsm78
Единият проверяващ  е решил, че не е достатъчно категорично отхвърлена стойността на параметъра, за която решение е всяко рационално число, макар че в края на решението детето беше написало категорично кои са възможните стойности на параметъра.
Математиците които бяха днес казаха че много били пълните 6-ци и затова са правили това.

За абсолютно същото на моето е отнета цяла точка - пак гоним същата паралелка,
същият казус
Виж целия пост
# 755
Тук не съм съгласна. Какво значи дали трябва да си го причиняват? Да, трябва - безумията на МОМН трябва да се  сведат до минимум, а с подминаване на нередности това няма как да стане.
Напълно подкрепям. Ако никой не реагира сега, не ми се мисли до къде могат да стигнат недомислиците на МОМН, а след две години ми предстои да се пека на същия огън.
Също подкрепям. Дъщеря ми снощи написа възмутителен е-mail до МОМН, защото вчера се е е оказало, че на деца, които не са се явили на втори модул (който не е задължителен, както знаем), автоматично им пишат 0 (нула) точки и изчисляват оценката. От цели випуск (около 79 деца) по математика са се явили на втори модул само 19.  По БЕЛ има повече деца явили се на втори модул. Без това слабите оценки са доста, а сега им ги смъкват още. Бесни са децата, защото никой не ги е предупредил за този начин на изчисление.

Че това си беше разяснено навсякъде. Не е задължително да пишеш по втори модул, за да кандидатстваш.
Виж целия пост
# 756
я, чакай, какво за втория модул и нулата точки?

Наясно съм, че всички, които пишат тук са с деца явили се на двата модула. Но има други, които са били само на първи, защото е задължителен.
Виж целия пост
# 757
Наясно съм, че всички, които пишат тук са с деца явили се на двата модула. Но има други, които са били само на първи, защото е задължителен.
В наредбата за приемане на ученици в държавни и общински училища изрично пише:
"(2) (Изм. - ДВ, бр. 73 от 2009 г., в сила от 15.09.2009 г.) Всеки от приемните изпити по ал. 1, т.
1 се състои от два модула, единият от които е тестът от националното външно оценяване по
съответния предмет,  а другият включва допълнителни въпроси и задачи. Оценката от
приемния изпит се формира въз основа на резултатите от двата модула, взети заедно.
"
Виж целия пост
# 758

Че това си беше разяснено навсякъде. Не е задължително да пишеш по втори модул, за да кандидатстваш.

Повярвай ми, Andariel, това наистина за първи път го чувам.
Виж целия пост
# 759
Не разбирам какво точно е станало, затова питам!
 Твоето дете, щом е било само на първи модул, значи има оценка само на ВО, където ббазата е 65 точки. За втория модул е логично да пишат 0 точки, и на база 100 точки да изчислят оценка за кандисатстване, която ще е по-ниска от тази на първия модул.
Виж целия пост
# 760
я, чакай, какво за втория модул и нулата точки?

Наясно съм, че всички, които пишат тук са с деца явили се на двата модула. Но има други, които са били само на първи, защото е задължителен.

Проблемът с тези деца си е техен. Peace Наредбата е ясна, оценката за кандидатстване  се формира на база максималните като сбор 100 точки от двата модула. Иначе какво би станало, някой с чист първи модул и 65 точки от него,  но неявил се на втория, ще има претенции за оценка 6 за кандидатстване. Няма как това да се случи.
Виж целия пост
# 761
И тогава е логично на 2 модул да се пишат 0 т:)
Виж целия пост
# 762
Ако пълна шестица се изкарваше само с първи модул, кой луд щеше да се готви и явява на втория?
Виж целия пост
# 763
Наясно съм, че всички, които пишат тук са с деца явили се на двата модула. Но има други, които са били само на първи, защото е задължителен.
В наредбата за приемане на ученици в държавни и общински училища изрично пише:
"(2) (Изм. - ДВ, бр. 73 от 2009 г., в сила от 15.09.2009 г.) Всеки от приемните изпити по ал. 1, т.
1 се състои от два модула, единият от които е тестът от националното външно оценяване по
съответния предмет,  а другият включва допълнителни въпроси и задачи. Оценката от
приемния изпит се формира въз основа на резултатите от двата модула, взети заедно.
"

Това наистина изяснява всичко. За съжаление децата не са чели тази наредба, но се оказва, че има учители, които също не са я чели. Аз като родител, признавам си, също. Но слушах внимателно на родителската среща, когато "много внимателно и подробно" ни разяснявах всичко около НВО. Е, сигурна съм, това не ни го казаха.
Жалко за децата.
Виж целия пост
# 764

Че това си беше разяснено навсякъде. Не е задължително да пишеш по втори модул, за да кандидатстваш.

Повярвай ми, Andariel, това наистина за първи път го чувам.

Виж сега, ясно че го чуваш за първи път. Но ако се замислиш за какво претендираш - детето държи първи модул (задължително) и получава някакви точки, да кажем всичките 65. Решава, че няма какво да се хАби за втория модул, не работи по него и получава 0 точки - повече от ясно. Колко според теб трябва да получи, ако не е работило по втория модул. Навсякъде все пак е така - работиш/получаваш, не работиш/не получаваш. В смисъл не е нужно чак Наредбата да си чела, за да знаеш, че това е принципа.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия