Пазаруване от miniprix.bg - 21

  • 37 529
  • 759
# 735
Отдавна пазарувам предимно Онлайн, конкретно от минипри от повече от една година. За това време никога не съм се интересувала кога е взета върната ми пратка  от въпросния не му знам името Б...нито съм се косила защо нямам банков превод или вааучер навреме. Защото всички знаем че рано или късно си получаваме парите и ваучерите... И затова продължаваме да пазаруваме от сайта, нали....  И наистина който го е страх от мечки, не ходи в гората...
Виж целия пост
# 736
Пале, това, че не се интересуваш си е твой проблем-аз лично не виждам нищо лошо в това и е редно всичко да е регламентирано без "пътечки".
Страх, че няма да си получи парите не съм видяла у никого тук, вкл. И аз в това число, но честно казано какво ще има в пакета си е чиста загадка, особено след последните доставки-не е приятно, но...пак сме в гората-да се стегнат малко, та да не спамим с глупости темите Simple Smile
ПП. Пазарувам он-лайн от 5г, а от тях от 1 година като от лятото доста сериозно...
Виж целия пост
# 737
Някой има ли впечатления от тези боти:
http://www.miniprix.bg/produkt/1065734
отдавна ги заглеждам, а сега са ги намалили. Ваучера важи ли за намалени неща?
Виж целия пост
# 738
Отдавна пазарувам предимно Онлайн, конкретно от минипри от повече от една година. За това време никога не съм се интересувала кога е взета върната ми пратка  от въпросния не му знам името Б...нито съм се косила защо нямам банков превод или вааучер навреме. Защото всички знаем че рано или късно си получаваме парите и ваучерите... И затова продължаваме да пазаруваме от сайта, нали....  И наистина който го е страх от мечки, не ходи в гората...

не се интересуваш дали имаш възстановени пари, платени за стока, която на практика физически не е при теб...
или дали ще "купиш" обувки за 200 лева, или пък ще ти откажат и няма да ти ги пратят.
 Или пък ще получиш, а те ще са дефектни
нищо от това не е коректно и нормално
съгласна съм с риска, касаещ номерацията и фабричните дефекти - донякъде. Но сроковете трябва да се спазват  Peace



Виж целия пост
# 739
Някой има ли впечатления от тези боти:
http://www.miniprix.bg/produkt/1065734
отдавна ги заглеждам, а сега са ги намалили. Ваучера важи ли за намалени неща?
Някой беше написал че са с вграден ток, обаче не помня кой и понеже от този модел има различни цветове не съм сигурна дали е за същият цвят.
Виж целия пост
# 740
http://www.miniprix.bg/produkt/1063368  -тази рокля някой има ли я?отговаря ли си на номера и как е като материя?
Виж целия пост
# 741
Ами най- вероятно всички се интересуваме , кога и какво ще получим . Минипри не е на пазара от миналият месец и всички, които четат темата и съответно пазаруват от там са се сблъсквали с дефектни стоки, забавени поръчки , забавяне с връщането на пари и т.н. , но едва ли е необходимо да пишат тук за всяко премеждие  Peace Аз лично си решавам неточностите на съобщение във ФБ или по телефона и винаги съм получила адекватно съдействие.
Не искам да засегна никого , но идеята на темата е да е с Полезна информация - качество и марка на продуктите, отзиви за  материи ,размери , промоции и т.н  . Но, извинявайте на кой от кога и колко имат да му връщат , кога Б му е взел пакета и колко часа са се забавили Спиди едва ли е най-полезната информация  Peace
Виж целия пост
# 742
 наистина спирам да пиша тук.
Аман
И амин  Peace
Виж целия пост
# 743
Ами най- вероятно всички се интересуваме , кога и какво ще получим . Минипри не е на пазара от миналият месец и всички, които четат темата и съответно пазаруват от там са се сблъсквали с дефектни стоки, забавени поръчки , забавяне с връщането на пари и т.н. , но едва ли е необходимо да пишат тук за всяко премеждие  Peace Аз лично си решавам неточностите на съобщение във ФБ или по телефона и винаги съм получила адекватно съдействие.
Не искам да засегна никого , но идеята на темата е да е с Полезна информация - качество и марка на продуктите, отзиви за  материи ,размери , промоции и т.н  . Но, извинявайте на кой от кога и колко имат да му връщат , кога Б му е взел пакета и колко часа са се забавили Спиди едва ли е най-полезната информация  Peace
+1 Напълно съм съгласна с PERLI  Peace
Мисля, че някой беше купувал от шампоаните в сайта (като този например). Имате ли вече мнение, как са като качество и ефект?
Виж целия пост
# 744
PERLI абсолютно съм съгласна с написаното от теб,чета темата и пиша в нея вече повече от година и ми прави впечатление,че все по-рядко има коментари за нещата,които получаваме.Доста момичета спряха да четат и пишат тук,на крачка съм и аз да го направя..

milcky аз го имам,доволна съм  Peace
Виж целия пост
# 745
наистина спирам да пиша тук.
Аман
И амин  Peace

Нека не бъдем тънкообидни, а да сме си взаимно полезни!  Peace
И аз съм съгласна с PERLI.
Наистина темата се товари твърде много с инфо за дати, часове, върнато, получено, неполучено...Сигурна съм, че всяка от нас, която редовно поръчва, вечно чака или поръчка, или пари за върнати артикули, или и двете..
Аз самата поръчвам от февруари и за 10 месеца имам над 50 поръчки. Простата сметка показва, че нон-стоп чакам... Не съм си и помисляла обаче, че някой друг го интересува аз кога съм си поръчала, кога ми са приели поръчката, кога са я потвърдили, кога са я пратили, кога съм я получила...
А тук преди няколко дни цялата разпечатка на движението на пратката от сайта на Спиди се копна  Stop


Полезно ми е да чета за артикулите-марки, материи, качество; похвали и оплаквания...и очаквам всички да са включваме по тези въпроси, и никой да не спира да пише  Peace

Хайде чакаме нова тема-нов късмет!!!
Виж целия пост
# 746
Пале, това, че не се интересуваш си е твой проблем-аз лично не виждам нищо лошо
Не очаквам някой да се интересува от моите неща. Аз също не се интересувам от  трагедиите, които споделят във форума, но не го заявявам в прав текст защото съм възпитана. И уважавам хората.
 
Съжалявам,  че за пореден път съм свидетел, че тарторите в дадена тема са докачливи и не търпят инакомислещи.

Аз лично ще продължа да следя темата и да споделям. Не се сърдя като децата.

Виж целия пост
# 747
Е, това и аз не съм го прочела, явно е ново! Иначе днес на няколко пъти попадам на много хубави мъжки пижами, но докато се появят ведната се изчерпват! Ето http://www.miniprix.bg/produkt/1072116 в момента има налична XL за 13 лв.

Големи благодарности за споделеното за пижамите!!  Ако,не беше писала,нямаше да ги забележа  ooooh!

Виж целия пост
# 748
http://www.miniprix.bg/produkt/1063368  -тази рокля някой има ли я?отговаря ли си на номера и как е като материя?


Тази аз я върнах 44 номер.
Нося 42, поръчах 44. Позволява и още един номер отгоре да се вземе.
Много и се чудих, но я върнах. Хубаво е трикото, особено аз както я взех за 10-11 лева.
Виж целия пост
# 749
Абсолютно не съгласна с Перли Sad Всички премеждия са част от политиката на сайта и е добре да се знаят! Същите предвиждат до 5% дефекти, а кажи ми с какво да се похваля като от последните ми няколко поръчки с по един артикул за по 100 лв всеки няма един без дефект и то сериозен! И не, не ми решиха проблема нито със съобщения нито с многократните разговори по телефона!
Извинявайте, но няма как да не споделя, че ще въртят парите ми бог знае до кога, след като не получавам адекватен отговор от тях! Регламентирано уж, ама не съвсем и кво ме топли марката, като ми смотат поръчката или поръчаното е със 100% дефекти и не става за ползване на фона на очакваните 5%?
Излиза, че плащам луди пари само за да видя изненадата в пакета! 99% от покупките ми в този сайт са обувки-до сега съм върнала само един чифт поради сгрешен размер, след което поръчах модела на редовна цена и пристигна естествено с мега дефект, чиято отстъпка още по-естествено пропуснаха да отразят въф фактурата и беше компенсирана естествено като ваучер!
Не се интересувате от нищо от соменатото? Не е истина! Ако някой до сега го беше споделил може би нямяше да затворя толкова пари!
Отивам да анулирам последната си поръчка, въпреки, че е приета от оператор и спирам да пиша тук. Най големите ми притеснения за нея са, че ще затворя 60лв за поредния дефектен на 100%, а не 5% чифт! Надявам се да не спестявате  на аудиторията тези малки подробности, които на мнозина биха били от голяма полза!
Надявам се много от вас да са разбрали, че дори при 80% намаление, магазина е на печалба!
Към всички останали: Изисквайте и се информирайте-клиенти сте - имате право и за това си плащате!
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия