странно обаждане от фирма за вземания на просрочени задължения с клиент Близу

  • 1 550
  • 3

Получих странно обаждане от фирма за вземания на просрочени задължения с клиент Близу от скрит номер. Дължимата сума от 01.08.2012 г. до датата на физическото изключване 23.11.2012 г. на стойност 39,33 (от който такса август 20 лв., от 01.10 до 23.11 за 15.33 и наказателна такса 4 лв). Проверих на място в офиса на Близу там ми казват, че за м. 09 e 15.33 лв.) и сега в е-pay.
Та, има водена кореспонденция по повод начин на изчисляване на сметки за м.05.2012 г. с тях и предишни писма с който ми изчисляваха нета на дни ползване, имам месеци в който не го ползвам и съответно не съм го плащала-не съм на договор а такса месец за месец и след спиране се броят дните в който съм имала нет в месеца, също и при пускането му в различни дати от ден 01.
От както обаче минаха от Евроком на Близу, започнаха да смята по друг начин и започнаха да искат такса за включване, което не ме устройва. В 2 различни офиса ми казаха сума с разлика от 8 лв. за сметки от едно и също плащане, след разговор с централата им.
Кореспонденцията ми с тях е била и по официален е-mail: payment_online@blizoo.bg
Към дата 26.06.2012 г. в 16ч.28м.23 с. имам изпратен мейл на гореописаният адрес, с който предявавам писмено предизвестие да ми спрат от 01.08.2012 г. интернета, защото не искам да ползвам вече техните услуги.
Какво друдо освен е-мейла да приложа към молбата ми за преразглеждане или жалба или както там се нарича към Близу. Фирмата, която ми се обади за дължимите вземания ме хвана неподготвена, не и запомних името й, нито пък имам номера - беше скрит. Какво друго мога да направя, в моя полза??
По принцип юристи съветват да не се вързваме на фирми, търсещи задължения и изобщо да не се занимаваме с такива истории , но да чакам да ми пуснат дело ли? Не искам да им плащам.
На третия ден след обаждането от фирмата за задължения отидох пак до офиса на БЛИЗУ и подадох жалбата, но трябвало и да се разпиша и на тяхна бланка, взех входящ номер и чакам отговор.
Но в тяхната задължителна бланка жалба   #Crazy отново условия : отговора получавал се до 30_дни трябвало да го представя в офиса, в който е подадена жалбата, ако не постъпело възражение по решението пак с жалба пък влизал автоматично.
Виж целия пост
# 1
обърни се за съвет към адвокат и виж какво си подписвала и какво не.
Виж целия пост
# 2
 И аз имах подобен проблем с Близу, обаче мойте беше за прекратяване на договор. Отидох в офис да си прекратя договора и да върна устройството което ми бяха дали. Там момичето пусна молба за прекратяване, обаче имало 1 мес. предизвестие да отида след 1 мес да си върна устройството и да си платя. Викам не става така местя се и няма да се разкарвам специално заради вас. Взе ми устройството но не ми даде никакъв документ не можело. Накарах я да го изпише на моя екземпляр от договора че е приела у-вото и да сложи печат. Слад няколко месеца ми се обадиха от фирма за вземания че дължа пари на Близу. Ставаше дума за 1 мес такса и за у-вото. Отидох до офиса им показах документа и уж всичко ок, ама след 4 ден пак ми се обадиха. Отидох пак да офис на Близу и им казах да си оправят нещата, че иначе ще се оплача за тормоз. Повече не ми се обадиха.
 Моя съвет е ако всичко ти е ок и може да го докажеш отиди им кажи повече да не те тормозят.
Виж целия пост
# 3
gfrty да, ама мен продължават да ме тормозят, рядко и систематично - по веднъж на всеки 6 месеца от 2 години и половина насам. Писна ми вече, на кого да се оплача?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия