Пейпал - помощ - 8-ма тема!

  • 30 839
  • 741
# 45
Да, ясно..
Предполагам ще съм уведомена и с имейл , ако имат въпроси към мен ?

Иначе в пей пал акаунт имам това "съобщение" , най вдясно се намира:
Второро "Claims requiring your action (1)" е в червено  Rolling Eyes

Resolution Center
Open Disputes & Claims (1)
Claims requiring your action (1)

Трябва ли да отварям нещо тук и изобщо трябва ли да правя нещо ?
Виж целия пост
# 46
Здравейте, аз имам следният проблем - на 25.11 ми е плащането на един инструмент, който така и не пристигна. Снощи писах на продавача, но веднага ми излезе автоматично съобщение, че може да ми отговори след 3 януари -явно е на ваканция. Сега обаче аз какво да правя, да пускам ли диспут в Пейпал, защото докато евентуално ми отговори той, ще е точно на 40-ия ден от плащането. Сигурна съм че е изгубен по пътя, защото платих 2 неща в един ден от него и едното пристигна преди 2 седмици, а и не са за мен.
Виж целия пост
# 47
благодаря
Виж целия пост
# 48
Здравейте, аз имам следният проблем - на 25.11 ми е плащането на един инструмент, който така и не пристигна. Снощи писах на продавача, но веднага ми излезе автоматично съобщение, че може да ми отговори след 3 януари -явно е на ваканция. Сега обаче аз какво да правя, да пускам ли диспут в Пейпал, защото докато евентуално ми отговори той, ще е точно на 40-ия ден от плащането. Сигурна съм че е изгубен по пътя, защото платих 2 неща в един ден от него и едното пристигна преди 2 седмици, а и не са за мен.

Спокойно можеш да изчакаш до 44-я ден и тогава да отвориш диспута.
Виж целия пост
# 49
Поръчах си едни калъф и трябваше при плащането в PayPal да напиша като забележка към продавача цвета, който искам, но забравих. Може ли след като съм потвърдила плащането да напиша  "Note to seller"" към тази транзакция.
Виж целия пост
# 50
Искам да попитам нещо.Влизам в ПейПал акаунта си,отивам на транзакцията(тази на не пристигналата пратка),най-отдолу има :
"Have a problem with this transaction? We strongly recommend that you get in touch directly with your seller to resolve this.

Otherwise, you can file a report in the Resolution Centre within 45 days of the transaction."
От тук ли да цъкна на Рзолюшън сентър за да отворя диспут,защото в горната лента пак има Резолюшън сентър,но там има "view open cases"?И,пише да се направи в рамките до 45я дена от транзакцията...Значи мога да не чакам 40 дена за диспут,а да го отворя да речем на 33я ден...Имам предвид че сайта ми казва да чакам 30 дена,чак след това се брои загубена пратка...Мога да си пиша с тях 2-3 дена и да отворя диспут...Моля за отговор от запознатите Praynig
Виж целия пост
# 51

Hello ;....

Your credit card that ends with 0245  expire soon.

To avoid any interruption to your service, please log in to your PayPal account and go to your Profile to update your credit card expiration date.


Sincerely,
PayPal


Кък да актуализирам данните на КК? Някой знае ли ?
Виж целия пост
# 52
Здравейте имам неполучена поръчка от Тини диал /върната от митническите им служби в Китай/. За нея имам пуснат диспут на 15.12.2012. От там ми отговориха, че ще ми върнат парите и имам и точки за неполучен артикул само ако затворя диспута. Такава била политиката на фирмата. Дали да го затварям или да ескалирам / тези диспути обаче не сме ги водили чрез пейпал/ Благодаря предварително   bouquet
Виж целия пост
# 53
Струва ми се рисковано да затвориш дуспута...Аз не бих се съгласила...Ами ако след това просто престанат да ти отговарят Thinking
Виж целия пост
# 54
Честита Коледа на всички! Пожелавам много здраве, щастие и безпроблемни покупки. По горе споменах за моя проблем и както ме посъветвахте започнах да пиша на продавача през пейпал но от  там не получавам отговор. Пишат ми направо на мейла че ще ми върнат парите или ще ми пратят стоката но само след като затворя диспута. Дали не ми получават съобщенията от пейпал  newsm78? Благодаря за помощта
Виж целия пост
# 55
Получават, но се правят на луди.
Ако затвориш диспута, има реален шанс да не ти върнат нищо, а повече не можеш да го отвориш никога.
Виж целия пост
# 56
Благодаря за съветите   bouquet. Ами какво ще ме посъветвате дали да ескалирам или да чакам още малко. А и да попитам още нещо диспута ми е със срок до 04.01 после какво става и как ще разбера дали пейпал ще ми върне парите. Извинете за може би тъпия въпрос ама ми е за пръв път  Confused Благодаря за вниманието
Виж целия пост
# 57
Ако не се разберете, тогава ескалираш. До 4-ти януари трябва да ескалираш.
Ескалирането значи, че прекратяваш комуникацията с продавача и оставаш Пейпал да реши спора.
Виж целия пост
# 58
Привет, момичета! Мъча се да платя в сайта на Спортсдирект чрез ПейПал и непрекъснато ми изписва грешка:
Sorry, there was a problem processing your payment. Please try again.

Някой имал ли е подобен проблем? Пари в картата имам. Каква ли може да е причината? Възможно ли е да няма метод за плащане ПейПал вече в Спортса? newsm78
Виж целия пост
# 59
А да не би да се опитваш да пратиш на английски адрес?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия