Пейпал - помощ - 8-ма тема!

  • 30 819
  • 741
# 30

изтече времето, понеже не използвах компа за кратко време...

Брояч ли има?
Виж целия пост
# 31
охх, мисля, че готово

това е:

Thank You
 




We will contact the seller and notify you as soon as we have more information. It may take up to 30 days until the case is resolved. You can view the status in the Resolution Center any time (case number: PP-002-126-724-452).

If you experience problems with PayPal payments in the future, please always file a buyer protection claim as we will be able to help you better resolve your problems.


Виж целия пост
# 32
Браво!Сега ти пожелавам успех!!!Аз също скоро май ще отварям диспут Confused
Виж целия пост
# 33
Бубка, не нямам броя.
Просто оставих стр. на пепайл акаунта ми отворена затова..
докато чета, какво да наяправя в този случай...  ooooh!
че този бутон "Ескалирай' доста ме шашна, знаех, че излзиа след няколко дена, а на мен на секундата.
Очаквах "Тенкю"  Laughing, още след описание на диспута..
а то,

Добре, че алек писа , каква е причината , веднага да ми излизе бутон да ескалирам.
много благодаря на всички  Hug. страхотни сте!

Сега ще следя развитието в resulotion center
нали така?
предполагам, ще ме уведомят и с имейл  или ?
Виж целия пост
# 34
имейл от продавача:

"i called the post office they said you post office have the XMAS holidays so you can not got you package. and you can telephone it okey ?"


Преди да стигна до крайно решение, звъннах в пощата да попитам за всеки случай. Днес си работят с нормално раб. време. От понеделник (24.12.12) са почивни дни. Нямам пакет, нито известие..

Днес 42 дена от деня на плащане..
Мисля, че не избързах . колко да чакам два месеца ли?
а ми се струва, че ме будалка, докато минат тези 3 дена.., че да си изпусна срока. Не знам.
Три пъти ми писа до вчера, че ще ми прати нова пратка.
Аз разбира се не се съгласих, а поисках пълно възстановяване на сумата..

Алекс, един въпрос. След като акаунта му е блокиран в пейпал, той как ще види(разбере), че съм пуснала диспут срещу него ?  Rolling Eyes
Виж целия пост
# 35
И на мен ми се струва че те будалка...И не се съгласявай на нова пратка.После и да се загуби и да не я изпрати,иди си търси правата Crossing ArmsПредполагам няма шанс за втори дуспут newsm78
Виж целия пост
# 36
Той може да влиза с блокиран акаунт, но не може да извършва никакви трансакции.
Виж целия пост
# 37
здравейте, пак аз  Embarassed

този имейл получих от пейпал, след като ескалирах..

"Dear ...,



If we contact you for more information, please respond within the
timeframe. If you do not respond within the timeframe, the case may be
closed and decided in the seller's favor.

?? Rolling Eyes имат предвид 20 дневния срок ли?
 Rolling Eyes

Виж целия пост
# 38
Дано някой знае и ти отговори PeaceПровери няма ли някакви правила някъде из Пей Пал(като си влезеш в акаунта),дали не пише нещо за дуспута?
Виж целия пост
# 39
Пише, че АКО поискат повече информация... засега не се налага да правиш нищо повече.
Виж целия пост
# 40
Здравейте, преди време ми върнаха парите за неполучена пратка в рамките на 45 дена, но пратката пристигна. Сега трябва да върна парите на продавача. Писах му на съобщение и той ми каза да пусна парите чрез Send money. До момента съм плащала само като продавачът ми изпрати invoice. Ако изпртя пари чрез Send money дали ще имам някаква такса?
Виж целия пост
# 41
здравейте, пак аз  Embarassed
този имейл получих от пейпал, след като ескалирах..
"Dear ...,
If we contact you for more information, please respond within the
timeframe. If you do not respond within the timeframe, the case may be
closed and decided in the seller's favor.
Наистина,пишат че ако се свържат с теб за повече инфо да отговориш,общо взето,веднага .Иначе ще затворят диспута и ще го решат в полза на продавача Peace
vnm75,предполагам че има такса...Винаги има някаква!
Виж целия пост
# 42
vnm75

 Избери - send money->goods, там няма да има никаква такса. Избираш сума и валута, в поле за писмо пишеш, че това е повторно плащане за пристигнал продукт и номерът му в системата на ибей.
Виж целия пост
# 43
fandango, благодаря. Покупката не е от ebay, а от сайт. Евентуално да напиша номера на поръчката  newsm78
Виж целия пост
# 44
vnm75

 да, тогава пишеш номера на поръчката  Grinning  После пишеш имейл на сайта с номера на транзакция, да знаят какво да търсят и че ти си платила
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия