СЕДМИ КЛАС - 23 тема - В очакване.....

  • 44 107
  • 735
# 60
Това са две отделни системи и на практика не виждам как ще стане софийската система да го изблюе, нямат връзка по между си, нито обменят информация след класиранията. По-скоро това е опит да си задържат добрите деца там, където са.
Силно се надявам да е така. Понеже има добри деца, които не искат да остават там, където са.  Grinning
Виж целия пост
# 61
forttuna благодаря за отговора  Hug. Знам, че мина миналата година по този път и съветите ти ще са ми от полза. Проблема идва от това, че детето е с добър бал и ще бъде прието на първо желание където и да е в областта, но ще му е трудно де си пребори за желаното софийско училище. Вчера говорих с областното РИО и ми казаха, че, ако се запише след първо класиране в областта, то не може да участва на второ в града, системата щяла да го изплюе. Ходих и в у-ще, това което иска да учи тук ако не стане в София и ми казаха, че ве може да са резервен вариант. т.е. или се записва на първо класиране или търсим друго. ooooh!

пп моля потребителите без значение от ранга им във форума да не пълним тамата с ненужни неща. Много неприятно е да преровиш 30-40стр с групусти за са намериш 1,2,3 съществени поста. Peace Нищо лично към никого, това да няма обидени след поста ми Wink

Това са две отделни системи и на практика не виждам как ще стане софийската система да го изблюе, нямат връзка по между си, нито обменят информация след класиранията. По-скоро това е опит да си задържат добрите деца там, където са.

Много ценна информация. Благодаря. Вече съм наясно със ситуацията.
Виж целия пост
# 62
Добре де, възможно ли е да го приемат едновременно в 2-те области на 1-во кл. по 1-во желание Rolling EyesСпоред мен-да.Но дали наистина е така?
А иначе Дидева е права-на 1.1. ако не се запише отива директно обаче на 3-то класиране.
Ако се запише , то вече не участва в никое по-следващо класиране.Така ли е?

Това с двете области трябва да го има някъде черно- на бяло.Ако трябва пишете мейл до РИО-тата, че няма време Simple Smile
Според мен щом са две различни области, то и са две различни с-ми и всяка си се съобразява само със своя брой кандидати и своя брой места по паралелки.В компютрите на РИО-София да речем са само броя на у-щата на негова територия и няма как да знаят, че съответното дете е прието И някъде извън РИО-София.Същото важи и за останалите РИО-та. ThinkingТака мисля аз, но нека пише и някой по-запознат Peace
Виж целия пост
# 63
Реденето на паралелки и училища ще е доста трудно... особено когато детето иска да избягва като дявол от тамян определени предмети в езиковите гимназии Laughing Не знам защо още от подгответо трябва да ги профилират с математика, химия, география и прочее... Моят син се тръшка, че не искал да пишем в избраните гимназии такива паралелки, в които има като част от профила математика или химия-биология, защото тези допълнителните предмети не го интересуват и не ги харесва. И се чудя като се профилира така, това какво означава - колко повече химия учат от другите паралелки newsm78 И ако детето влезе в такава паралелка, следващата година дали може да се премести в такава с история, примерно newsm78

Аз малко рибата в морето, и тигана съм извадила, ама все пак hahaha


Виж целия пост
# 64
Хедра, повечето то тези общообразователни предмети, които се явават 3-ти и 4-ти профилиращ предмет са мижи,  да те лажем Mr. Greenучат се предимно от 10 или 11кл. и не са кой знае колко като часове-погледнете в желаното у-ще УЧЕБЕН ПЛАН където пише -там са разбити през годините броя на всички изучавани предмети. Peace
Успех!
Виж целия пост
# 65
Hedra, разгледай учебните планове на езиковите - те ще ти дадат отгвор поне въпроса колко повече химия ще има Simple Smile
А Щони ме изпреварила   bouquet
Виж целия пост
# 66
Реденето на паралелки и училища ще е доста трудно... особено когато детето иска да избягва като дявол от тамян определени предмети в езиковите гимназии Laughing Не знам защо още от подгответо трябва да ги профилират с математика, химия, география и прочее... Моят син се тръшка, че не искал да пишем в избраните гимназии такива паралелки, в които има като част от профила математика или химия-биология, защото тези допълнителните предмети не го интересуват и не ги харесва. И се чудя като се профилира така, това какво означава - колко повече химия учат от другите паралелки newsm78 И ако детето влезе в такава паралелка, следващата година дали може да се премести в такава с история, примерно newsm78

Аз малко рибата в морето, и тигана съм извадила, ама все пак hahaha




Да, с тези подробни профили те карат да ядеш салата от домати и грозде - вторите езици ли да избираш, или профилиращите предмети  Sunglasses Затова нашият принцип беше следният: 1. училището, 2. втория език, 3. профилите след него. С надеждата, че нещата се променят и може да има разместване из профилите.
Виж целия пост
# 67


Да, с тези подробни профили те карат да ядеш салата от домати и грозде - вторите езици ли да избираш, или профилиращите предмети  Sunglasses Затова нашият принцип беше следният: 1. училището, 2. втория език, 3. профилите след него. С надеждата, че нещата се променят и може да има разместване из профилите.
и ние така процедираме Peace

Виж целия пост
# 68
и аз стигнах до извода, че профилите нямат никакво значение. За езикова, първо си заслужава езикът, после втори език, пък нататък какво повече харесва детето. Аз лично винаги съм била за математиката и българския като профилиращи предмети, защото математика винаги трябва, а българският и без това е за матура. Миналата година много ми хареса как всичко беше описано на сайта на Френската, много спретнато в таблички.
Виж целия пост
# 69
В РИО ги има.Ама вие не се ли възползвахте от консултант при изпитите  плюс това даваха по 40 минути повече за писане на децата със СОП newsm78 Пиша това защото и моята госпожица е със дислексия и слава богу минахме 

Честно казано не знам дали са се възползвали.... newsm78
Виж целия пост
# 70
Ние се възползвахме и съм доволна защото каквото е попитала са и обяснили но без да подсказват директно което е и правилното действие при децата с дислексия Grinning
Виж целия пост
# 71
Добро утро на всички в този слънчев и усмихнат ден!   bouquet

Моят син вчера погледна списъка на училищата и след като 4-5 пъти го попитах какво му е третото желание след ТУЕС и АЕГ, той хвърли бегъл поглед над списъка и отсече: Там, където има системно програмиране! След което забучи пръст в "Джон Атанасов"  ooooh!

Може ли някой с подобна ориентация на детето си или с някакво солидно мнение за това училище или подобни нему, да го сподели Praynig  Може и на лични.

А новата паралелка в НПМГ не му ли е вариант? Всъщност, ако не е кандидатствал там, не става.
За "Джон Атанасов" не мога да помогна.
Виж целия пост
# 72

А новата паралелка в НПМГ не му ли е вариант? Всъщност, ако не е кандидатствал там, не става.
За "Джон Атанасов" не мога да помогна.

О, вариант му е, даже ще бъде един от първите, но оценката му от изпита е 4,25 и се съмнявам да стигне...
Виж целия пост
# 73
Маме,отново благодарности за темата!  bouquet

Моя момък замина на сбирка с голяма част от класа си.Наближи раздялата им и определено им става тежко на децата. Tired
Виж целия пост
# 74
О, вариант му е, даже ще бъде един от първите, но оценката му от изпита е 4,25 и се съмнявам да стигне...


Абе като се има предвид колко пада балът в нпмг, и че е нова палалелка, а онези, с космическите балове, отдавна са наясно къде искат, съм по-скоро оптимистично настроена. Успех!
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия