Пазаруване от miniprix.bg - 21

  • 37 529
  • 759
# 705
Момичета купували ли сте детско термо панталонче за момиченце около 2 годинки? Дайте някаво предложение за дебело ватирано панталонче! А виждали ли сте някъде в сайта от миналогодишните ски екипи?
Този до скоро беше активен, но сега пише, че вече не е част от каталога им  http://www.miniprix.bg/produkt/1015742
Eх, за съжаление не е активен, но аз ще си го запазя и ще следя, иначе миналата зима купух точно такъв ски екип за баткото и се оказа супер сполучлив!
Ето още 2 , които може да следиш дали ще се появят http://www.miniprix.bg/produkt/1015743 и http://www.miniprix.bg/produkt/1015746
nikolovi   bouquet много ти благодаря!
Виж целия пост
# 706
Сега пуснах тези, като се надявам да са най-много от напа и дано не се окажат велур - кожата изглежда гладка  Thinking Някакви мнения за черната кожа?
http://www.miniprix.bg/produkt/1066302
Черната кожа е набук.
Черната кожа е напа.
Ботите са много меки и удобни и си отговарят  точно на номера.
За жалост моите имат доста неприятен дефект. Даже не знам как да го обясня  - на лявата бота, жълтата "кожа" под свивката на пръстите е силно деформирана и намачкана като от много носене. Отделно, жълтата част има някакво покритие, прилича на безцветен лак, което е обелено и сравнена с другата бота е грапава на допир и по-матова.
Виж целия пост
# 707
 Rolling Eyes поръчката ми не е приета от оператор
но пък иначе имам дата за доставка 13-ти

на десетия ден...най-после написаха нещо  Stop
Виж целия пост
# 708
Rolling Eyes поръчката ми не е приета от оператор
но пък иначе имам дата за доставка 13-ти

на десетия ден...най-после написаха нещо  Stop
Аз съм приета от оператор с дата 13.12., сега си ти наред  Laughing
Виж целия пост
# 709
Сега пуснах тези, като се надявам да са най-много от напа и дано не се окажат велур - кожата изглежда гладка  Thinking Някакви мнения за черната кожа?
http://www.miniprix.bg/produkt/1066302
Черната кожа е набук.
Черната кожа е напа.
Ботите са много меки и удобни и си отговарят  точно на номера.
За жалост моите имат доста неприятен дефект. Даже не знам как да го обясня  - на лявата бота, жълтата "кожа" под свивката на пръстите е силно деформирана и намачкана като от много носене. Отделно, жълтата част има някакво покритие, прилича на безцветен лак, което е обелено и сравнена с другата бота е грапава на допир и по-матова.
Ди, много ме стресира с този пост... Cry
От черните взех последен чифт №38 и точно се чудих дали да анулирам, а след поста ти нямах колебания, но хоп...поръчката току що приета от оператор  #Crazy
Още като ги пуснах писах на оператор да огледат за сериозни дефекти и днес ми отговориха, че ще направят проверка преди да ги изпратят  Rolling Eyes
А дано, че ми омръзна да връщам  Tired как може да пращат обувки с такива сериозни дефекти  като че ли плащаме с шума, а не с пари  #Cussing out
Бърже бърже ми приеха тази поръчка, но ПДФ-а за 92лв. от върнатите боти с груб дефект го няма! Вече 5дни откак Болнаво си ги е прибрал! #2gunfire  Ще изчакам търпеливо, но след още 5дни, ако парите не са ми в сметката..... #2gunfire #2gunfire #2gunfire
пп. И аз съм с дата за доставка 13-ти...
Виж целия пост
# 710
Извинете, че се намесвам сред пушките и куршумите, но Приемане на върната поръчка не значи Бонаву да я е взел от офиса за Спиди, а (копирам от сайта им) "Ако статусът на твоята заявка е "приета" това значи, че сме получили колета и предстои да ти бъде възстановена сумата, която си заплатил за тези продукти." Т.е. Приета заявка за връщане значи оператор да е обработил колета и да е сменил статуса й. Оттам нататък чакаме пари "По банков път, в рамките на 10 работни дни, след получаване на върнатата стока при нас и нейната проверка."

Аз поне съвсем ясно разбирам правилата и търпеливо си чакам заявката ми, прибрана от въпросният Бонаву на 3.12, да стане "приета"(това никъде не е упоменато кога ще стане, уви Tired) и да получа парите си за нея. Peace

Он-лайн пазаруването не е за нетърпеливи хора със слаби нерви. Повече спокойствие, дами Wink
Постът ми е с най-добри чувства  bouquet
Виж целия пост
# 711
И моята поръчка с дата на доставка 13.12,но понеже им изпратих запитване,защо не е прите,получих отговор,че срокът за доставка бил 15 дни! ShockedАйде бе,не беше ли 10 дни или съм озтървала някаква промяна в условията!
Виж целия пост
# 712
Току-що поръчката ми от 5-ти беше приета от оператор. Peace Дано нищо не ми откажат! Praynig
Виж целия пост
# 713
И моята поръчка с дата на доставка 13.12,но понеже им изпратих запитване,защо не е прите,получих отговор,че срокът за доставка бил 15 дни! ShockedАйде бе,не беше ли 10 дни или съм озтървала някаква промяна в условията!
Не, няма промяна в условията им в сайта, копирам: "В какъв срок ще си получа поръчката?
Поръчката ти ще бъде доставена в най-кратък срок, като максималният такъв е 10 дни от датата на изпращането на поръчката"
Да не би да имаш партньорски продукт? Иначе за срока за връщане на пари, абсолютно съм съгласна с поста на tortoise, и аз преди няколко поста писах тук в темата, че срокът им за връщане на пари е 10 дена след получаване на пратката при тях! Това си го пише в условията им, с които всички ние се съгласяваме, когато правим поръчка!   bouquet
Виж целия пост
# 714
И моята поръчка с дата на доставка 13.12,но понеже им изпратих запитване,защо не е прите,получих отговор,че срокът за доставка бил 15 дни! ShockedАйде бе,не беше ли 10 дни или съм озтървала някаква промяна в условията!
Не, няма промяна в условията им в сайта, копирам: "В какъв срок ще си получа поръчката?
Поръчката ти ще бъде доставена в най-кратък срок, като максималният такъв е 10 дни от датата на изпращането на поръчката"
Да не би да имаш партньорски продукт? Иначе за срока за връщане на пари, абсолютно съм съгласна с поста на tortoise, и аз преди няколко поста писах тук в темата, че срокът им за връщане на пари е 10 дена след получаване на пратката при тях! Това си го пише в условията им, с които всички ние се съгласяваме, когато правим поръчка!   bouquet

само че в помощ пише:   
В какъв срок ще си получа поръчката?
Поръчката ти ще бъде доставена в най-кратък срок, като максималният такъв е 15 работни дни от датата на изпращането на поръчката.   

а също и в правилника, така че винаги може да се измъкват с каквито доводи си искат smile3514
Виж целия пост
# 715
Извинете, че се намесвам сред пушките и куршумите, но Приемане на върната поръчка не значи Бонаву да я е взел от офиса за Спиди, а (копирам от сайта им) "Ако статусът на твоята заявка е "приета" това значи, че сме получили колета и предстои да ти бъде възстановена сумата, която си заплатил за тези продукти." Т.е. Приета заявка за връщане значи оператор да е обработил колета и да е сменил статуса й. Оттам нататък чакаме пари "По банков път, в рамките на 10 работни дни, след получаване на върнатата стока при нас и нейната проверка."

Аз поне съвсем ясно разбирам правилата и търпеливо си чакам заявката ми, прибрана от въпросният Бонаву на 3.12, да стане "приета"(това никъде не е упоменато кога ще стане, уви Tired) и да получа парите си за нея. Peace

Он-лайн пазаруването не е за нетърпеливи хора със слаби нерви. Повече спокойствие, дами Wink
Постът ми е с най-добри чувства  bouquet
Извинете, че ще ви апострофирам, но:
"Ако статусът на твоята заявка е "приета" това значи, че сме получили колета и предстои да ти бъде възстановена сумата, която си заплатил за тези продукти." Т.е. Приета заявка за връщане значи оператор да е обработил колета и да е сменил статуса й. Оттам нататък чакаме пари "По банков път, в рамките на 10 работни дни, след получаване на върнатата стока при нас и нейната проверка."
Колета е получен от въпросния им човек, текста в рамките на 10 работни дни, след получаване на върнатата стока при нас и нейната проверка
И така.....стоката върната от мен е получена от тях! Текат 10дни от датата на която са я получили! Ако искат да я обработват на втория, ако искат на 9-тия ден - за мен е без значение, стига да е в рамките на 10дни след като са си я прибрали от офиса!  Peace
Според вашите ясни разбирания за правилата има вероятност да обработят върнатото и след 2месеца?! Stop
Он-лайн пазаруването не е за нетърпеливи хора със слаби нерви.
Не зная с какви чувства е поста ви, но звучи доста грубо! Невъзпитано е да поставяте диагнози като слаби нерви на хора, които не познавате  Naughty
Нормално е човек да е нетърпелив, особено когато е получил артикули струващи не малко пари с груби дефекти!
Виж целия пост
# 716
И моята поръчка с дата на доставка 13.12,но понеже им изпратих запитване,защо не е прите,получих отговор,че срокът за доставка бил 15 дни! ShockedАйде бе,не беше ли 10 дни или съм озтървала някаква промяна в условията!
Не, няма промяна в условията им в сайта, копирам: "В какъв срок ще си получа поръчката?
Поръчката ти ще бъде доставена в най-кратък срок, като максималният такъв е 10 дни от датата на изпращането на поръчката"
Да не би да имаш партньорски продукт? Иначе за срока за връщане на пари, абсолютно съм съгласна с поста на tortoise, и аз преди няколко поста писах тук в темата, че срокът им за връщане на пари е 10 дена след получаване на пратката при тях! Това си го пише в условията им, с които всички ние се съгласяваме, когато правим поръчка!   bouquet

само че в помощ пише:   
В какъв срок ще си получа поръчката?
Поръчката ти ще бъде доставена в най-кратък срок, като максималният такъв е 15 работни дни от датата на изпращането на поръчката.   

а също и в правилника, така че винаги може да се измъкват с каквито доводи си искат smile3514
Е, това и аз не съм го прочела, явно е ново! Иначе днес на няколко пъти попадам на много хубави мъжки пижами, но докато се появят ведната се изчерпват! Ето http://www.miniprix.bg/produkt/1072116 в момента има налична XL за 13 лв.
Виж целия пост
# 717
И само да вметна, че съм имала случаи /както може би много от нас/ при които върнатото е стояло в офис Спиди 1седмица! Тогава естествено не съм имала претенции, но от момента в който си приберат пакета.... Peace
Виж целия пост
# 718
Аз съм съгласна с tortoise.
Конкретно за върнатите продукти - връщали са ми сума и на втория ден след ПДФ, и след 1 седмица, но ето, че сега имам такъв от 16.11 , за който още нямам превод. Отговорите на запитванията винаги са едни и същи било за върнати неща, било за поръчка която чакам. "Ще направим проверка и в най-кратък срок...дъра-бъра "
И аз се ядосвам, но с това не забързвам нещата и е факт, че ПАК поръчвам от тях .
Личи си, че сега покрай празниците имат много поръчки. По 1 седмица не са приети от оператор, явно не насмагат. Щом не успяват с обработката на поръчките, няма как и с върнатите неща- логично е .
Виж целия пост
# 719
Отчет от намалението на пуловери  Mr. Green - месец стана ли.....
http://www.miniprix.bg/produkt/1069183 - тоз парцал да не се излъже някой. Не знам другите номера как са, ама  42 е с един мноого тесен и един мнооого широк ръкав  Whistling
http://www.miniprix.bg/produkt/1069041 - някаква английска марка. Хубав е много.
http://www.miniprix.bg/produkt/1069694 - от тази поредица напоръчвах 4 в различни цветове за по 6.50 лв. Както дошли, тъй и отишли...Развлечени, широки, с дефекти, абе  ooooh!
http://www.miniprix.bg/produkt/1068975 за 4 лева чудно жилетче за ходене до магазина...
http://www.miniprix.bg/produkt/1065157 - Пиаза Италия, оставям го и него, дано не се свие при прането.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия