Счетоводител в нужда се познава 3

  • 44 512
  • 739
# 720

Възможно е, но така ги виждам нещата спрямо моите опити да започна от някъде.Основата си я имам,но навсякъде искат човек с опит и е разбираемо, защото има много свободни кадри с опит, а и в повечето случаи този човек ще върши работа поне на 2ма, а един новак няма как да се справи.Peace
Виж целия пост
# 721
Един новак излиза по-евтино, отколкото човек с опит. Точно в счетоводните къщи ми се струва, че най-вече се търсят новаци, защото там по-принцип заплащането е по-ниско и главно човек отива там, за да трупа опит и знания.
Виж целия пост
# 722
Така е, и аз така работя в момента, но от нито една счетоводна къща не ме поканиха на интервю, когато кандидатствах по обяви.

По повод ТМ и аз съм с такова впечатление, само прибират пари.
Сега чета за тези декларации по ЗБУТ, че идва и техния ред.
Виж целия пост
# 723
То заплащането може да е едно и също и за опитен и за начинаещ служител-според мен си е политика на конкретната фирма.
Виж целия пост
# 724
Ами аз като чета декларацията по ЗБУТ, по-голямата част от информацията не я знам, нито имаме такива документи.Тук-таме някоя фирма има от минали години някои неща, че да знам какво представляват тези оценки, програми и т.н.Rolling Eyes
Виж целия пост
# 725
Един новак излиза по-евтино, отколкото човек с опит. Точно в счетоводните къщи ми се струва, че най-вече се търсят новаци, защото там по-принцип заплащането е по-ниско и главно човек отива там, за да трупа опит и знания.
В сч. къщи е по-ниско заплащането на служителите, така ли?
Момичето пише, че очаквали да води 10-20 фирми???
Виж целия пост
# 726
Да, по-ниско е заплащането в счетоводните къщи. Не обвързвам никого с моето мнение, нито пък възнамерявам да споря.
Виж целия пост
# 727
Задължително се подава декларация, ако има промени /нови длъжности с нови изисквания към условията на труд, основна промяна в предмета на дейност и др.подобни./ Ако няма промени се подава само уведомление. Програмният продукт е универсален, безплатен и може да си го изтеглите от интернет с ръководство за инсталиране и експлоатация. Ако не ползвате програмен продукт, трябва да занесете декларции/уведомления в ИТ на хартиен носител. Срокът е 30 април.
Информация може да получите тук: http://www.gli.government.bg/page.php?c=117&d=268
Виж целия пост
# 728
За декларацията по чл.15 - трябва да бъде с новата версия на софтуера.
Виж целия пост
# 729
Аз имах изрядно направена документация от ТМ и сама си подавах ЗБУТ, защото ми искаха от ТМ 50 лв., айде няма нужда Mr. Green Така няколко години под ред, но пък и нямахме кой знае какви промени. За мен лично това е поредната безсмислена документация.

Да е жива и здрава майка ми, че да ме учи, че ако чакам от счетоводна къща да ме учат, жива съм умряла! Истината е, че никой не иска за учи на практика някой, няма какво да се заблуждаваме.
Виж целия пост
# 730
винаги на всички фирми съм подавала сама дчл.15... а и има нещо друго- много много не се доверявам на СТМ, каквото и да ме съветват го слагам под съмнение и докато сама не се уверя не го правя. Определено на тях им хвърляме пари за единия договор и досие и това е...
Виж целия пост
# 731
Преди време бях изпратила новооткрита фирма във фирма по ТМ, за да й изготвят документацията и декларация по чл.15. Преди месец си проверявам фирмите в публичния регистър на ИТ и ми прави впечетление, че тази фирма няма подадена декларация / а аз уведомление се приготвях да подавам/. Оказа се, че от фирмата за ТМ не са й направили , защото клиентката не им е казала изрично какво точно иска. Интересно от къде клиентите ще знаят какво точно да поискат.
Виж целия пост
# 732
аз като цяло не видях смисъла от създаването на такива служби.. ей така да ти лапнат парите
Виж целия пост
# 733
Момичета, имам ЕООД, което никога не е работило. Какво се прави и къде се ходи до края на март за подаване на декларации? Нова съм в тази част и само чух, че нещо трябвало да се подава Embarassed Embarassed Embarassed
Виж целия пост
# 734
И аз се справям сама с декларациите по чл.15 За да направят някакви документи СТМ искат всичко от фирмите - структура на предприятието, длъжностни характеристики, брой работници. На мен всяка година ми искат копия отболничните.  На този етап смятам, че са абсолютно ненужни. Може би са полезни в предприятия със сериозен риск за здравето като строителни, химически и някакви такива.
В кръга на шегата - говорихме си  с една моя колежка, че най-лошото което може да се случи на един счетоводител е да падне от стола /от недоспиване по време на годишното приключване/ smile3525
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия