СЕДМИ КЛАС - 23 тема - В очакване.....

  • 44 234
  • 735
# 240
 Laughing
Виж целия пост
# 241
Няма такова нещо! Не зная, съвсем ли не се интересуват някои учители или нарочно го правят! Ако балът не ти стига за по-горно желание, те класират за по-долното, за което стига, независимо дали други деца, с по-нисък бал са го писали на първо място. Това не е игра на "заплюване на място", а класиране по бал. Ако беше заплюване на място, тогава баловете нямаше да имат никакво значение, а щеше да стане като блъсканица за място на опашката. Тук имаме системата на пропуските - колкото по-висока ти е оценката, толкова по-напред ще се класираш на опашката.
Виж целия пост
# 242
Свързах се с информатиците на РИО Пловдив. Дълго време ми четоха лекция как не трябва да вярваме на статистиката и само ни обърквала. Накрая ми казаха, че не ми обещават да качат такава подробна статистика, каквато аз желая.
Виж целия пост
# 243
Andariel, оценките от НВО са 4 по БЕЛ и 2 по МАТЕМАТИКА.
Виж целия пост
# 244
Здравейте, мили мами! Поздравявам вас и децата ви с отличното представяне на тестове. Желая ви късмет и успех при кандидатстването!
Аз искам да се консултирам с вас по тема, която е далеч от вас, но все пак ви моля , ако имате информация да я споделите.
Моето дете има 4 по БЕЛ и 2 по Математика. Първия срок има 3 за срока по математика, а през втория срок няма двойка по математика. Учителката му е казала, че ще го остави на поправителен.
Според мен няма основание да го остави на поправителен.


Отидете и си говорете с учителката, какво е имала предвид, ако желае може и да го остави. Голямо писане пада, ако го оставят на поправителен, общо взето не им се занимава  с това, но всяко зло за добро.
Виж целия пост
# 245
Няма такова нещо! Не зная, съвсем ли не се интересуват някои учители или нарочно го правят! Ако балът не ти стига за по-горно желание, те класират за по-долното, за което стига, независимо дали други деца, с по-нисък бал са го писали на първо място. Това не е игра на "заплюване на място", а класиране по бал. Ако беше заплюване на място, тогава баловете нямаше да имат никакво значение, а щеше да стане като блъсканица за място на опашката. Тук имаме системата на пропуските - колкото по-висока ти е оценката, толкова по-напред ще се класираш на опашката.

Благодаря за бързия отговор.   bouquet Бях почнала да си мисля,че аз съм в грешка.Тя нашата госпожа дори не се интересува от оценките на децата от НВО-то.Смятам да подредим училищата към низходящ бал за да разберем най-добрата възможност.Иначе трябваше да се лишим от някои училища,за които може и да имаме шанс.
Виж целия пост
# 246
badme, поздравления и от мен за формулата. Аз си бях свалила оценките на всички, пишещи тук и имам доста подробна статистика за поставените оценки, опитах в ексела (както бях писала преди няколко дни) с различни комбинации от брой точки (закръглени до 0,5), добавъчен коефициент, делител и т.н., но се отказах от по-нататъшно търсене - нещо ме стегна шапката, но ме тормозеше липсата на яснота. Така че - 10х.

А за писмото за РИО и/или МОМН - много ми се иска да се потърси отговорност - юридически не съм компетентна, но ми се струват абсолютно неправомерни някои аспекти на матурите:
1. Липсата на възможност за явяване на друга дата при ДОКАЗАНИ медицински причини. Та това са толкова деца ?!! Явно е че ще има и опити за машинации, но да го регламентират някак!!!
2. При наличие на грешни задачи и/или критерии - да се санкционират съставителите. Тук може би трябва да се помисли и за контрол на наложените санкции.
3. Ясно е, че проверяващите не разполагат с много време, но все пак трябва да е абсолютно ясно като се види работата на детето как е формирана оценката, дали са правилно са сумирани точките и откъде е "взета" точка и на какво основание.
4. Стават грешки. Не може да нямаш право на контестации - дали не противоречи на някоя европейска конвенция или ........ newsm78
Виж целия пост
# 247
ina_19761   преди 4 години голямото ми дете кандидатства в друга област. Тази служебна бележка ни я издадоха от нашия РИО, не от училището. Споделете моля, ако разберете дали все още е така.
Виж целия пост
# 248
Вече съм толкова объркана с тези документи.  ooooh!
Имам усещане, че има разлики в различните области. Ще отида и ако ме върнат.... пак на ново.
Виж целия пост
# 249
Някой преди време беше питал за училище в София с профил "Информационни технологии" /ако не стигне балът им за ТУЕС/ "Web дизайн" и "Компютърна анимация", но последното е само с допълнителен изпит по ИИ. За тези от вас, училището, за което чувам само хубави отзиви е 51 СОУ в кв. Хиподрума, до Военна болница. Откакто е с този директор /мъж/ - доста често го цитират и интервюират по медиите - твърденията са, че е променил не само условията драстично, но и пропускателния режим, и имиджа. Самият той е преподавател по ИТ.
Тършувайки за добри училища за първи клас, попаднах на суперлативи, та реших да ви информирам.
Ето:
http://51sou.hit.bg/
http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=428646.0;all
http://51sou.info/
Ние сме от тези с не много висок бал  Embarassed та също ни беше препоръчано 51-во, добри мнения получих и за ПГИЧЕ "Св.Методий"  Peace
Виж целия пост
# 250
Моля тези които си знаят точките, да пресметнат и да кажат дали става.
Става! И двете оценки съвпадат до третия знак.
Как ти хрумна? Не откривам никаква логика.

Има си своята   логика формулата. При база 3 за 18 точки, до шестицата трябва  второто събираемо да е 3. За да е  6 оценката обаче точките  Т трябва да са 100. 18 от тях вече са отишли за достигане на минимума от 3, заложен във фиксираното  събираемо. Значи остават  Т-18  от възможни 82 за изчисляване на другото събираемо. При 100 точки частното на Т-18 и 82 е единица, следователно трябва да е умножено с 3, за да се стигне необходимото събираемо 3, което с фиксираното да докара сума  6..Badme, супер, излиза и с точките на познато дете.

Браво на вас! Има логика, наистина, но много въображение се иска човек да излезе от досегашния шаблон за да се сети.
Едно предополжение - тази формула =(Т-18)/(Тmax-18)*3+3 е ползвана и за формиране на оценките на първи модул. 
Виж целия пост
# 251
Относно 51 СОУ - дъщеря ми в момента завършва 7 клас там - много сме доволни, тя учи там от 4 клас -до момента, действително Директор, учители, както и средата от учениците е много подходяща и добронамерена, представянето на паралелките след 7 клас е много добро, с не много висок бал, но пък това дава възможност докато учиш спокойно и без излишни истерии и напъни от 8 до 12 клас да посещаваш каквито си пожелаеш допълнителни курсове - езикови и какви ли още не и същевременно да получиш добра общообразователна подготовка , познавам деца, които сега завършиха 12 клас там и са приети в много престижни  висши училища в Англия......
Виж целия пост
# 252
Едно предополжение - тази формула =(Т-18)/(Тmax-18)*3+3 е ползвана и за формиране на оценките на първи модул. 
да, ако на пъряи модул макс са 65 т., трябва да е (Т-18)/47*3+3
Виж целия пост
# 253

Едно предположение - тази формула =(Т-18)/(Тmax-18)*3+3 е ползвана и за формиране на оценките на първи модул.  


Не е предположение.
Направо си е тази. Hug Hug Hug  bouquet
Виж целия пост
# 254
Едно предположение - тази формула =(Т-18)/(Тmax-18)*3+3 е ползвана и за формиране на оценките на първи модул. 
да, ако на пъряи модул макс са 65 т., трябва да е (Т-18)/47*3+3

Точно това имах предвид! Много благодаря от името на малкото мързеливи майки, които не отидохме да видим работите, но благодарение на Вас успяхме да изчислим колко точки имат децата ни.

Според мен използването на една и съща формула за двата модула е по-справедливо, отколкото нагласянето на оценки по 2 различни формули - една "парадна" и една за прием. Нищо, че разликата в сметката не е съществена.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия