Обръщам се с молба за съдействие към тези от вас, които са имали подобен случай.
Ще пътуваме до Виена с Австр.авиолинии в периода 3-6.05. Тку-що ни се обадиха да ни кажат, че няма да могат да ни качат на полета на 06.05., който е вечерта към 20,30ч. май тяхно време, защото бил препълнен.
Предложиха ни 2 варианта: или да пътуваме на 06.05. с по-ранен полет, но в бизнес класа или да пътуваме на следващия ден, като ни подсигурят нощувка в хотел.
Билетите сме ги купили още ноември миналата година, по-най ниската тарифа. незнам дали това не е основната причина да ни изберат нас. Незнам също дали сме само ние, но и не ме интересува.
За мен е важното, че объркват планирана от доста време почивка. естествено, че е хубаво да стоиш във Виена още един ден, но това са непредвидени разходи за нашето семейство/транспорт,храна, забележителности евентуално/, а и губене на един ден отпуск за съпруга ми, а за децата-училище и детска /аз съм по майчинство/. Да си тръгнем на 06.05. с по-ранен полет също не ни удовлетворява особено, т.к. така губим целия ден, който беше планиран за зоопарка и Шонбрун.
Забравих да спомена, че сме с 3 деца и тази почивка е посветена изцяло на тях. местенето на целия багаж в друг хотел за една вечер също ще ни е голям купон..............
Интересува ме ако някой е запознат къде мога да се оплача за това неудобство, което ни създават, при положение, че полета не е отменен, а някакси има повече пътници от наличните места в самолета и при положение, че сме закупили билети и планирали почивка толкова отдавна, и че сме многодетно семейство?
Съжалявам, че ви натоварих предпразнично с моите проблеми, но много се ядосах, защото за тези 4 дни се говори в къщи от месеци. Виена пак ще ни хареса.
Весели празници и много положителни емоции ви желая!
сега сме в мислене до довечера кой от двата