ВТОРИ клас - 3

  • 40 006
  • 735
# 420
Споделям мненията на всички ви  Simple Smile
Мисля, че бих преместила детето, ако много много обича, иска да се занимава, отдава му се и т.н. математиката. МГ зависи и как се пада като местоположение, отделно което писах по-горе, че доста ги товарят децата, а не съм убедена че искам точно това (съчетано и с доста време за придвижване).
И аз смятам, че във все по-голям процент е родителска амбиция.
В 5-7 клас в почти всяко училище преподавателите по почти всички предмети са Ок.
Дзвер, съгласна съм с написаното, но къде ти е и гаранцията, че няма да бъде сменен читавия директор ...
Виж целия пост
# 421
Дзвер, съгласна съм с написаното, но къде ти е и гаранцията, че няма да бъде сменен читавия директор ...
ами ще си го следваме директора, ако трябва из цяла България  Joy
Виж целия пост
# 422
Има училища-институции, на които трябва чистачката да стане директор, за да може за ги провали, но пак едва ли ще успее.
Виж целия пост
# 423
....В 5-7 клас в почти всяко училище преподавателите по почти всички предмети са Ок....
Въобще не съм убедена в това.  Rolling Eyes Все пак ми се иска да си права.  Peace Локализацията на у-щето е от съществено значение. В тази връзка, ако знам, че учителите в прогимназиалния клас в кварталното у-ще са ОК, не бих се поколебала детето ми да продължи до 7 клас там, където е сега. 
Виж целия пост
# 424
....В 5-7 клас в почти всяко училище преподавателите по почти всички предмети са Ок....
Въобще не съм убедена в това.  Rolling Eyes

Охо,и още как и аз не съм убедена. PeaceТам е плявата баш сред учителите.Късмет голям е да са читави всички,но най-вече поне тези по БЕЛ и мат. да са,другите се преживяват. Crazy
Виж целия пост
# 425
Дзвер, съгласна съм с написаното, но къде ти е и гаранцията, че няма да бъде сменен читавия директор ...
ами ще си го следваме директора, ако трябва из цяла България  Joy

Шегаджийка;-) Развесели ме сутрешно!    perko
/ вметнах го само по повод и избор на начален учител, и преместването на някои на 15.09./

Tonita, не става дума за академични нива все пак. Споделям споделено от родители.
За мен е важно да има спокойствие и разбирателство, а не юруш и прекомерно натоварване.
Виж целия пост
# 426
....В 5-7 клас в почти всяко училище преподавателите по почти всички предмети са Ок....
Въобще не съм убедена в това.  Rolling Eyes

Охо,и още как и аз не съм убедена. PeaceТам е плявата баш сред учителите.Късмет голям е да са читави всички,но най-вече поне тези по БЕЛ и мат. да са,другите се преживяват. Crazy
Ами от това, което чувам от познати и чета тук, май нито едно дете, след 7 клас, не е успяло да влезе в т.нар. елитни гимназии, без допълнителни уроци по БЕЛ и математика. Така ли е?


Tonita, не става дума за академични нива все пак. Споделям споделено от родители.
За мен е важно да има спокойствие и разбирателство, а не юруш и прекомерно натоварване...
Ъъъъъ, за какви академични нива става дума? Аз ли оставям някакво погрешно впечатление за родителски амбиции, или?  ooooh! Става дума за ниво на образование в у-ще, което би елиминирало частните уроци. На практика, какво се получава - децата прекарват доста време в у-ще и после трябва да си доучват, защото преподаденото в клас се оказва недостатъчно за успех при кандидатстване. Натоварването идва от там. Това е проблема! За спокойствието и разбирателството, дано ги има навсякъде. Нали това търсим всички.
П.П. Моето дете го "претоварвам" със спортни занимания. Ама той не се оплаква... Wink
Виж целия пост
# 427
....В 5-7 клас в почти всяко училище преподавателите по почти всички предмети са Ок....
Въобще не съм убедена в това.  Rolling Eyes

Охо,и още как и аз не съм убедена. PeaceТам е плявата баш сред учителите.Късмет голям е да са читави всички,но най-вече поне тези по БЕЛ и мат. да са,другите се преживяват. Crazy
Ами от това, което чувам от познати и чета тук, май нито едно дете, след 7 клас, не е успяло да влезе в т.нар. елитни гимназии, без допълнителни уроци по БЕЛ и математика. Така ли е?

Така е.Има изключения разбира се,но те са като това дете,за което спомена лоренца мисля с МГ то без курсове. Wink
Виж целия пост
# 428
Цитат
Става дума за ниво на образование в у-ще, което би елиминирало частните уроци.
Това е в мечтите ми  Embarassed ... като едно време да е - не съм стъпила на такъв, изключая някакъв кратък просто ей така към МГ-то безплатен по математика за кандидатстване във ВУЗ ...
Досега не съм чула да не ходят на курсове (освен единици - поради разни причини предполагам пак родителски). И проблемът е в материала най-вече ми се струва. Ето Деска да се включи за синекдохите и метонимиите и връзките между тях:)
А и едно време влизахме с конкретен изпит в конкретно училище, и знаеш за какво точно се бориш и с колко ученици. Настоящата система не я одобрявам, но едва ли мога да я променя.

P.S. детето с МГ - не го знам аз  Peace Simple Smile
Виж целия пост
# 429
Цитат
Става дума за ниво на образование в у-ще, което би елиминирало частните уроци.
...Това е в мечтите ми  Embarassed ...
И в моите. Пък и не вярвам да сме единствените. Ех, размечтахме се.... Tired
Системата и аз не я одобрявам. Хем пращаш детето на у-ще, хем после трябва да ходи и на курсове. Хем детето губи от времето за игра и почивка, хем ние губим също и времеви и финансов ресурс. Като чета тук за цените на частните уроци... ooooh! Пълна лудница.  Crazy
Виж целия пост
# 430
Проблемът 5-7 клас е в материала предимно, учители има и добри, и лоши във всички етапи. Материалът, който се преподава в тези класове е глупав, излишен, труден за разбиране, безмислен и прочее и няма нищо общо с образование.

belinda, ето един Наръчник за бързо въведение в света на изобразителното изкуство
Въведение:
Ако виси, е картина. Ако може да се заобиколи, е скулптура....
1. Ако на картината има тъмен тон и измъчени лица - това е Тициан.
2. Ако на картината има обилно количество тлъстини и целулит, дори при мъжете - не се съмнявай - това е Рубенс.
3. Ако на картината мъжете изглеждат като къдрави жени с кравешки пог...лед или просто на италиански педали - това е Караваджо. Жени е рисувал само няколко пъти.
4. Ако на картината има множество малки човечета - Питер Брьогел Стари.
5. Много малки хора + малки непонятни тайни - Йеронимус Бош.
6. Ако на картината може просто да се добавят няколко дебелички амурчета или агънца (или те вече са там), без да се наруши композицията - това може да са: а) Буше б) Вато
7. Красиво, всички са голи и телата им са като на културисти след баня - Микеланджело
8. Видиш ли балерина - говориш за Дега. Говориш ли за Дега - виждаш балерина.
9. Контрастно, рязко и всички имат мърваши брадати лица - Ел Греко.
10. Ако всички, даже лелите, приличат на Путин - това е Ван Дайк.
11. Моне - петна, Мане - хора.
12. Когато видиш глупости на търкалета - Вероятно Пикасо
13. Търкалета и Квадрати – Вероятно Кандински.
 Joy
Виж целия пост
# 431
Ако проблемът е в материала, то тогава е все едно в кое училище е детето. Така или иначе ще учи точно този материал.  Rolling Eyes
Виж целия пост
# 432
Проблемът 5-7 клас е в материала предимно, учители има и добри, и лоши във всички етапи. Материалът, който се преподава в тези класове е глупав, излишен, труден за разбиране, безмислен и прочее и няма нищо общо с образование.        Peace  Peace

belinda, ето един Наръчник за бързо въведение в света на изобразителното изкуство
Въведение:
Ако виси, е картина. Ако може да се заобиколи, е скулптура....
1. Ако на картината има тъмен тон и измъчени лица - това е Тициан.
............

Супер, мерси, засега сме във всички точки Simple Smile))
Виж целия пост
# 433
Да си призная честно, все повече се замислям за плюсовете и подкрепям хората, избрали домашно обучение. Thinking В комбинация с частни учители разбира се (по езици и предмети, които не са специалност на нито един от родителите). Системата на образованието като такава в настоящия момент е доста хаотична, в много отношения безсмислена, в доста случаи излишно натоварваща, а в други - издишаща.  Thinking
На мнението на SZA съм относно елитните училища. Peace
И да, в много от случаите положението зависи именно от директора. Но пък не са малко и случаите, когато директорът създава илюзия за псевдоелитарност, помпайки по изкуствен начин различни показатели. Получава се следното: училището Х събира много деца, всички се стремят към него, защото е на мода, а директорът е обигран. След като децата поучат известно време в бленуваното училище Х, се оказва, че има куп проблеми (често доста сериозни), балонът се пука и родителите скоростно изтеглят децата си от там.
Има доста такива случаи и във форума са пускани не една и две теми за опарени от "елитни" училища. За щастие това не е чак такова масово явление. Казвам го само като факт, че понякога привидно добрият и популярен директор не е точно такъв в същността си.
Наскоро покрай работата си случайно разбрах къде бил "номерът на китайката" и защо някои директори отчаяно се стремят да трупат бройки деца и класове с цената на всичко (не говоря за истински елитните и доказани училище). Оказва се, че заплатите на учителите зависят и растат съобразно отпускания бюджет. А бюджетът зависи от бройката приети ученици. Колкото повече, толкова по-високи стават заплатите. Естествено не говорим за големи цифри, учителските заплати като цяло са смешно малки. Но има разлики и то в стотици левове между 2 съседни училища, само заради бройката на класовете. А най-абсурдното е, че понякога в училището с по-ниски заплати обучението е по-качествено, но пък директорът не умее да се саморекламира.

Та по този повод, някой спомена, че има майка на дете, което учи в 119-то училище - общо взето съм се загледала в това училище, дори мисля евентуално и за по-ранно преместване, ще може ли мнение  Praynig

Децата на Фран Джонсън учат в това училище, дано се включи с мнение. Доколкото помня от други теми, тя беше именно от родителите, които са се опарили от училище като гореописаното от мен. newsm78

SZA, въведението е просто велико.  hahaha Mr. Green
Виж целия пост
# 434
ето един Наръчник за бързо въведение в света на изобразителното изкуство
Въведение:


Страхотно е  Joy
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия