ОБАЧЕ!
След второто пране още, забелязах, че дрехите ми като че ли са пораздърпани - имам предвид появата на мъхчета по материите. Започнах да търся причината за този ефект и забелязах такъв дефект в пералнята, за какъвто никога нямаше да се сетя да проверя . Дупките на барабана са така изрязани, че закачат И то не всички от тях; повечето. Моля?! Нова пералня, от ценови клас 600+ лв има барабан, който закача дрехите
Отидох в Техномаркет на цариградско, от където я купих. Обясних всичко подробно и поисках да сменя пералнята - Отговор: НЕ МОЖЕ В магазина нищо не можели да направят. Да се обърна към сервиз.
Обадих се на отдела по поддръжка в LG на номер 0 700 1 5454. От там ми обясниха, че може да се смени пералнята, но трябва първо дефекта да се констатира от сервиз. Дадоха ми телефон на сервиз. Обадих се. Оказа се, че това е К&К Сервиз. Дойде техник, установи дефекта и каза, че ще сменят барабана. Моля?!
Обадих се отново в LG, обясних че не искам нова-ремонтирана пералня, а искам нова пералня. Не може - те не можели да вземат такова решение. Сервиза решавал какво да се направи Какви са LG, щом не могат да вземат решение?! Те били само call център. Ясно - не носим отговорност.
Така... Сега съм безкрайно ядосан на себе си, че избрах LG . Чакам си новия барабан и същевременно се чудя как да пусна пералнята от терасата, без да повредя плочките на тротоара. Нямам с какво да пера, но съм безкрайно щастлив, че нямам друг уред вкъщи с марката LG.
Съвет от мен: при покупка на пералня, проверявайте барабана отвътре има ли какво да повреди дрехите ви. Проверявайте всяка отделна дупка, защото може да проверите някоя, която си е наред, а има още много