Жалба към Австрийските авиолинии!

  • 1 189
  • 4
Здравейте!
Обръщам се с молба за съдействие към тези от вас, които са имали подобен случай.
Ще пътуваме до Виена с Австр.авиолинии в периода 3-6.05. Тку-що ни се обадиха да ни кажат, че няма да могат да ни качат на полета на 06.05., който е вечерта към 20,30ч. май тяхно време, защото бил препълнен.
Предложиха ни 2 варианта: или да пътуваме на 06.05. с по-ранен полет, но в бизнес класа или да пътуваме на следващия ден, като ни подсигурят нощувка в хотел.
Билетите сме ги купили още ноември миналата година, по-най ниската тарифа. незнам дали това не е основната причина да ни изберат нас. Незнам също дали сме само ние, но и не ме интересува.
За мен е важното, че объркват планирана от доста време почивка. естествено, че е хубаво да стоиш във Виена още един ден, но това са непредвидени разходи за нашето семейство/транспорт,храна, забележителности евентуално/, а и губене на един ден отпуск за съпруга ми, а за децата-училище и детска /аз съм по майчинство/. Да си тръгнем на 06.05. с по-ранен полет също не ни удовлетворява особено, т.к. така губим целия ден, който беше планиран за зоопарка и Шонбрун.
Забравих да спомена, че сме с 3 деца и тази почивка е посветена изцяло на тях. местенето на целия багаж в друг хотел за една вечер също ще ни е голям купон..............
Интересува ме ако някой е запознат къде мога да се оплача за това неудобство, което ни създават, при положение, че полета не е отменен, а някакси има повече пътници от наличните места в самолета и при положение, че сме закупили билети и планирали почивка толкова отдавна, и че сме многодетно семейство?
Съжалявам, че ви натоварих предпразнично с моите проблеми, но много се ядосах, защото за тези 4 дни се говори в къщи от месеци. Виена пак ще ни хареса.
Весели празници и много положителни емоции ви желая!
сега сме в мислене до довечера кой от двата
Виж целия пост
# 1
Полети непрекъснато се овърбукват, това прави всяка една авикомпания.

От България доста пъти летят полупразни самолети и затова не се случва често, но по други дестинации - не е рядкост.
Разбирам, че никому не е приятно да му променят зорлем плановете, но по-добре е да се радваш, че не сте разбрали за овърбукнатия полет на летището при чек-ина (щото и това се случва).
AUA имат 5 полета за София дневно. Все някой вариант ще ви удовлетворява.
Аз бих взела хотела и ранен полет на следващия ден, но ако толкова не можете да закъснеете 2 часа за работа/градина, остава другият вариант (на 6-и няма само сутрешен и вечерен полет, а също 15 и 17:30 часа - пиша ги на око и по спомени, със сигурност не губите целия ден).

На мен са ми изплащали обезщетения за полет, на който не са ме качили, но не са ме уведомявали предварително, а ми казаха на летището малко преди излитането, както си бях дошла с багажите. Авиокомпанията беше друга, това няма значение. После се погрижиха и за връзките ми през друг маршрут (полетът беше с прекачвания).
Не знам обаче при положение, че са те уведомили предварително, дали ти дължат пари. Във всеки случай, алтернативен полет+ евентуално обезщетение е максимумът, който ще получиш.

Ако компанията ти дължи обезщетение, от АУА сами ще ти кажат какъв документ да попълниш. Най-добре иди до офиса им и го обсъди с тях. Има условия по превозването, които са ясно разписани в договорите. Сега се сетих, че са почивни дни, така че офис на АУА = на летището, сектор заминаващи.

Виена със сигурност ще  ви хареса, не се товари. Няма никаква трагедия в това да си преместиш багажа Simple Smile
Виж целия пост
# 2
Напълно те разбирам и ти съчувствам Hug, защото подобен номер прехвалените Mr. Green австрийски авиолинии /никога повече при никакви обстоятелства няма да летя с тях/ ни скроиха и на нас. Като ни промениха изцяло планувана почивка с анулиране на полети, които бяхме резервирали пет месеца по-рано. И заради тях вместо да пристигнем на обед в 12 в Барселона пристигнахме вечерта в 21/т.е. изядоха ни цял ден от почивката/. И вместо да летим на връщане  следобед, летяхме сутринта в 8. Което наложи допълнителни разходи и неудобства, за да търсим транспорт в 5 сутринта и да се придвижим от Салоу, където бяхме на море до летището. Завинаги съм ги отписал от авиолиниите, на които бих се доверил #2gunfire Mr. Green
Виж целия пост
# 3
Между другото, не знам защо АУА да са прехвалени - т.е., кой ги хвали, те са една от компаниите с най-лошо клиентско обслужване, както и една от евтините (изключвам нискотарифни, те въобще не са в тая тема). Като цяло обаче са ОК, а в българските им офиси всички са любезни.
Миналата седмица ми носиха торба, забравена от мен в самолета Grinning
Виж целия пост
# 4
Roje22 и Параход, благодаря ви за споделеното!
Първоначалното ми афектиране поотшумя и наистина ще останем до следващия ден. така и така сме там и сме отделили време и средства, та още един ден ще ни дойде добре.
Все още обаче не съм се отказал от намерението да подам жалба поради факта, че полета ще бъде осъществен, но ние няма да сме на него, въпреки отдавнашната резервация и факта, че сме с деца.
Недопустимо е такова отношение към клиенти.
Това ще го загърбя и ще се насоча към реорганизиране на програмата и евентуално може да вмъкна още нещо..........Simple Smile
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия