Застраховка живот

  • 6 385
  • 54
# 45
Zornica и за коя фирма ни агитира Мариян Георгиев?
Виж целия пост
# 46
Съжалявам, но то това е точно така! И не завоалирана, а си е направо откровена агитация.
Авторката на темата загуби интерес, но агитаторите НЕ!

И бихте ли споделили наистина коя компания предлага договор с продължителност 30 години, премия 80 000 и месечна вноска едва 50лв. В Компанията която съм аз, няма такива условия.

п.п. Приемам като лична нападка и подигравка. 
"Та деноминацията беше извършена на 5 юли 1999 год. И моят депозит от 9000.00 лв стана 9 лв. Но това си Мой проблем. Като се замисля, можеше да направя нещо тогава, но не направих. Защото бях плах и страхлив..."  И какво би направил? Щом не си плах и страхлив...

     Здравейте отново. Неделя е и имам време за постове.
     Това с агитацията ме развесели. Сега остава да напиша и компанията и ще стане наистина агитация. Прочетете ми постовете. Никъде не съм канил никого и никъде не съм рекламирал каквото и да било.
     Винаги със се опитвал да давам само мнения, да споделя собствения си опит, и в никакъв случай не си позволявам да поставям оценки. Което не означава, че съм прав. Но позволете ми да имам мнение. Или както казва Волтер: "И петак не давам за твоето мнение, но живота си давам да имаш възможността да го изкажеш свободно".
     От подписа ми се вижда моето истинско име и имената на цялото ми семейство. Това определено не ме прави анонимен в мрежата и винаги съм се опитвал да бъда откровен (да казвам каквото мисля) и полезен (за този който смята че иска информацията). Разбира се, че приемам и чуждото мнение. Вижте Волтер...
    Zornica_a, има има много застрахователни компании в България и по света и всяка има свои продукти. Това е изключително обширна информация и няма как да се познават всичките.

     Съгласявам се веднага обаче, че темата беше друга. Ние наистина я изкривихме. Една жена всъщност питаше как да се справи с новото си предизвикателство. Доколкото си спомням е започнала работа като застрахователен агент, посредник, консултант или както се казва в нейната компания. И всъщност ако някой може да помогне или поне окуражи - да пише.
     За тези които са се засегнали от думите ми и особено на Zornica_a - извинявам се и простете.   bouquet За нищо на света не съм искал това, най-малко пък да се подигравам или нападам.
     
     Хубав ден и всичко добро. Joy
     
Виж целия пост
# 47
Zornica и за коя фирма ни агитира Мариян Георгиев?
Не знам, затова и попитах, с надежда за отговор... Sad . В компанията, в която работех до миналата година, нямаше такива условия. Там максимум срок е 20 години, а по тарифа ... за 80 000лв, вноската би била много по-висока от 50 лв.
п.п. работех в направление Общо застраховане, а не Животозастраховане.
Виж целия пост
# 48
На мен пък ми се струва, че тук не се споделят точно мнения, а се прави завоалирана агитация за въпросната застраховка.




Никъде не видях да се споменава име на застраховател, за да става въпрос за агитация.

Аз също имам застраховка " Живот", защото не смятам, че детето ми е длъжно да ме отглежда, като остарея. Нито е длъжно да ми плаща лечението. Просто си подсигурявам достойни старини, без да вися на врата на сина си, който по това време ще създава своето семейство.

Успех!
Виж целия пост
# 49
здравей мила  Hugза коя застрахователна компания става въпрос  Rolling Eyesблагодаря предварителна   bouquet
Това, което прочетох по темата доказва отново ниската застрахователна култура на българите. Когато не ни стиска казваме- "застрахователите са мошеници" . Ами, дайте точен пример с кое точно са мошеници? Или другият стандартен израз- " ти си луд".
Факт е, че има една заср. компания, която силово навлезе на пазара преди 15- тина години, и техният начин на продаване на застраховката беше доста агресивен. Да не говорим за зле обучените и нахални агент. Аз също съм имала неприятни контакти с тях по телефона и на вратата. Недопустимо. Хубавото обаче е, че вече има конкуренция и в този бизнес и подбора на кадри е много е по- премислен. Надявам се, че ще отшуми онази нападателна агресия по телефона- " Дай да те застраховам". Сега агентите са по- обучени, знаят как да предложат даденият продукт и какво да обяснят на заинтересованите.
Явно не знаете, че всяка застрахователна компания си има презастраховател? Както, че и откакто навлезе ",гаранционния фонд" на пазара няма български застрахователи, защо ли? Но, това са въпроси и отговори, които няма смисъл да обяснявам тук. Просто искам да кажа, че когато се изказвате е хубаво да имате основания за това. В противен случай губите своето време в писане и времето на другите да ви четат.
И накрая, заставам зад думите си, като мениджър в една от големите застрахователни компании на нашия пазар, с над 200 годишна история.

Виж целия пост
# 50
Здравейте, гледам започнала е дискусия за застрахователните премии. Аз бях писала преди повече от половин година и онзи ден имах годишна среща с брокерът ми. Ще ви напиша моите премии, дано ви помогне за сравнение. Става въпрос за полицата за чист риск, без спестовна компонента, другата няма да я коментирам, защото тя зависи от много фактори.

Смърт (злополука)- 62 500 лв.
Трайна нетрудоспособност (злополука) - 125 000 лв.
Еж. обезщетение при хоспитализация - 50 лв./ден
Хирургична намеса при хоспитализация - 1500 лв.
Фрактури и изгаряния - 3000 лв.

Договора е за 33 г. Годишната премия е към 500 лв.

Фирмата не е българска, но оперира на бг. пазара.

Предполагам, че другите фирми също се въртят около тези числа.


Виж целия пост
# 51
Струва ми се абсолютно безсмислено да се плащат 500 лв. на година без спестовен елемент. Това си е цифра все пак.
Моята застраховка е приблизително 1000 лв. на година, но е със спестовен елемент. Естествено, сумите на рисковете са в пъти по-ниски. За 10 години е.
Виж целия пост
# 52
. В компанията, в която работех до миналата година, нямаше такива условия. Там максимум срок е 20 години, а по тарифа ... за 80 000лв, вноската би била много по-висока от 50 лв...

Това означава, че си попаднала на 'кофти' компания просто...
Как максимален срок 20 години???  #Crazy
Виж целия пост
# 53
Струва ми се абсолютно безсмислено да се плащат 500 лв. на година без спестовен елемент. Това си е цифра все пак.
Моята застраховка е приблизително 1000 лв. на година, но е със спестовен елемент. Естествено, сумите на рисковете са в пъти по-ниски. За 10 години е.

Това е относително и си е до човека. Един иска по-висока защита, срещу по-ниска сума, просто защото не вярва на спестовния характер и крайния резултат. Друг пък търси спестовността... Някои не искат изобщо застраховка - за тях си има спестовни планове (например детски или пенсионни), които нямат никакво застрахователно покритие, което да оскъпява...
Хората са различни... Всеки има право на мнение и избор! Именно затова, ще се обърна към тези, които нямат против самите застраховки, а се дразнят от позвъняванията:
До колкото съм запозната, консултантите винаги питат в началото на разговора: "Удобно ли е?" Ами ако не е удобно, защо просто не кажете: "Не!"? Защо се дразните, че някой се опитва да си върши работата?
Възхищавам се на хора, които знаят как да отказват!
Случвало ми се е например да ми кажат: "Много Ви благодаря за вниманието, но наистина този род услуги не ме интересуват/запознат съм детайлно/в момента не са ми приоритет/работя с друг консултант или компания/предпочитам сам да се свързвам, когато имам нужда! Лека и успешна работа Ви желая!"
Е, как да не останеш удовлетворен от такъв отказ? Човека знае как да отказва без да прояви неуважение и му отнема около 1 мин.
Колкото до изказаното възмущение в началото на темата, как си намирали контактите консултантите... Понеже беше изказано предположение за незаконни начини, ще обясня:
Често е вярно, че друг клиент дава номера, но с уговорката да не се казва от кого е... Често обаче, телефоните се "набавят" от Интернет! Това незаконно ли е? Щом съвсем доброволно си си "пльоснал" номера в Интернет, сигурно не може да се нарече кражба?
Виж целия пост
# 54
Хората са различни... Всеки има право на мнение и избор! Именно затова, ще се обърна към тези, които нямат против самите застраховки, а се дразнят от позвъняванията... До колкото съм запозната, консултантите винаги питат в началото на разговора: "Удобно ли е?" Ами ако не е удобно, защо просто не кажете: "Не!"
Възхищавам се на хора, които знаят как да отказват!

Мда, само дето повечето застрахователни агенти не го приемат.
Ако всички бяха разбрани като теб, с мед да ги намажеш, но не би...

Имам поглед върху застраховането у нас и мога с чиста съвест да кажа, че спестовното животозастраховане (не говоря за рисковото), си е чиста пирамида, в която освен тези на върха (директори и пр.) плюс подчинените им, всички останали пият по една студена вода - най-вече застрахованите лица, подлъгани да сключат застраховки живот я от някой близък, я от приятел или познат...
Не дай боже да ти се случи нещо, те чака такова ходене по мъките, че не можеш да си представиш...
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия