Пазаруване от немски сайтове

  • 180 307
  • 900
# 210
Регистрирах се самосиндикално докато разглеждах сайта. Още не знаех за разните кодове ако някой те покани и т.н. Т.е. сега, ако се самопоканя и направя от новия профил 40Е ще получа бонус 15Е, а в стария профил 10Е. Тогава е по -добре  да си пусна поръчката от нов профил? Правилно ли съм разбрала?
Виж целия пост
# 211
едва ли ще стане.. най-вероятно имат проверка по IP адрес, за да не се злоупотребява с тия бонуси, поне други сайтове имат.
Най-добре да си изтриеш профила, някой да ти прати покана и да се регистрираш през нея - така би трябвало да получиш бонус от  15 евро
Виж целия пост
# 212
Не мога да намеря от къде да си изтрия профила. А някой от тук може ли да ми прати покана?
Виж целия пост
# 213
Не мога да намеря от къде да си изтрия профила. А някой от тук може ли да ми прати покана?


Mein Konto/Meine Daten - в секция Dein Konto натискаш Konto löschen
ще ти пратя на лични покана, ако някой не ти е пратил още
Виж целия пост
# 214
Някой може ли да ми каже дали в края на сезона правят още по-големи намаления? Конкретно се интересувам от детски сандали. Чудя се сега ли да поръчам или примерно след месец ще ги намалят още? Иначе виждам, че с намаляване на наличност от номера ги намалят.
Виж целия пост
# 215
Наканих се да поръчам от Лиманго/още малко и ще ми изтече опцията за -15Е/ Не съм сигурна дали правилно въвеждам данните на превозвача. Ще ползвам Pratki.de.
Това е техния адрес
Mainstr. 57
41469, Neuss
NRW, Deutschland

Telefonnummer:
+49 1794704812
Отделно имам мой номер за регистрация в пратки.де и името ми. Някой ще помогне ли кое къде да попълня.
На имена моите ли пиша? На телефонен номер вероятно този на превозвача.
Виж целия пост
# 216
elliee, на реда за фирма го напиши.
Получих мейл, че Пратки.де сменят софийския си адрес от 01.08.
Виж целия пост
# 217
Моята одисея продължава...не ми приспаднаха 15Е при направена поръчка за 50.  Писах им или да ги приспаднат или да ми канселират поръчката. На някой случвало ли му се е да се коригират или просто ще ме набутат. Исках да поръчам едни сандали, нарочно поръчах 2 чифта.
сега намерих това
Um eine komplette Bestellung oder einzelne Artikel zu stornieren, kannst Du wie folgt vorgehen:

    Wähle die entsprechende Bestellung aus und gib neben den nicht mehr gewünschten Artikeln die Anzahl der zu stornierenden Artikel ein.
    Schließe den Vorgang nun über den Button „Stornieren“ ab.

Nachdem Du Deine Bestellung storniert hast, senden wir Dir automatisch eine Stornierungsbestätigung per E-Mail zu. Sollte eine Stornierung nicht mehr möglich sein, liegt dies daran, dass wir Deine Daten bereits an unsere Logistik übermittelt haben. Leider ist ab diesem Zeitpunkt eine Stornierung nicht mehr möglich.


Някой ще помогне ли къде да го намеря това сторниране...
Виж целия пост
# 218
Нямам неизпратена поръчка, за да погледна. Какви активни бутони имаш?
Виж целия пост
# 219
Къде какви активни бутони? Когато си вляза в самата поръчка мога да я разглеждам, няма някакъв по-особен бутон. Разгледах всичко що можах с преводач...
Виж целия пост
# 220
Имаш ли активен бутон под статуса на поръчката? При мен оттам може да се изтегли фактура.
Виж целия пост
# 221
Не, единствено ме препраща към най-честите въпроси и там видях въпросната възможност.
Виж целия пост
# 222
А като отвориш поръчката, можеш ли да маркираш позициите поотделно?
Виж целия пост
# 223
Не, нищо друго активно няма. Писах им 3 мейла вчера...то вярно че не работят в неделя, но се надявам днес да не е късно и да реагират навреме. Писала съм им 1-2 пъти и отговарят след поне седмица...
Виж целия пост
# 224
Стискам палци да се уредят нещата.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия