Vivacom - нагли измамници

  • 7 445
  • 52
# 15
Да не говорим,че обажданията на 123 са платени и последното излезе 6лв. на зълва ми само,защото те не могат да се оправят. Whistling Слава богу сме щастливо разведени с тях. Mr. Green
Виж целия пост
# 16
Е, в сайта им пише, че 123 е БЕЗПЛАТЕН .
Не съм засичала дали ми се таксува....и за това ли лъжат?
Виж целия пост
# 17
Не знам дали им звънеше от мобилния си,но не бяха безплатни,а я държаха доста време на телефона.В край на сметка казват,че ще ти се обадят,а накрая ти им звъниш и само се набутваш.
Виж целия пост
# 18
123 никога не ми е влизал като тряфик в сметката.
Виж целия пост
# 19
Към всички оператори ли е безплатно? Защото това, че ползва техния нет, не значи автоматично, че е закачена и към телефоните им...
Виж целия пост
# 20
Телефонът им е на М-тел и явно не е безплатно,след като им се таксува разговор от около 10 мин. 6лв. 2011г беше,но го помня много добре,защото се оплака,че не я набирали те,макар да казвали,че ще се обадят.
Виж целия пост
# 21
Е, то Вивакомския 123 е безплатен само за абонати на телефонните услуги на Виваком, иначе не е.
Виж целия пост
# 22
Такаа, понеже съм отпуска, заради Вива измамниците дойдох  до офиса, за да пусна жалба до Защитата на потребителите.

Какво стана вчера? - Отидох до близкия до дома ми офис на Вивата (Кауфланд - Дружба). Искам подписване на предизвестие за отказ от услугите им. (Всъщност услуга няма - днес е 5 ден без интернет). Въпросните твърдят, че досега не сме били в тяхната мрежа, а как аджеба, като 1 година им плащам такси?? Нито ще ми предоставят нет за месец април, който съм предплатила, нито ще ми върнат парите. Това ми го заявяват нагло. Написах заявление за отказ от "услугите" им, поради липса на такива!! Утре ще ходя да ми дадат евентуално окончателен документ за прекратяване. Предусещам отново увъртания.

За тези, които иронично се подиграват на проблема ми, нека да видим как ще се чувстват ако работата им зависи от това. Защото в къщи баща ми си изкарва хляба, благодарение на интернет, майка ми също не може да върши част от работата си. НО и да не е така и да ми трябва само, за да си зяпам БГ МАМА, откъде накъде ще МАМЯТ така хората - взимат им парите и после не стига, че не се чувстват виновни, но и нагло държание!!

И нещо много важно да добавя - договора ми към тях е изтекъл на 4 март. А те освен, че не искат да ми върнат парите за непредоставената услуга, ме и заплашват, че ако НЕ МОЖЕЛИ ДА ПРЕКРАТЯТ услугата към мене, съм щяла да им дължа пак пари!!!

С чисто сърце мога да кажа, че това са по-големи боклуци и от Мтел!

Ново инфо - в понеделник вечер, понеже тогава очаквам Нет1 да ми включат нет. Дано да са коректни, че ми ги препоръчаха.
Виж целия пост
# 23
Такаа, понеже съм отпуска, заради Вива измамниците дойдох  до офиса, за да пусна жалба до Защитата на потребителите.

Какво стана вчера? - Отидох до близкия до дома ми офис на Вивата (Кауфланд - Дружба). Искам подписване на предизвестие за отказ от услугите им. (Всъщност услуга няма - днес е 5 ден без интернет). Въпросните твърдят, че досега не сме били в тяхната мрежа, а как аджеба, като 1 година им плащам такси?? Нито ще ми предоставят нет за месец април, който съм предплатила, нито ще ми върнат парите. Това ми го заявяват нагло. Написах заявление за отказ от "услугите" им, поради липса на такива!! Утре ще ходя да ми дадат евентуално окончателен документ за прекратяване. Предусещам отново увъртания.

За тези, които иронично се подиграват на проблема ми, нека да видим как ще се чувстват ако работата им зависи от това. Защото в къщи баща ми си изкарва хляба, благодарение на интернет, майка ми също не може да върши част от работата си. НО и да не е така и да ми трябва само, за да си зяпам БГ МАМА, откъде накъде ще МАМЯТ така хората - взимат им парите и после не стига, че не се чувстват виновни, но и нагло държание!!

И нещо много важно да добавя - договора ми към тях е изтекъл на 4 март. А те освен, че не искат да ми върнат парите за непредоставената услуга, ме и заплашват, че ако НЕ МОЖЕЛИ ДА ПРЕКРАТЯТ услугата към мене, съм щяла да им дължа пак пари!!!

С чисто сърце мога да кажа, че това са по-големи боклуци и от Мтел!

Ново инфо - в понеделник вечер, понеже тогава очаквам Нет1 да ми включат нет. Дано да са коректни, че ми ги препоръчаха.

Мисля, че никой не се подиграва иронично, всички сме на един хал и с всички се подиграват най -нагло.

Нашата цифрова е от тях. УЖАС!!!  Непрекъснато прекъсва, не е възможно нито едно предаване да се изгледа без да прекъсне. Обаждах се, те ме прехвърляха 100пъти на 100 различни служители, кой от кой по -тъп и по -нагъл, на всеки трябваше да си кажа егн -то и да обяснявам проблема отново и отново. Накрая ми обясниха, че всичко ми било ок. Нямам проблем. Другия път като прекъсвало пак да съм им се обадела. Е как да им се обадя като докато се свържа с оператор минават не знам колко минути #2gunfire  Идиоти!
Виж целия пост
# 24
Леле, съчувствам ви....
Ние сме само с телефони на Виваком и нямаме грижи (засега).  Wink
Виж целия пост
# 25
Плаща се за нещо ,което получаваш,ползваш и т.н.
Крайно време е да ги последва ситуацията с тока и парното,
Плащаме за най-скъпите мобилни разговори,обвързани сме с договори,
без да имаме права,а само задължения.
Кукумицин,въоръжи се с нерви и не отстъпвай от правото си.Успех и пиши за развитието.
Виж целия пост
# 26
Това е много добър съвет-не отстъпвай и не се предавай,че те само това и чакат.Пускайте жалби с изх. номер и подробно описвайте проблема в тях. Peace
Виж целия пост
# 27
Това е много добър съвет-не отстъпвай и не се предавай,че те само това и чакат.Пускайте жалби с изх. номер и подробно описвайте проблема в тях. Peace

Да те поправя - входящ номер, но мисля, че от жалбата ще има по -голям ефект ако е в КЗП или КРС. От тях имат страх. Peace
Виж целия пост
# 28
Ще ти прекратят договора, няма къде да отидат. Щом е изтекъл на 4 март. Преди 3 години имахме същите проблеми. Идваха и в къщи неведнъж и всеки път се опитваха да ни убеждават ,че лаптопът ни е виновен нетът да е толкова слаб. Лаптопът беше тъкмо закупен и с много добри показатели, в същото време хващахме от съседния магазин нет, а от нашия рутер беше проблем. Само изчакахме да ни изтече договорът и се разведохме с тях. Но държа да кажа,че не стана лесно. Стигна се до размяна на реплики на висок тон, но се отървахме най-накрая. Трябва да си търсим правата докрай- иначе ще ни правят на маймуни и ще ни лъжат както си искат.
Виж целия пост
# 29
Това е много добър съвет-не отстъпвай и не се предавай,че те само това и чакат.Пускайте жалби с изх. номер и подробно описвайте проблема в тях. Peace

Да те поправя - входящ номер, но мисля, че от жалбата ще има по -голям ефект ако е в КЗП или КРС. От тях имат страх. Peace
Благодаря за поправката.Ще има-при нас имаше.Прекратиха си договора без неустойки и точно за същия проблем-непредоставена услуха,уважиха жалбата. Rolling Eyes
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия