Ох, тези нови телефони!

  • 1 080 396
  • 11 706
# 10 485
А да е минавал ъпдейт на този таблет? Единият ми компютър беше така след последния ъпдейт миналата седмица. Оказа се, че иска паролата за One Drive. А почти съм сигурна, че никога не е въвеждана на него. Какво му стана не знам.
Виж целия пост
# 10 486
Възможно е и да е минал, не знам със сигурност, ще питам и другите у дома дали случайно не им е направило впечатление.
Виж целия пост
# 10 487
Въпросът ми е за таблет, не за телефон, но се надявам да можете да ми помогнете.

Имаме вкъщи един таблет, който ползваме рядко, Huawei е. Паролата му е с pattern, онези схемички с приплъзване. Да, обаче сега иска ПИН след рестартиране и то иска цифров ПИН. Не можем да минем в режим за вкарване на друг вид парола. Има ли някой идея защо се случва и как да се справим?
Аз имах същия проблем с таблет Acer, само че след ъпдейтване... Върнах го към фабричните настройки... друг начин не намерих...
Виж целия пост
# 10 488
Здравейте дами,
Извинявам се предварително за въпроса, но как да направя така, че телефонът ми да звъни с мелодия. Имам Samsung Galaxy A40.
Благодаря.
Виж целия пост
# 10 489
Здравейте дами,
Извинявам се предварително за въпроса, но как да направя така, че телефонът ми да звъни с мелодия. Имам Samsung Galaxy A40.
Благодаря.
https://deviceguides.vodafone.co.uk/samsung/galaxy-a40-android-9 … select-ring-tone/
Виж целия пост
# 10 490
А на 6 стъпка как да запиша предварително мелодията, за да мога да я добавя
Здравейте дами,
Извинявам се предварително за въпроса, но как да направя така, че телефонът ми да звъни с мелодия. Имам Samsung Galaxy A40.
Благодаря.
https://deviceguides.vodafone.co.uk/samsung/galaxy-a40-android-9 … select-ring-tone/
Виж целия пост
# 10 491
В темата за Xiaomi във ФБ, никой не ми помогна преди време, но тук някой може да има идея.
Та.. отдавна ползвам такива телефони и съответно облака им. Знам си паролата и мейла за достъп. В облака има отделни категории, например контакти, галерия итн. Искам да вляза в галерията да редактирам например и ми иска код, който ще ми пратят с СМС. Обаче СМС не получавам. НИКОГА. Опитвам по няколко пъти на няколко седмици, още не не идвал СМС. Не мога да сменя идентификация, на имейл например.  И така нямам достъп практически. Идея за помощ?
Виж целия пост
# 10 492
Виж как ти е въведен номера - ако е с 088хххххххх - няма да стане - трябва да е или с 0035988ххххххх или с +359880000000.

Различните приложения изискват различен формат - тествай.
Виж целия пост
# 10 493
А на 6 стъпка как да запиша предварително мелодията, за да мога да я добавя
Ако я имате на mp3 я качете/запишете на устройството. Дъщеря ми и синът ми използват ZEDGE (приложение). Чрез него си сменят мелодиите.
Виж целия пост
# 10 494
В темата за Xiaomi във ФБ, никой не ми помогна преди време, но тук някой може да има идея.
Та.. отдавна ползвам такива телефони и съответно облака им. Знам си паролата и мейла за достъп. В облака има отделни категории, например контакти, галерия итн. Искам да вляза в галерията да редактирам например и ми иска код, който ще ми пратят с СМС. Обаче СМС не получавам. НИКОГА. Опитвам по няколко пъти на няколко седмици, още не не идвал СМС. Не мога да сменя идентификация, на имейл например.  И така нямам достъп практически. Идея за помощ?
Пренесен ли е от друг оператор?
Виж целия пост
# 10 495
Виж как ти е въведен номера - ако е с 088хххххххх - няма да стане - трябва да е или с 0035988ххххххх или с +359880000000.

Различните приложения изискват различен формат - тествай.
Правилно е въведен. По подсказка излиза България, после номера без 0. Няма опция да променя формата.
Чревоугодник, нищо не е сменяно номерът и оператор са същите. Със стария телефон влизах Sad
Виж целия пост
# 10 496
Пробвай и с "0" - не помня кой облак беше, но го искаше с нулата. И аз бях много учудена и трошах нерви, докато хвана какво прави проблема.
Виж целия пост
# 10 497
Пробва ли повторно да ти изпратят SMS от бутона? Трябва да изчакаш 60сек. преди да се активира бутона за нов опит.
Виж целия пост
# 10 498
Пробва ли повторно да ти изпратят SMS от бутона? Трябва да изчакаш 60сек. преди да се активира бутона за нов опит.

Да, много пъти Grinning Никога не получавам СМС. Правя опити всеки месец от 6 месеца поне Sad
Виж целия пост
# 10 499
Да, много пъти Grinning Никога не получавам СМС. Правя опити всеки месец от 6 месеца поне Sad
Пиши им account-service@xiaomi.com Може да ползваш Google Translat.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия