Подготвителните модули на СМГ "Паисий Хилендарски"

  • 99 141
  • 733
# 435
Аз също се бях насочила към маломерната група, сега не знам какво да правя  Sad
Виж целия пост
# 436
В ПЧМГ са само за четвърти и седми клас курсовете.

Аз записах моя син в НПМГ тази година, курсът за 3 клас ще се води от Румена Маринова, за която чух хубави отзиви. Групите, доколкото разбирам, не са толкова големи, но като отида да платя първата вноска другата седмица ще питам специално и ще пиша. Цената е 375 лв. за 75 часа.

Искам да видя дали ще му хареса математиката не само от ходене по състезания и кръжока в училище, а и на такъв курс. Истерията около СМГ ме отблъсква засега да го записвам там. Не искам да обидя никой, но мнението ми е, че тези курсове трябва да се посещават от деца, които имат желание и интерес в математиката, а не заради родителските амбиции или да бъдат "пробвани" без да са посещавали състезания и да са се занимавали поне малко у дома предните години. Освен това наличието на деца, които не са едно ниво по-напред от съучениците си в математиката (говоря за класовете, където учат, не за курсовете), за мен сваля нивото на групата в курса и ще има деца, които вместо да дърпат напред, ще тъпчат на едно място (както синът ми четеше книга в почти всеки час по математика в училище тази учебна година).

Пак казвам, не искам да се противопоставям с никой, просто си разсъждавам покрай наблюденията ми на познати деца/родители и форума тук...
Виж целия пост
# 437
...
 Не искам да обидя никой, но мнението ми е, че тези курсове трябва да се посещават от деца, които имат желание и интерес в математиката, а не заради родителските амбиции или да бъдат "пробвани" без да са посещавали състезания и да са се занимавали поне малко у дома предните години. Освен това наличието на деца, които не са едно ниво по-напред от съучениците си в математиката (говоря за класовете, където учат, не за курсовете), за мен сваля нивото на групата в курса и ще има деца, които вместо да дърпат напред, ще тъпчат на едно място (както синът ми четеше книга в почти всеки час по математика в училище тази учебна година).
...

нямам лични наблюдения, но дали това не се отнася за всички места, на които се организират курсове по математика, не само за СМГ
Виж целия пост
# 438
...
 Не искам да обидя никой, но мнението ми е, че тези курсове трябва да се посещават от деца, които имат желание и интерес в математиката, а не заради родителските амбиции или да бъдат "пробвани" без да са посещавали състезания и да са се занимавали поне малко у дома предните години. Освен това наличието на деца, които не са едно ниво по-напред от съучениците си в математиката (говоря за класовете, където учат, не за курсовете), за мен сваля нивото на групата в курса и ще има деца, които вместо да дърпат напред, ще тъпчат на едно място (както синът ми четеше книга в почти всеки час по математика в училище тази учебна година).
...

 

нямам лични наблюдения, но дали това не се отнася за всички места, на които се организират курсове по математика, не само за СМГ


Факт е - има деца, които са на по-ниско ниво и ако учителя е достатъчно внимателен има вероятност групата да изостава заради тях. Има и такива преподаватели, които си въртят материала и който го интересува напредва, който не е много мотивиран - не толкова. Та зависи си от всичко. И на моето дете му е било скучно по някога в часовете на курсовете, защото задачите, с които се занимават са и били лесни до досада...но като цяло и беше много полезно и тя беше доволна, че ги посещаваше и пак с радост ще ходи. А за напредналите - винаги остава плюса от допълнителната работа вкъщи. Това е - там получава база и систематизирани знания, но винаги може да постигне повече - стига да се потруди достатъчно.
Виж целия пост
# 439
Confused Маломерната група била пълна...а аз към нея се бях насочила, за 3 клас става дума....
тъкмо се бях кротнала и чаках спокойно понеделник...
Само дето някак не ми се вижда редно - не би ли трябвало всяка година децата да се записват наново, така за някои преподаватели групите може да се сформират във втори клас и после до 4 клас да не приемат нови "членове"...съвсем теоретично...
сега се замислям и колко места има по другите групи..да не се окаже, че миналогодишните деца "по право" преминават при преподавателите си, а за новите деца - където има места.
Така ли е било до сега?
Според мен не е редно детето всяка година да се мести при нов учител.
Групите за трети клас са много повече от тези за втори клас и няма как всички места да са заети "по право". А после за четвърти клас ще имате предимство.
Виж целия пост
# 440
да не се окаже, че миналогодишните деца "по право" преминават при преподавателите си, а за новите деца - където има места.
Така ли е било до сега?
Досега не е било така. Мисля, че е някаква уговорка на самите учителки.


Според мен не е редно детето всяка година да се мести при нов учител.


Аз съм на принципа, че ученикът трябва да "краде / попива" от различни учители. Ако си при един учител има опасност да влезеш в неговата рамка.
Дори в 4 клас нарочно записах дъщеря си на курс при преподавател, който няма да поеме 5 клас в СМГ.
И нещо, което съм писала и друг път - Успехите на децата не са функция само на качествата на преподавателя.
Успех при избора!
Виж целия пост
# 441
При всичкото ми уважение към всяко мнение изказано тук, трудно ми е да повярвам, че математиката влиза в рамки. После всяка година има нов материал за поемане и ако детето вече е приело преподавателя - то защо да го пробваш при друг, с който може да не се сработи...
Виж целия пост
# 442
Гледах това преди време. Ако Тонова и/или Златилов водеха курсовете за третокласници, нямаше да имам никакво съмнение, къде да запиша сина ми. ПЧМГ в последно време, ми прави впечатление, че бавно върви към това, да стане конкуренция на СМГ, поне за тези, които могат да си го позволят финансово. Аз не мога.  Confused
 

Има и такива преподаватели, които си въртят материала и който го интересува напредва, който не е много мотивиран - не толкова. Та зависи си от всичко....
От това, което видях и чух дотук, определено повечето преподаватели са от този сорт. Не ги виня. Ако някой има интерес към математиката и талант за нея, то той/тя ще си намери начин да върви напред, а на останалите, все някой ще им пречи.

Онзи ден ми се обадиха от НПМГ, за да потвърдя, дали ще запиша детето при тях и да кажат кога е срока за заплащане. Проведох един много полезен разговор със служителката, която беше така любезна да отговори на всичките ми въпроси изчерпателно и реши дилемата ми от един месец насам : СМГ или НПМГ, в полза на вторите.  Simple Smile За г-жата не знам много, но се надявам да се сработи с детето.
Всъщност, където и да е записано едно дете, ако ще и при най-добрият преподавател да е, ако то няма афинитет към тази наука, няма да се получат нещата. Моето не е от математическите гении, но харесва математиката и я намира за най-интересния предмет в у-ще. На състезанията се "движи" в златната среда, без да полага много усилия за това. Ще видим, как ще я кара занапред. Той сам определя накъде ще върви.

sia , ако Лозенец не ти е прекалено далече, ще се радвам децата ни да са заедно. Пък и ние можем да се видим на кафе.  Laughing

  
Виж целия пост
# 443
И аз се включвам с молба за няколко уточнения - моят син септември ще бъде 3 клас и до сега не е ходил на курсове
Питанията ми се следните:
1. Колко продължава 1 занимание на курса? /предполагам 2 астрономически часа, за да се освободи стаята за следващата група, но все пак потвърдете, моля  Praynig/
2. Плащането при записване там, на място ли става или с банков превод, предварително направен /изчетох общите условия, но не ми стана ясно/
3. И аз с молба за преподавател, за дете, което се страхува/срамува да попита нещо, ако не е разбрал, ако не е записал и т.н. измежду Киселова, Милена Борисова, Зоя Савова, Слабакова, Данова, Гигова, Цветкова, Мариана Тодорова и най-вече ме  интересува Зорница Стоицева /тя ще води маломерната група/


Здравейте, моя син в трети клас беше при Киселова в СМГ и на третия модул отказа да ходи. Общо взето имаше плачевни резултати по състезанията. 4ти клас го записах при Златилов в Междучасие и още от първото занятие, детето беше супер възхитено и ходеше с огромно желание. Групата беше от 13 деца, но постепенно станаха 16 и то предимно заради мен. Още на първото състезание през Ноември, моя син имаше блестящи резултати - беше втори. Съответно се справи добре и на изпита и вярвам че е приет в СМГ. Лично аз ви препоръчвам курсовете в Междучасие. Цената е еднаква, обслужването много по-добро, както и преподавателите. Успех!
Виж целия пост
# 444
При всичкото ми уважение към всяко мнение изказано тук, трудно ми е да повярвам, че математиката влиза в рамки. После всяка година има нов материал за поемане и ако детето вече е приело преподавателя - то защо да го пробваш при друг, с който може да не се сработи...
Далече съм от мисълта да прехвърлям детето от преподавател на преподавател "за спорта", но в момента избирам някакво име по това, което чета тук, от отзиви на други родители, но винаги съществува възможността това да не е точния преподавател за моето дете. Т.е. да не се сработи с първоначалния ми избор за него. Затова ми се струва необходимо да може детето да се прехвърли догодина при друг. Наистина за всеки следващ клас групите са повече и нови деца се приемат, разсъждавах си съвсем теоретично по-горе.
Иначе и двете теории за това дали е добре да се сменя периодично преподавателя или не си имат поддръжници  Peace - в Британика всяка година сменят "миската", за да не свиквало детето с един подход и най-вече да чува езика от различни хора

Slayer в междучасие групата за 3 клас е една и то точно по обяд и мъжът ми е категорично против да разкъсваме деня така - иска след математиката да има време за активна почивка с движение. Изтъкна ми доводи, че зимата, която е осн. учебен период, топлата част на деня е точно по време на часовете в междучасие....
Виж целия пост
# 445
да не се окаже, че миналогодишните деца "по право" преминават при преподавателите си, а за новите деца - където има места. Така ли е било до сега?
Досега не е било така. Мисля, че е някаква уговорка на самите учителки.
И миналата година беше така.

Аз съм на принципа, че ученикът трябва да "краде / попива" от различни учители. Ако си при един учител има опасност да влезеш в неговата рамка.
нямам нищо против
Виж целия пост
# 446
Далече съм от мисълта да прехвърлям детето от преподавател на преподавател "за спорта", но в момента избирам някакво име по това, което чета тук, от отзиви на други родители, но винаги съществува възможността това да не е точния преподавател за моето дете. Т.е. да не се сработи с първоначалния ми избор за него. Затова ми се струва необходимо да може детето да се прехвърли догодина при друг.
Не смятам че има проблем дори и през годината детето да се прехвърли при друг преподавател. Стига при този друг да има места. Но винаги ще има непопълнени групи.

Децата от 4 клас имат предимство само при преподавателя, при който са били в 3 клас. Но никой не те кара на сила да се записваш при него. Нито някой преподавател ще ти се разсърди, че си предпочел негов колега.
Виж целия пост
# 447
Аз сведох избора за 3-ти клас до Линка Минчева и Илиана Цветкова. Решаващо оттук нататък ще бъде кой час ще избере сем. съвет 8.00  Thinking или 10.30 ч.
Виж целия пост
# 448
При всичкото ми уважение към всяко мнение изказано тук, трудно ми е да повярвам, че математиката влиза в рамки. После всяка година има нов материал за поемане и ако детето вече е приело преподавателя - то защо да го пробваш при друг, с който може да не се сработи...
Далече съм от мисълта да прехвърлям детето от преподавател на преподавател "за спорта", но в момента избирам някакво име по това, което чета тук, от отзиви на други родители, но винаги съществува възможността това да не е точния преподавател за моето дете. Т.е. да не се сработи с първоначалния ми избор за него. Затова ми се струва необходимо да може детето да се прехвърли догодина при друг. Наистина за всеки следващ клас групите са повече и нови деца се приемат, разсъждавах си съвсем теоретично по-горе.
Иначе и двете теории за това дали е добре да се сменя периодично преподавателя или не си имат поддръжници  Peace - в Британика всяка година сменят "миската", за да не свиквало детето с един подход и най-вече да чува езика от различни хора

Slayer в междучасие групата за 3 клас е една и то точно по обяд и мъжът ми е категорично против да разкъсваме деня така - иска след математиката да има време за активна почивка с движение. Изтъкна ми доводи, че зимата, която е осн. учебен период, топлата част на деня е точно по време на часовете в междучасие....

Тогава ви препоръчвам Цветкова, но само ако не е от 8 часа.
Виж целия пост
# 449
Темата е за подготвителните модули в СМГ.
Моля, курсовете в НПМГ, ПЧМГ, Междучасие и т.н. да се обсъждат в съответните теми.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия