Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как да постъпя, ако поръчката ми от H&M е в статус 'In progress'?
Какво представлява блокирането на сумата при поръчка от H&M?
Как да уведомя превозвача за чакане на пратка?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как да постъпя, ако поръчката ми от H&M е в статус 'In progress'?
Ако поръчката ви от H&M е в статус 'In progress', това означава, че тя в момента се обработва. Обикновено след този статус следва статус 'Dispatched', което означава, че поръчката ви е изпратена. Ако имате въпроси относно поръчката си, можете да се свържете с клиентския сервиз на H&M за повече информация.
-
Какво представлява блокирането на сумата при поръчка от H&M?
При поръчка от H&M, блокирането на сумата върви ръка за ръка с техническите проблеми, които са били причина за загриженост сред форумните потребители. В случай на добавяне на артикул към вече направена поръчка, сумата за новопоръчания артикул се блокира отделно. Това може да създаде неудобство, тъй като сумата за поръчката се блокира цялата, вместо само за добавения артикул. Въпреки това, блокираните суми се освобождават автоматично след изтичане на определен срок, различен за всяка банка.
-
Как да уведомя превозвача за чакане на пратка?
-
Какво представлява SWIFT number и как може да се намери?
-
Как да разбера от коя карта ще изтеглят парите за разделена поръчка, платена с различни карти?