аз не се оплаквам от работа. като се имат предвид времената, по-добре да има...
обаче вече е постоянно мрънкането от страна на клиентите я за по-дълго плащане, я за намаления, я за безплатен транспорт. от друга страна, фирмата ни спря всякакво потере дечизионале и трябва да искам разрешение в 90% от случаите, нещо което ми е ненавистно просто, тогава по-добре да се цаня за теле-сейлс и да знам, че толкова са ми правомощията (никакви, демек).
за сметка на това ни качиха за пореден път бюджетите : всичко, за да не ни платят премиите. ми търговец човек за какво работи, ако не за премии? щото за тая заплата телефонистка мога да стана
Студио коммерчалиста, разбира се
Положението е спечено отвсякъде (за България говоря, но очевидно и в Италия е така). Това за мрънкането на клиентите ми е много познато (аз тук работя в търговска фирма), ами непрекъснато имат претенции за споменатите от теб неща. Автономността в решенията до голяма степен сами си я ограничихме (ние, служителите), просто защото е доста сложна обстановката, бавят се плащания, работим и с мащабни клиенти, а фирмата ни е частна, та... абе, изобщо, като дежа вю ми звучи това, което казваш.