ВТОРИ клас - 3

  • 39 989
  • 735
# 405
Нужно ли е да казвам, че въобще не държа да е математика, съответно СМГ? Но щом там гарантирано нивото е по-високо между 5-7 клас...Ако междувременно изникне още някое потвърдено добро основно училище ще преосмисляме.
Виж целия пост
# 406
Klemy, със сигурност има и други училища, които стават за периода 5-7 клас. Просто не са така популярни Peace Чувала съм, че обучението в 119-о например, точно в този период е на ниво. Имам предвид, че съм го чувала от родителите на деца, които учат там (наши близки). Като поразпита човек, сигурно ще открие и други добри държавни училища. Но е истина, че са кът. Thinking Мисля, че на Фран децата са в 119-о и тя може от първа ръка да каже как е.
Виж целия пост
# 407
На мнението на Тонита съм и аз. Peace МГ като цел едваааа се прокрадва мисълта за това,но ще стане ясно чак в 4ти клас дали ще го бъде. LaughingЗасега ми е важно,че хлапето САМО иска всяка вечер да решаваме задачи и въпреки трудностите с някои от тях ,не се отказва,а това ми е мнооого ценно. Peace
Виж целия пост
# 408
Аз съм завършила МГ и мога да ви убедя, че това е добра база за всякакво друго образование освен математика и инженерство, ИТ, медицина, химия, физика, икономика, езици. За литература не мога да твърдя, макар че по мое време и тя беше на високо ниво. За артистичните професии - също. Съдя по реализацията на съучениците ми, за допълнителните квалификации, за получаването на които не се искаха кой знае какви усилия след базата от МГ.
Но 4-и клас е далеч и не си правя планове. Малкият се справя добре с математиката, но няма хъс за допълнителна подготовка, а и постоянно си мени интересите. Ще видим. 
За математическата читанка съм чувала само добри отзиви от майки на по-големи деца, но още не съм я търсила (нали пише, че е за 3-4 клас най-рано Simple Smile). Във всеки случай, подкрепям всякакви забавни/логически и т.н. задачи, независимо, че са малко встрани от програмата. Въображението не се развива само с безкрайни сборове и разлики, които на мен ми писна да проверявам, а на децата не знам Simple Smile
Виж целия пост
# 409
Не крия- имам планове за сериозно обучение по математика от пети клас. Дали в държавно или в частно училище не зная. Детето се справя добре с материала, само иска допълнителни занимания по предмета, не намирам причина да не го насърчавам. На курсове не ходи.

Правили са контролно по математика върху таблицата за умножение- за две сгрешени задачи от общо десет оценката е двойка. Самата контролна работа е правена екстремно- учителката диктува, децата пишат задачата и веднага нанасят резултата. Време за проверка не е имало. Малко ми идва странно.
Виж целия пост
# 410
Правили са контролно по математика върху таблицата за умножение- за две сгрешени задачи от общо десет оценката е двойка. Самата контролна работа е правена екстремно- учителката диктува, децата пишат задачата и веднага нанасят резултата. Време за проверка не е имало. Малко ми идва странно.

 Shocked

А взеха ли цялата таблица? Нашите умножават и делят с 2  newsm78
Виж целия пост
# 411
Умножението е взето, сега са на деление с две.
Виж целия пост
# 412
И ние сме още на 2 - умножение.

Странно звучи това, да, някак си направо 2 за две сгрешени задачи...  Crossing Arms


П.п- не се ли взима успоредно умножението и делението, т. е. умножение с 2, деление с 2 и т.н. Или съм в грешка?
Виж целия пост
# 413
нашите взеха умножение до 6, сега са на деление и отново умножение, 2-ка за две нерешени задачи от екстремен тест е абсурт, аз бих се оплакала Peace
Виж целия пост
# 414
Правили са контролно по математика върху таблицата за умножение- за две сгрешени задачи от общо десет оценката е двойка. Самата контролна работа е правена екстремно- учителката диктува, децата пишат задачата и веднага нанасят резултата. Време за проверка не е имало. Малко ми идва странно.
Уф, кви са тия учители. Tired
На мен ми се струва ,че понякога нашата учителка леко завишава оценките. На умножение с 4 са.
Купих сборника на Евелина Динева за избираема подготовка. Хубав е.
Виж целия пост
# 415

П.п- не се ли взима успоредно умножението и делението, т. е. умножение с 2, деление с 2 и т.н. Или съм в грешка?

При нас е така - умножение с 1, деление с 1, умножение с 2, деление с 2. Другата седмица вземат умножение с 3.....
Виж целия пост
# 416

П.п- не се ли взима успоредно умножението и делението, т. е. умножение с 2, деление с 2 и т.н. Или съм в грешка?

При нас е така - умножение с 1, деление с 1, умножение с 2, деление с 2. Другата седмица вземат умножение с 3.....
При нас е същото. Вече взеха и делението с 4.
А това с двойката на детето ми се струва направо ужасно. За тия две грешки....нали си имат някакъв норматив уж- на колко и какви грешки каква оценка се пише. Аз съвсем учтиво бих попитала учителката защо!
На една моя позната учителката пише на децата / втори клас/ оценки от сорта на 2- или 6+.
Виж целия пост
# 417
Ох, темата със СМГ и МГ-тата след 4-ти клас е много дълга. Много родители се насочват натам именно защото има някакво добро ниво на подготовка,  но гарантирано добро ниво никъде няма Simple Smile  Mr. Green То зависи изключително много от мотивацията и интересите и на детето, които ако не са в посока математика, то няма да се чувства добре в МГ със сигурност. Там съо има елитни и неелитни ученици - има клас, в който се отделят уж "надарените". Делят се и на "състезатели" и "не-състезатели". Напливът е голям главно поради родителски амбиции. Да не забравяме и че материалът, който трябва да бъде покрит, е един и същ (и еднакво глупав и безсмислен в общообразователната си част) - т.е. за дете, което не харесва особено математиката, дори и да се справя на добро ниво,  е дори по-трудно, отколкото в СОУ.

Аз не правя конкретни планове. Ако продължи да се вълнува от математика, ще опитаме. Ако иска да ходи на курсове в СМГ, ще го запиша. Тази година ми се разсърди, че не съм го записала, а пък разбрал че има и за втори клас. Държи да ходи догодина, но ако ходи, може и на друго мнение да е. Има време да мислим варианти, в трети клас ще е по-ясно, сега учат наистина елементарни неща все още, за да може да се определи има ли заложби детето. Има интерес, което е по-важното, но да видим докога...
Виж целия пост
# 418
- т.е. за дете, което не харесва особено математиката, дори и да се справя на добро ниво,  е дори по-трудно, отколкото в СОУ.


Моето дете е точно от тези. Учи , много е старателна, решава допълнително задачки, защото знае, че така трябва. В училище не ползват сборници и съм и обяснила, че за да се упражнява ще купим няколко сборника и ще решава в тях. Прави го с желание. Но определено математиката не и е страст. Не знам къде ще учи след 4-ти клас, но знам къде няма да учи- в СМГ.
Да, иска ми се да сменим средата, но въобще нямам идея дали ще го направим, толкова много време има дотогава. Тя иска да учи в "нещо като СМГ, само че да е гимназия по български език" Laughing. Аз лично и казах, че такава не зная да има, ако вие сте чули.... Laughing
Вчера се е записала и в училищната библиотека. Поискали са и бележка като ходила предния път да се записва, че майка и е съгласна. Вчера я занесе и горда, горда се върна с още една книга.
Виж целия пост
# 419
да си кажа и аз мнението - общо взето подкрепям мнението на SZA, само ще допълня, че хубавото на елитното училище не е, че е елитно, а че му е читаво управлението, подбора на педагогическия състав, което води до качествено образование. Само за сравнение - в много от неелитните това далеч не е така. Вярно е, че въпреки управлението, дори и в кварталното училище, ако случиш на добри педагози, както основен учител, така и учител в занималнята, това може да замени елитното училище, но за съжаление при лошо управление, това е все по-рядко срещано явление. Затова за себе си съм взела решение, че след 4-ти клас ще търсим училище с читав директор, много ми е неприятно да го призная, но явно от директора зависят доста неща...

Та по този повод, някой спомена, че има майка на дете, което учи в 119-то училище - общо взето съм се загледала в това училище, дори мисля евентуално и за по-ранно преместване, ще може ли мнение  Praynig
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия