Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да помоля продавача да напише по-ниска цена на пакета?
Как да разберете значението на „Споразумение постигнато“ в спор?
Какво да правя, ако поръчката ми все още не е изпратена след 5-6 дни?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да помоля продавача да напише по-ниска цена на пакета?
Можете да поискате от продавача да напише по-ниска цена на пакета, като им изпратите съобщение при извършване на поръчката. Примерен текст на английски е: „Моля, напишете върху опаковката цената е по-малко от $15 и я маркирайте като подарък, тъй като ще платя тук таксите за доставка. Благодаря!“ Това може да помогне за избягване на допълнителни разходи при получаване на пратката.
-
Как да разберете значението на „Споразумение постигнато“ в спор?
-
Какво да правя, ако поръчката ми все още не е изпратена след 5-6 дни?
-
Как мога да разреша проблема с плащането с карта на ЦКБ?
-
Как мога да започна спор за продукт, който не отговаря на описанието?