My Toys - В света на играчките - 48!

  • 58 955
  • 773
# 765
Здравейте,

На 30ти направих поръчка в Тойса, която обаче и до момента не е шипната. Междувременно 2 артикула са изчерпани  Confused И едновременно с това не получавам отговор от къстъмър сървиса, на запитването, което изпратих преди ден. Парите от картата обаче са изтеглени разбира се.

Някой сблъсквал ли се е с подобно нещо, каква е процедурата?


Аз имам поръчка от 1-ви и също не е шипната. Отговарят рядко. Аз си пиша с тях по повод предната поръчка, която беше разделена. Голямата част се връща при тях(незнайно по каква тяхна грешка), но не искат преди да са се върнали артикулите да ми върнат парите. Не искат и да ми обработят тази поръчка приоритетно заради техните грешки. Изобщо отвратителен сървис. Написах им, че сървиса им е по зле и от на държава от третия свят и им казах, че ще клаймна пред банката сумата по първата поръчка. И още им написах, че ако до неделя не шипнат нещата, ще клаймна и пре Pay Pal. Цялото това нещо ми губи времето от 17.11. Повече никога няма да се занимавам с тях. Много са зле.

Ако това ми се беше случило с Амазон (примерно), щяха да са шипнали веднага новата поръчка, да са ми върнали парите веднага за старата и да са ми се извинили 1 000 пъти.
Виж целия пост
# 766
Stelfy моята поръчка е от 27.11
Парите са изтеглени, със статус обработка е. Някои от артикулите са изчерпани.
Честно казано очаквах да се бавят доста с обработката, реално и преди 1-2 месеца се забавиха много, сега е още по-вероятно. Надявам се че няма да има проблем с изчерпаните артикули и очаквам да си ги получа. Играчките, които съм поръчала не ми трябват за Коледа и макар всеки ден да проверявам, съм спокойна, че все някой ден ще тръгнат и ще си ги получа.

Bliss при теб определено има за какво да се ядосваш.
Виж целия пост
# 767
На мен ми трябват нещата за Коледа точно, да не кажа че ми трябваха и за тържеството в градината на 14ти Sad Мислех, че имам предостатъчно време, защото не съм имала такива неприятности преди Sad
Честно казано не очаквам да пристигнат неналичните неща - те не биха имали откъде да ги вземат, за да ги изпратят? Много тъпо.... Би трябвало такъв голям магазин да има по-адекватна система и да се дава инфо за налични количества като "more than 10, only 2 left" или нещо подобно като в други магазини (Boden, M&S, т.н.). И наличните количества да се актуализират при всяка направена поръчка, за да се избегнат такива инциденти....

Aila, какво значи да се клаймва сума пред банката и как се прави това?

Впрочем има ли някакъв максимален срок, в който от Тойса са длъжни да изпратят поръчката? Не съм проверявала и с канселирането на поръчка как стоят нещата, въпреки че нищо не искам да канселирам... много ще ми се обърка пасианса Sad
Виж целия пост
# 768
В поръчката от 17-ти имаше един такъв артикул (който изчезна докато я обработят). По фактура от шипването личеше, че и него са го пратили. И сега си се връща в техния офис.

Ох много съм бясна.


Може да оспориш транзакция пред банката-издател на кредитната карта, като докажеш, че не си получила стоките. А аз имам писмен мейл от my toys, че стоките не са стигнали до мен. Не че нещо ще постигна, просто ще си върна парите по-бързо, а няма да ги чакам да установят че стоките са се върнали при тях и тогава да ми връщат парите.
Виж целия пост
# 769
  При предишната ми поръчка, малко след като я пуснах единият артикул вече беше изчерпан, но го получих. Затова и се надявам и изчерпаните сега да си ги получа.
  Stelfy, Блис е писала за клеймването, аз незнам какво означава  Simple Smile
Виж целия пост
# 770
Хора, от месец и нещо има нова тема http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=744613.0, пишете в нея.
Виж целия пост
# 771
Само ще благодаря за отговорите тук и се премествам в новата тема Hug
Виж целия пост
# 772
Момичета, здравейте.
Искам да попитам ако поръчам и го платя с бг карта, но искам да се достави до германия дали ще стане.
Искам за коледа за подарък но с бг пощи няма да стигне и е скъпо.
От този сайт има играчки и ми се иска така да го измисля.
Дайте ми съвет, много ще съм ви благодарна.
  bouquet

Видях новата тема. Извинявам се.
Виж целия пост
# 773
 Кики, няма никакъв проблем да поръчаш от където искаш до където искаш, по-малко от 3 евро ще ти излезе доставката, ако ползваш и код за -10 евро и продуктът ще излезе по-изгодно, но от месец има нова тема, пиши в нея  http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=744613.0
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия