На море в Турция - тема 26

renkaliso помня ,че с теб бяхме по едно и също време в Мармарис.Сега прочетох ,че сте ходили на Далян.И ние бяхме там във вторник / 03.09./с кораб Орка.Дали не сме били заедно?
ами не, ние бяхме в понеделник на Памуккале, сряда- Клеопатра, и петък на Далян.Така си ги разпределихме за да имаме поне 1 ден почивка между трите, не че почивахме през останалото време, ние сме по активните почивки
ndimitrova, в рекламите за хотела се споменаваше стъклен тунел. Разкажи имате ли наблюдения?
Още в началото на сезона казаха, че тунелът няма да е готов за тази година. На снимките в албумчето за Турция се вижда този остров, до който искат да правят тунел. Там има фар и вечер се вижда светлината.
Зомбайо,
И на мен Палома Клуб Султан, Йоздере, Кушадасъ, ми е на сърцето Simple Smile
На РЗ през 2012-та го нямаше обаче. Говоря за ранни записвания ноември, декември.
После вече не знам, защото бях направила друг избор.
Аз искам хотел, в който няма много голяма квота за българи  Embarassed

Alleisha, имаше го - декември, Турс клуб. На специална цена (-100 Евро) от цената на РЗ от 02.01.2013.  Peace
Поради липса на сумата до Коледа 2012, тогава го изпуснахме и платихме 100 евро повече.  ooooh!
Тази година през декември следете Турс клуб за Паломата.  Peace
Паломата е точно за теб. Бяхме 2 семейства българи, 2 семейства руснаци и 70% французи.  Peace
Ооо, Лариса   bouquet
Ще следя.
Аз без да искам тази година попаднах с преобладаващо почиващи от Франция...Хареса ми Wink
И аз се зареждам от декември да следя за Паломата Wink...благодаря за информацията  bouquet.
И аз ще следя с интерес офертите за Паломата на ранни - тази година не успях да се преборя с домашния началник и отидохме в Гърция, но догодина - със сигурност се връщаме в Турция. Само дето още не можем да се разберем за курорта... Аз, обаче, продължавам да си държа на Паломата - Лариса, ако си спомня, миналата година по това време даже се надявахме да се засечем...
cska_kazanlak,как може да се дадеш на домашния началник и да зарежеш Турция... Laughing Сега сериозно.Който се насочи към Club Sultan в Йоздере ще улучи десетката.Казвам го с цялата си отговорност и се подписвам с две ръце. Има само една лееека пречка-хотела е доста скъп.Но Лариса го е казала.Следете РЗ и капарирайте ,ако цената ви устройва/а тя през декември винаги е добра/.Миналия април бях 3 дена в този хотел и тогава мениджъра който ни развеждаше по територията ни каза че за НГ 2012г. хотела се е разпродал само за 20 дена.колкото и да е скъп,вярвайте всеки лев и стотинка си заслужават.И другия хотел на Палома в Йоздере е страшен,но я няма зеленината на Клуб Султан. И територията.Най-добрия хотел в района на Кушадасъ/въпреки че е на 30 км./ и Йоздере.Поне за мен. thumbsup
Здравейте и от мен  Hug
Вчера се върнах от Мармарис и нямам думи да опиша, колко съм възхитена.
Попаднах съвсем случайно, нямах планове да ходя, но се случи така, че отидох.
Тръгнахме на 05.10 от Бургас през Малко Търново, ферибота и така нататък, пътя го знаете отлично Simple Smile Преспахме една нощ в Кушадъсъ и продължихме към Мармарис на следващият ден.
Кушадъсъ не ми хареса.И аз не знам защо.Всъщност харесваше ми преди да видя Мармарис Simple Smile
Бяхме в хотел Палм Бийч 5*, горе-долу ставаше.
Малко поизморени от път пристигнахме в Мармарис и първоначално се разоравох от хотела - Sunbay, намира се в непосредствена близост с Bluebay и доколкото разбрах са на един собственик.
Стаята се оказа малко тясна, но в крайна сметка бях без детето и ми беше все тая.
След първоначалното разочарование, че има нет само на рецепцията, на лобито и на басейна, се оказах вчечатлена от яденето.Инклузива в хотела беше великолепен.На всяко хранене имаше пилешко, телешко, готвено, супи, поне 2 вида постни ястия,пици, спагети, поне 10 вида салати, 5 вида хляб, 7-8 вида десерти.След като премина умората, когато поразгледахме Мармарис и се запознахме с персонала на хотела, се влюбихме както в Мармарис, така и в хората,които ни обслужваха.Разгледахме Ефес, бяхме на разходка с яхта, както и на гроба на Богородица.Времето през деня направо си беше горещо и бяхме на плаж всеки ден.
Впечатлена съм е слабо да се каже.Влюбена съм в Мармарис завинаги  Laughing И никога повече няма да си дам парите по нашето Черноморие, това е сигурно.Хареса ми самия град, хареса ми начина по който ме накараха да се чувствам, просто това се оказа моето място. Heart Eyes
На връщане преспахме в Памуккале, хотел Хераклес...какво да кажа...не е моето място.

Има ли отделна тема или група във Фейсбук за Мармарис, ще ми е нужна доста информация, понеже със сигурност ще се върна там през юни, вече с детето и смятам да пътувам с кола.
...
Има ли отделна тема или група във Фейсбук за Мармарис...
Да, има. Това е групата "Мармарис-перлата на Егея" https://www.facebook.com/groups/518008301606691/
Заповядайте в нея!  Hug
По повод хотелите от веригата Палома в Йоздере. Един познат направи сравнение му двата хотела с две думи. Палома Паша е луксозен а Палома Клуб Султан е естествен /истински/.
Здравейте, аз връщам информация за делфинариума в Адаленд, Кушадасъ - представления има всеки ден в 14 ч. Входът за възрастен е 40 лири, за деца до 4г. е безплатно. Ако желаете да снимате се плаща 10 лири на фотоапарат. До Адаленд се стига с маршрутка 1, цената на билета е като билетите в рамките на града - 2.75. Делфинариума е на открито, с прекрасна гледка към морето, а в самото шоу участват два делфина и два тюлена.
Ходихме самостоятелно и до Ефес - с маршрутка от центъра на Кушадасъ. Цената на билета е 5 лири, входната такса за Ефес е 25 лири. Останахме доста време там - след 13-14 часа почти няма групи и може да се разгледа спокойно  Peace
Относно целодневните разходки с яхта - всъщност не са яхти, а корабчета - и може да си изберете сами корабчето от пристанището. Предлагаха ни целодневен круиз в 3 пристанища с включен обяд за 30 лири. Всяка вечер в 18.30 има едночасова разходка с корабче за 5 лири.
И ние другата година сме решили сами да си организираме екскурзийките на място.Така даже е и по интересно.Тази година доста се разходихме в Соке преди да стигнем до аутлетите. Laughing
Ако прескочим 2014г. мислено... Laughing мога да Ви дам името на първия хотел който вече се анонсира  за 2015г. Все още издирвам мястото където ще се строи/ако може помощ от Галактик или Татяна/,имам съмнения за Белек или Сиде. Хотела е на компанията ,която държи и Granada Luxury. Новият хотел ще се казва-GRANADA PALACE RESORT&SPA 5*.