Първокласници - набор 2005 - 8

  • 32 539
  • 742
# 75
Ще купувате ли телефон и ще ограничавате ли разговорите?

С Прима е. Знае, че само един път в месеца ще му я зареждаме и сам да си преценява на кого да звъни. Предполагам, обаче че в началото, докато си начеса крастата, ще я зареждаме доста често Mr. Green. Хубавото е, че с баща си говори безплатно и евентуално ако изговори всичките пари наведнъж, ще има връзка с някой от нас.
Виж целия пост
# 76
Ето ме и мен. Hug  Има ли вече официална информация кога ще е първият учебен ден?

Според мен учебната година ще започне на 17.09.Лично аз май предпочитах да започне на 15.09...
Виж целия пост
# 77
учебна тетрадка по пеене -5лв(голяма глупост)

Аз съм учителка по музика и искам тази тетрадка. За мен не е глупост, за децата също. Да, музиката се счита за маловажен предмет и може да не се обръща внимание на нея според повечето от вас. Но може би все пак има значение и общата култура на децата и въвеждане на някакъв естетически вкус.
ЗлаВещица
аз дори купих и нотна тетрадка, ще има ли нужда от такава ?
Виж целия пост
# 78
учебна тетрадка по пеене -5лв(голяма глупост)

Аз съм учителка по музика и искам тази тетрадка. За мен не е глупост, за децата също. Да, музиката се счита за маловажен предмет и може да не се обръща внимание на нея според повечето от вас. Но може би все пак има значение и общата култура на децата и въвеждане на някакъв естетически вкус.

Изключително много съжалявам , че музиката изначално е слабо застъпена в учебните програми . Особено ценна е за децата в тази възраст и развива много повече познавателни способности отколкото , който и да е друг предмет .



Една от първите задачи в учебната тетрадка по музика за 1 клас  е оцвети колата в синьо-карам по спомени,та нито съм сигурна за предмета,нито за цвета,но не виждам с какво задачата допринася за музикалната култура на детето...
Иначе от учебната тетрадка по музика за 3 клас съм доволна-има доста музикални задачки и е интересна,но тази за 1 клас не е жизнено необходима.
В нотна тетрадка започнаха да пишат втория срок на втори клас,но по програма е от трети клас,освен  ако не сте в някаква музикална паралелка.
Виж целия пост
# 79
по отношение на ваксината - питах личната, каза че още било рано, правила се по набори, но след навършване на 7 г. та ние явно няма да я направим преди 15 септември, че ще сме на 6 г и 8 месеца.
Добре, че влязох при вас да ви почета, не знаех че има ваксина на 7 години, пък и джипито нищо не е казала, колко пъти сме ходили Shocked
Часовник, му подарихме за рождения ден, много си го харесва, не го сваля от ръката и вече започна всичко под час да върши - това филмче почвало в еди-колко си часа, от толкова до толкова ще играе на компютъра, чак се учудвам- доста добре се ориентира с времето Sunglasses
Телефон, имаме разни стари вкъщи, но той не проявява никакъв интерес, даже го питах, дали иска - искал, но само ако имало много игри ooooh!, така че поне в началото телефона отпада.
Раница още миналата година я купихме Wink
Друго нищо не съм приготвила, чакам родителската среща - госпожата нека да каже нейните изисквания, тогава ще купуваме.
Дрехите ще са с униформи, само трябва да му търсим дънки, защото униформените най-малкия размер му стояха като торба -толкова е слаб, че единствено тези с ластиците успяват да му станат Thinking
Виж целия пост
# 80
Далеч съм от мисълта да твърдя, че музиката е най-важният предмет и трябва да се набляга да се учи за него. Но съм убедена, че могат да се предадат неща, които остават за цял живот по начин, по който децата да ги запомнят. Може да има и оцветяване на кола, зависи по кой учебник/тетрадка се работи, но с това може да има и някаква косвена връзка. Аз примерно съм давала на деца да оцветяват рисунки, като правя връзка с анимационни филми, музика към тях, инструменти, които се използват и композитори, чиято музика се използва в тях. Примерно учениците ми от втори и трети клас могат да кажат на дадена мелодия от "Том и Джери", че е от "Лебедово езеро" на Чайковски, могат да кажат и няколко думи за него - нещо, което дори и родителите не знаят. (давам само един пример, иначе имам много повече)
Мисълта ми е, че не е необходимо задачата да е директно музикална, за да има връзка с музиката.
Имаме право да променяме програмата и да допълваме. Лично аз го правя непрекъснато. Изтеглям песни от нета и учим не само това, което е в учебника. А песни, които се харесват на децата и ги пеят с удоволствие. Защо да не го правя, какво от това, че ги няма в учебниците? По същия начин и с нотните тетрадки и нотите. По програма се учат в трети клас. Като по единия учебник се учат всички ноти за един час  Shocked Нещо, което е просто неосъществимо. Така че съм си ги направила да се учат почти цяла година и основата я поставям във втори класо, защото децата имат желание за това. След като те сами искат да пишат ключ сол и ноти намирам за уместно да използвам това и да ги науча - подчертавам - само по тяхно желание.
Иначе нотни тетрадки искам от втори клас. Освен основа за ноти в тях си пишем и текстове на песни, които ги няма в учебника. По два - три куплета на час да не се преуморят.

Ще дам и един пример за друга област. Моя позната си праща детето при логопед за заекване. И се оплаква, че логопедът нищо не прави и в повечето време оцветяват рисунки. В същото време имам комшийка, която работи в специализирана детска градина за деца със смущения в говора. От нея знам, че когато се занимават с детето трябва да му се отвлича вниманието от мисли за говоренето. Дават му да моделира нещо, да рисува, да оцветява и в това време се провеждат уроците - като не мисли за говоренето детето постига по-голям ефект и има по-добър резултат.
Виж целия пост
# 81
Примерно учениците ми от втори и трети клас могат да кажат на дадена мелодия от "Том и Джери", че е от "Лебедово езеро" на Чайковски, могат да кажат и няколко думи за него - нещо, което дори и родителите не знаят. (давам само един пример, иначе имам много повече)
Мисълта ми е, че не е необходимо задачата да е директно музикална, за да има връзка с музиката.
Имаме право да променяме програмата и да допълваме. Лично аз го правя непрекъснато. Изтеглям песни от нета и учим не само това, което е в учебника. А песни, които се харесват на децата и ги пеят с удоволствие. Защо да не го правя, какво от това, че ги няма в учебниците?

дай Боже повече такива Учители  bouquet

Виж целия пост
# 82
Вещи  bouquet

Благодаря за темата, изпуснала съм я  bouquet
Виж целия пост
# 83
Miriel, ние купихме на сина ни този часовник http://chasovnik.bg/Q-Q-VQ28J802Y-detski-chasovnik. Телефон не се предвижда скоро, та часовник определено ще му трябва.

медунка, не знам откъде си научила това за помощта за първокласник, но не е вярно. Помощта се получава в месеца следващ месеца на подаване на документите. Аз този месец ги взех. Бележка, че детето редовно посещава училище се носи отново през октомври, защото иначе спират детските.

Виж целия пост
# 84
Примерно учениците ми от втори и трети клас могат да кажат на дадена мелодия от "Том и Джери", че е от "Лебедово езеро" на Чайковски, могат да кажат и няколко думи за него - нещо, което дори и родителите не знаят. (давам само един пример, иначе имам много повече)
Мисълта ми е, че не е необходимо задачата да е директно музикална, за да има връзка с музиката.
Имаме право да променяме програмата и да допълваме. Лично аз го правя непрекъснато. Изтеглям песни от нета и учим не само това, което е в учебника. А песни, които се харесват на децата и ги пеят с удоволствие. Защо да не го правя, какво от това, че ги няма в учебниците?

Дай Боже повече такива Учители  bouquet

Ами правя го и заради себе си и спокойствието си. Ако не им е интересно само се въртят, говорят и не се траят. Пък като им харесва слушат и има мир  Mr. Green Mr. Green Mr. Green
Виж целия пост
# 85
Примерно учениците ми от втори и трети клас могат да кажат на дадена мелодия от "Том и Джери", че е от "Лебедово езеро" на Чайковски, могат да кажат и няколко думи за него - нещо, което дори и родителите не знаят. (давам само един пример, иначе имам много повече)
Мисълта ми е, че не е необходимо задачата да е директно музикална, за да има връзка с музиката.
Имаме право да променяме програмата и да допълваме. Лично аз го правя непрекъснато. Изтеглям песни от нета и учим не само това, което е в учебника. А песни, които се харесват на децата и ги пеят с удоволствие. Защо да не го правя, какво от това, че ги няма в учебниците?

Дай Боже повече такива Учители  bouquet

Ами правя го и заради себе си и спокойствието си. Ако не им е интересно само се въртят, говорят и не се траят. Пък като им харесва слушат и има мир  Mr. Green Mr. Green Mr. Green
Вещи, а учат ли се нотите в 1 клас?
Ние си имаме отделна учителка по музика, която и на мен е преподавала, едва ли ще е с такъв подход като твоя, за съжаление...
За сметка на това часът по физическо ще го води класната, най-вероятно в стаята, още не мога да го преглътна това и поради тази причина ще е до обяд  и следобяда ще я запиша на някакъв спорт, ха да видим пък..  Laughing
Виж целия пост
# 86
Като говорим за смесването на подходи в началното образование, беше ми интересно да разбера, че една от началните учителки в нашето училище смесва конвенционалното образование с един подход, наречен саундпейнтинг (един вид музикален език). Дъщерята на моя позната e нейна ученичка, целият клас са просто влюбени в учителката си, покрай по-различния начин на усвояване на материала (във всичко е намесена музиката) децата са станали страхотен колектив и всички просто нямат търпение да идат на училище. Ако на някой му е интересно, ето я учителката и класа .
Виж целия пост
# 87
В 1 клас наблягаме повече на пеенето. Не ги карам да пишат, освен в тетрадките, но там е повечето ограждане, отбелязване и тук там оцветяване Simple Smile И те не питат за нотите, така че не съм ги пробвала Simple Smile
За съжаление бих казала, че когато предметите ни - физическо, рисуване и и музика - се предават от класната често допълват някой от другите предмети. Тази година имаше едно разместване на часовете и два от класовете бяха по музика при класните си. Едната взе това много присърце, дори идваше на уроци при мен да и обяснявам ноти, тактове, движение, мелодии, защото си нямаше понятие почти от нищо. Другата обаче пускаше по някоя песен и обикновено решаваха задачи по математика или допълваха часове по роден край или човек и общество. Децата казваха, че мразят музиката ,защото учат нещо друго Simple Smile Иначе колежката си е много добра учителка, но искаше да си допълни часовете по другите предмети Simple Smile И по физическо става доста пъти така. Сякаш рисуването най-много се изпълнява - може би е най-лесно и не изисква много подготовка.
Виж целия пост
# 88
На нас ни искат по 30лв.
Ще ги събира майка,която е мнозинство от детската градина.Била е касиер на групата,родителите я познават и й имат доверие.
В тези пари влизат учебник по немски,по информатика и допълнителни помагала по бълг.ез. и математика.


Информатика?!  Rolling Eyes
Виж целия пост
# 89
Цитат
Информатика?!  
Предполагам, че става дума за ЗИП Информационни технологии.

Аз също съм на мнение, че трябва да си карат часовете по музика, рисуване и физическо, а не да се заместват с писане и смятане. Още от малки не им създаваме двигателна и обща култура, пък после защо били дебели и нямали никакви интереси.


За ваксините. И аз мислех, че ще ходим чак ноември, но вчера направихме пробата. На 7 год е проба манту. Точно заради документацията за 15 септември всички дечица ни викат по-рано, поне при нашия джипи.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия