Да се научим да работим с Excel - тема 2

  • 76 061
  • 732
# 105
Здравейте, работя с ексел 2003 - има ли начин да го настроя така, че затваряйки workbook-a с големия Х горе, да затваря само конкретния workbook, а не всички които съм отворила?? Бях свикнала на 2007 и сега много ме дразни, сто пъти си затварям нещата, без да дам save, защото забравям!  Confused

А вкъщи днес реших да си инсталирам пакет 2010, и след като го инсталирах, видях, че вече имало 2013!!  hahaha Joy Има ли голяма разлика? Вкъщи не ми трябва толкова и честно казано си го инсталирах, защото много ми хареса shortcut-a към paste special.  Laughing
Виж целия пост
# 106
Grumрy, аз имам 2010 и ми излизат двата Х за затваряне - само на файла и големия за програмата. Дай да видим как е твоя екран. А като затваряш файловете без да сейфаш, не те ли пита дали искаш да запазиш промените във файла. newsm78
Виж целия пост
# 107
Grumрy, аз имам 2010 и ми излизат двата Х за затваряне - само на файла и големия за програмата. Дай да видим как е твоя екран. А като затваряш файловете без да сейфаш, не те ли пита дали искаш да запазиш промените във файла. newsm78

Да, имам предвид, че при по-късните версии, като си отворил 5 файла и цъкнеш големия Х , затваря само конкретния файл. При 2003 затваря всичко наведнъж.
Пита ме за save, но няколко пъти си цъкам No, защото си мисля, че затварям само 1 файл.  Crazy Отнесе зверски псувни лаптопът и вече внимавам повече.  Laughing Абе не е голям проблем, но ме дразни, реших да питам, някой пък може да знае начин. Simple Smile
Виж целия пост
# 108
Може да му дадеш да ти запазва автоматично на 5 мин.
Виж целия пост
# 109
Къде се настройва да прави autosave през 2мин да кажем (за Word става дума)  Peace
Виж целия пост
# 110
Къде се настройва да прави autosave през 2мин да кажем (за Word става дума)  Peace
Options > Save > Save Documents > Save AutoRecover information every... (с Офис 2013 съм).
Виж целия пост
# 111
Къде се настройва да прави autosave през 2мин да кажем (за Word става дума)  Peace
Options > Save > Save Documents > Save AutoRecover information every... (с Офис 2013 съм).
И при 2010 е така.
Виж целия пост
# 112
И аз тук, че още се уча. На 2010 сме в работата, където го използвам предимно.
Виж целия пост
# 113
Оп, и аз тук  Hug Никога не е излишно да научиш нещо ново  Mr. Green
Виж целия пост
# 114
Можете да следите темата и без да я запълвате с подобни постове - има си опция, наречена Извести.
Бутона се намира под последния пост на страницата. Веднага след бутона Отговори.

Има ли нужда от онагледяване?
Виж целия пост
# 115
Дойде време и аз да питам.
Искам да направя една таблица с размери едно към едно с една друга на коато имам само хартиено копие.
Е направо се поболях.
Кажете ми как може да оразмеря реално колоните и отстоянието от ляво дасно, горе и долу Sad
Помагайте Sad
Виж целия пост
# 116
Дойде време и аз да питам.
Искам да направя една таблица с размери едно към едно с една друга на коато имам само хартиено копие.
Е направо се поболях.
Кажете ми как може да оразмеря реално колоните и отстоянието от ляво дасно, горе и долу Sad
Помагайте Sad


Excel 2007, 2010:
Home - Cells - Format - Row Height, Column width

И все пак можеш да гониш резултат подобен на хартиения, но абс точен ... newsm78
Виж целия пост
# 117
Амии не става така - и горе долу колоните ги правя на рамери, но отстоянието от ляво и от дясно не мога
Виж целия пост
# 118
Амии не става така - и горе долу колоните ги правя на рамери, но отстоянието от ляво и от дясно не мога


Не те разбирам Sad
За равняването на текста ли говориш?

Някакъв вариант да видим файла? Или примерен, подобен?

Виж с десен бутон, format cells - alignment - indent
Виж целия пост
# 119
Амии не става така - и горе долу колоните ги правя на рамери, но отстоянието от ляво и от дясно не мога


Отстъпите се задават от Page Layout - Margins - Custom Margins

Ако в таблицата ще се въвеждат данни, то трябва много внимателно да се избере и шрифт и размер на шрифта.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия