Електронен магазин Данет

  • 4 656
  • 45
Адски съм недоволна от Данет!!!Ето и на какво се дължи моето недоволство-от края на 5 месец имам проблеми с бременността (болници,системи за задържане и т.н.)Препоръчаха ми да лежа,да сведа движението и особено ходенето до минимум.Ок!Така и направих горе-долу.Садо дето ми се искаше да си напазарувам за бебето и вариянта с елекронния магазин силно ми допадна.Видях реклама на Данет и започнах да си поръчвам разни неща.Първата поръчка беше за130 лв или нещо такова,пуснах втора след това,като ми доставиха и двете заедно -има няма 2-3 седмици.
Направих трета поръчка за една книга за кърменето преди месец,все още нищо....
Миналата неделя реших,изпълнена с надежда,да направя още една за около 80лв.На 12.01. им пуснах меил кога горе-долу мога да разчитам,че ще ми доставят поръчаното-отговора беше началото на тази седмица....какво да кажа освен,че сме сряда,а все още нищо не е пристигнало!!!!!!!Като адреса, който съм посочила е на П.Евтимий,на пъпа на София...ако това има някакво значение!
Имах да поръчвам още доста неща,но явно няма да е от тях!!!То бива некоректност,ама чак пък толкова!Ако днес не получа нищо мисля да откажа поръчката или по скоро няма да я платя,като им написах писмо,изцяло в добрия тон и ги предупредих за това и посъветвах да бъдат по-точни с клиентите си
Кажете ми според вас-права ли съм или не?
Виж целия пост
# 1
По принцип си права.А какъв е срока за доставка,на сайта пише ли?Неустойките какви са?
Иначе за протокола-миналата седмица мъж ми поръча седалка за кола,доставиха я след 2 дена,както  бяха казали.Значе може... Thinking
Виж целия пост
# 2
Аз също съм много недоволна от Данет. Като бременна си поръчах бюстие и боксерки за бременни, които след едно изпиране се разбридаха и отпуснаха. Така че за едно обличане платих около 30 лв, не си спомням точно. Ако имаш още да пазаруваш за бебето, може да разгледаш сайта на Пакостник. Не съм поръчвала оттам, но ми се стори че има доста неща. www.pakostnik.com
Виж целия пост
# 3
konstans напълно си права.Това е некоректно отношение,защото каквато и да е причината за закъснението е можело да те уведомят и да се извинят а те както разбирам не са го направили.Аз ако съм на твое място няма да приема поръчката smile3513
Виж целия пост
# 4
Нали знаеш, че медала има две страни. Аз мога да ти кажа при нас как е. Също работя във фирма, която се занимава с доставки. Случва се(не рядко), стока която сме поръчали и би трябвало да е тук за една седмица, да се забави с цял месец. Естествено излиза така, че лъжем някой клент, а не е така... Нашия доставчик казва, че стоката ще дойде утре да речем, ние казваме на клиента до 3 дена ще е доставена (слагаме и аванс в дните) и после доставчика казва ...ами още не сме я пуснали стоката, защото еди какво си. А познай после кой е на топа на устата.

Може да се случи на всеки. Нормално е, сега по празниците да се случват и забавяния и дори понякога объркване в стока. Казваш, че досега си била доволна. Все пак винаги има изключения!
Виж целия пост
# 5
Доста странно. Винаги съм получавала поръчките си до 3 работни дни и нямам никакви оплаквания.
Виж целия пост
# 6
Странно-аз поръчах нещо, което беше за коледен подарък на дребния, почти в последния момент.
Доставено ми беше за отрицателно време-като се има предвид натовареността тогава. Thinking
Виж целия пост
# 7
konstans, напълно се в правото си да не платиш и да откажеш поръчката. Не си платила малко пари, а те са некоректни.
Дори и да са имали проблеми с доставчика, можеше учтива да ти обяснят и сами да предлажат да ти анулират доставката, ако не ти се чака.
А http://www.pakostnik.com/ са много коректни.
Виж целия пост
# 8
ДаНет винаги са били много коректни с мен и познатите ми при всичките ни поръчки.
Виж целия пост
# 9
ДаНет винаги са били много коректни с мен и познатите ми при всичките ни поръчки.

И при мен винаги всичко идва на време, предполагам, че ще ти отговорят и изяснят проблема Peace
Виж целия пост
# 10
Според мен си напълно права!И добре че си повдигнала темата, щото мислех и аз да поръчвам разни неща от там, но не знаех дали си заслужава.Е, загубиха ме като клиент, при положение че не си единствената която е недоволна.Оххх, аман от такива на които трябва да правиш хем селями, хем да им даваш пари #Cussing out
Виж целия пост
# 11
http://shop.danet.bg/shipping.php

Стоките, поръчани от нашия електронен магазин, се доставят с куриер до адреса, указан при заявката.

Срокът за комплектоване на поръчката е от 1 до 7 работни дни и зависи от наличността и доставката до нас от произвоизводителя или вносителя на дадения продукт.
При телефонния разговор за потвърждение на Вашата поръчка ще бъдете информирани в кой ден ще бъдат комплектовани и предадени на куриер Вашите покупки.

Плащането се извършва при доставката.

Цената за доставка се определя от теглото на поръчаните стоки и зоната, в която попада Вашето населено място. От зоната на населеното място зависи и срокът за доставка след предаване на пратката на куриерската служба.

това като за начало Rolling Eyes

Виж целия пост
# 12
По принцип си поръчвам от ДаНет...не много редовно, но някои неща си ги взимам само от тях (шампоани за децата примерно).
Никога не е имало проблеми.


Филипа изказването ти е доста грубо.

По принцип, когато не съм доволна от нещо, първо се изяснявам с човека/фирмата, с която имам проблеми, после раздухвам нещата.
Струва ми се по-првилния начин.

Залагам си главата, че ДаНет са добросъвестни и правят всичко по възможностите си да са коректни.
Нещата не винаги зависят от тях обаче.
Виж целия пост
# 13
 за да е по-ефектно след няколко разговора и и-мейла, клиентката не си вдига телефона  Laughing

но защо пък ooooh! тук наистина е клюкарник и трябва да се обсъжда кой какво от къде си е поръчал  Peace

п.п. няма да се обаждам повече, защото не смятам, че това е начина да се контактува  !!!
Виж целия пост
# 14
на които трябва да правиш хем селями, хем да им даваш пари #Cussing out
ти сериозно ли говориш???

Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия