Пейпал - помощ - 8-ма тема!

  • 30 799
  • 741
# 15
Нямам представа какво е това. Покажи го тук ако искаш или направо го питай за какво ти го изпраща, след като ти си платила отдавна.

Seller Note: "Hi dear friend , thanks offer! after received your payment , i will send out your purchase in 24 hours ,if you have any questions else ? "

How would you like to pay?

и са изброени : masterCard, VIZA......i t. n.

 Rolling Eyes
Виж целия пост
# 16
Предполагам, че продавачът се е объркал и това не е за теб.
Виж целия пост
# 17
Привет на всички в темата!Скоро може и да ми се наложи да се разправям за непристигнали пратки.Искам да ви попитам какво се прави в този случай-отварям кейс или дуспут?Диспута на 40-45 ден от плащането,а кейса кога?И кое е по-ефективно.Също така видях предупреждението"Внимавайте да не затворите диспута, защото няма да можете да го отворите отново."Как се затваря,та да не взема да го направя без да искам!Много благодаря на отзовалите се  bouquet
Виж целия пост
# 18
  bouquet за темата.
Виж целия пост
# 19
Привет на всички в темата!Скоро може и да ми се наложи да се разправям за непристигнали пратки.Искам да ви попитам какво се прави в този случай-отварям кейс или дуспут?Диспута на 40-45 ден от плащането,а кейса кога?И кое е по-ефективно.Също така видях предупреждението"Внимавайте да не затворите диспута, защото няма да можете да го отворите отново."Как се затваря,та да не взема да го направя без да искам!Много благодаря на отзовалите се  bouquet

Кейсът е в ибей, диспутът е в ПП. И двете вършат една и съща работа, няма значение кое ще избереш. И двете можеш да ги отвориш ДО 45-я ден от датата на плащането.
Колкото до затварянето - просто не натискай Close докато не си видиш върнатите пари.
Виж целия пост
# 20
Aia',много благодаря Hug Понеже съм купувала от друг сайт,не Ибей,значи само диспута е за моя случай...Много се моля да не ми се наложи,но уви,..всичко води към него Tired
Виж целия пост
# 21
Момичета, Resulotion centre ли да отворя с цел диспут ?, понеже, както е описано на първа страница не съвпада. аз поне не намирам  Rolling Eyes
и ето какво ми излиза
Report a problem
 
Item dispute: I did not receive an item I purchased or the item I received is significantly not as described.

Unauthorized transaction: I did not authorize a recent transaction.


До тук правилно ли е?
Извинявам се, че задавам тези въпроси, но ме страх да не направя грешка.
 Hug
Виж целия пост
# 22
Да, избираш първото - не си получила стоката.
Виж целия пост
# 23
Алекс, да да така направих , след тази стъпка вече намирах описаното на първа страница..
благодаря.
Но мнението ми не можеше да бъде изтрито..

Сега обаче...
(охх след този случай вече и диспути ще се науча да отварям.) за толкова години пазаруване от интернет не ми се е налагало, но ето..  Confused.

Така, описах накратко случая, защо отварям диспута.. след това натиснах продължи, но ми изляза това съобщение



End Communication and Escalate to a Claim
 




Your seller is currently unable to respond to this dispute. By escalating your dispute to a claim, you are asking PayPal to review the case and decide the outcome.

PayPal will review the transaction details and may contact you for additional information. We will make every effort to resolve this claim within 30 days.

PayPal will review your communication with the seller and may contact you for additional information. We'll make every effort to reach a decision within 30 days.

If this claim is decided in your favor, PayPal will make every effort to recover funds from the seller. We will investigate this matter fairly and, if you win, recover whatever funds we can.

Reason for escalating to a claim

Why are you escalating this dispute to a claim?

--Select a reason--I already tried to reach a resolution with the seller prior to opening this disputeThe seller indicated that the shipment should have arrived by nowI have evidence indicating that the seller may be fraudulentI do not believe we will be able to reach an amicable resolutionOther reason (described below)

Additional information

I'll provide truthful information to help PayPal resolve this case as quickly as possible"


Какво да направя тук ?
Страх ме е да не натисна нещо погрешно.
И изобщо как да приключа с тази стъпка.
мисля, че това е, но все пак вие ми кажете. Доколкото разбирам, сега ще трябва да чакам отговор от продавача до 20 дена и след това вече ще се разгледа от Пейпал, в случай , че не намерих изход с продавача.
Но сега , как изобщо да приключа???  Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes
Виж целия пост
# 24
всъщтност възможните бутони за избиране са:
Escalate to claim  и  Cancel

но това да ескалирам не е ли след време ??
Виж целия пост
# 25
KRISTI4 ,това което съм си копирала преди време от тази тема е:"А вие ескалирахте ли диспута? Защото с
ескалирането прекратявате комуникацията с
продавача, защото не сте намерили решение,
и оставяте Пейпал да реши диспута."
"След като пуснете диспут, имате 10 дни да
комуникирате с продавача в диспута.
След като минат тези 10 дни, се появява
бутон за ескалиране.
Когато ескалирате и пишете причина да го
направите, има срок, в който продавачът
трябва да отговори на обвиненията ви.
Ако не го направи, но дори и да го направи,
диспутът пак се решава от Пейпал в
20-дневен срок. Обикновено решават за 2-3
дни, 20 дни е максималния срок.Така че, не бързайте, има време.
99.9% решават диспутите в полза на
купувача."
Виж целия пост
# 26
Бубка, ок но сега как изобщо да затворя това?
абе изобщо какво да направя. копирах съобщението и останах на тази страница... Rolling Eyes
Доколкото разбирам, съм направила каквото е енужно, и аз знам че за ескалиране се изчаква, в случай, че не се намери решение с продавача тогава ескалирам.
и защо веднага ми изляза буто за ескалиране ?  Rolling Eyes
Виж целия пост
# 27
Защото продавачът не може да ти отговори - вероятно са му блокирали акаунта.
Ескалирай на секундата и внимавай да НЕ натиснеш Cancel.
Виж целия пост
# 28
охх, Боже...
изтече времето, понеже не използвах компа за кратко време...
ако се върна назад или логна на ново всичко ли ще ми се затриеее  Confused Cry
Виж целия пост
# 29
Влез, логни се и разгледай диспута. Има бутон за ескалиране. Пак казвам - внимавай да не натиснеш Cancel.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия