Магазини, в които стоките се връщат без проблем

  • 89 210
  • 217
# 135
Аз съм връщала там, може да не им стана много приятно, но бях категорична, че искам да го върна. Мисля, че на касите отзад пишеше, че може да се връща и се позовах на правилото. Върнаха ми парите.
Дано не са променили политиката, беше отдавна.
Виж целия пост
# 136
С Икея наистина трябва да се внимава. Беше се случило да откраднат чантата на мъжа ми, в която освен всичко друго остана и касовата бележка от покупка в Икея. За зла беда едно от купените от Икея неща се оказа дефектно и искахме да го сменим. Не можело без бележката, нищо, че пазим всички опаковки и е ясно, че е закупено от техния магазин. Освен това можехме да представим банково извлечение за транзакцията, понеже беше заплатено с кредитна карта. Не се съгласиха. Доста ме разочароваха, защото навсякъде тръбят, че можеш да върнеш покупката, ако размислиш. Дори картите икея фемили позволяват този срок да бъде удължен.

Ужасно просташко поведение! 

Ние искахме да върнем едни некачествени тенджери, на които им се обели дъното и те излъгаха, че нямат наличност. А вътре имаше поне 50 комплекта. За мен е необяснимо, но факт. Оказа се, че Икеа са цигани като Джъмбо, сметкаджии на дребно.

не знам какво тръбят, но на сайта им има много точно описани при какви условия можеш да върнеш, при какви да замениш или да получиш сума  ваучър за магазина.
Принципно като нямаш бележка са си прави донякъде.
Обаче това тук нали е  клон на гръцката икеа, та малко ми е нормално да се циганят повече.
\все пак бих писала и до централата да се оплача, току виж имало полза... но надали.

Иначе ние сме връщали без проблем там, но с бележка и неразпечатана мебел, просто в къщи видяхме, че няма да влезе където искахме и директно го  върнахме.
Виж целия пост
# 137
Разбира се, че като се сключва сделка, каквато е покупката на стока или услуга, и двете страни се съгласяват с условията. Обаче в моя случай имаше дефектен продукт с запазена опаковка с всичката информация по нея и беше ясно, че е дошъл от този магазин. Загубата на бележката наистина беше лошо стечение на обстоятелствата, но в случая ние просто настоявахме стоката да бъде заменена с такава, която отговаря по вид и описание на изложената в магазина. Дори не ставаше дума за голяма сума, но пък споменът и впечатленията останаха неприятни. Можеха просто да проследят транзакцията в базата им с данни и да съпоставят артикулния номер от покупката с този на кутията. Нали и постоянно събират данни за потребителското ни поведение в магазина с тези карти Фемили. Както и да е, разочарованието си е за мен, а е и вече в далечно минало време. Иначе Икея са ми много удобен за пазаруване магазин и дори с този неприятен спомен не са ме загубили като клиент.
Виж целия пост
# 138
Икеа в България и Гърция не са така отзивчиви сякаш, но може и самите служители да вземат самоинициативно решения, без да са упълномощени и да тълкуват правилата така, както те си решават на място. Иначе в чужди Икеи, при мен,винаги са вземали разопаковани мебели или продукти с бележка или карта, без проблем, връщат парите в брой, ако само кажеш, че не ги искаш , не пасват и толкова.Един случай имаше, при моя рекламация на една лампа, часта беше с лека драскотина отзад , но нямаха налична, чак след месец и намалиха продукта с 30%, тоест върнаха 30% от платената преди време цена. Дори и веднъж един човек пред мен върна картина, без бележка и без опаковка, продавачката изнамери  номера на продукта отзад и му върна парите, без да мрънка. Явно, отзивчивостта на Икеа расте в западна посока. Съгласни са на всичко, само да не загубят клиент и пренебрегват правилата. Може би, ако се пише на централата на английски от повече недоволни клиенти, може да се промени нещо и служителите на Икеа-България да станат по-отзивчиви, защото така се създава лош имидж и няма общо с отношението в западните Икеи.
А за Дайхман не е ли срока за връщане на обувки и чанти с проблем при носенето 6 месеца?
Виж целия пост
# 139
А за Дайхман не е ли срока за връщане на обувки и чанти с проблем при носенето 6 месеца?

На българска почва е 2 месеца.  Laughing Но и на това сме доволни, защото другите обувки са с 1 месец гаранция и то не винаги я уважават. В Дайхман са коректни.
Виж целия пост
# 140
На българска почва е 2 месеца.  Laughing Но и на това сме доволни, защото другите обувки са с 1 месец гаранция и то не винаги я уважават. В Дайхман са коректни.
Това е малко странно, защото обувките, куфарите и чантите на Дайхман са едни независимо, в коя европейска държава ги купиш, затова качество и гаранцията трябва да сходни в цял ЕС. Малко е дискриминиращо и нечестно в България гаранцията да е 2 месеца за същите артикули, за които няколко стотин километра на запад получаваш 6 месеца, плюс повече намаления и донякъде по-добри цени във филиалите. Няколко пъти ми се случва да ми се скъса обувка,чанта  или куфар на 5-ия месец ползване от Дайхман и ги връщам без проблем, връщат парите и не се омайват. Има качествени неща, но има и много боклуци, затова трябва и гаранцията да е 6 месеца на цялата територия на ЕС. Изобщо незнам, как юридически може в ЕС, да има различни гаранции на еднакви стоки на даден производител и да не са изравнили поне това като изискване.
Освен това Дайхман си мисли, че краката на българина са малки, затова в България почти не предлага големите номера на обувките си, което би улеснило доста българи с голям крак, особено мъжете.
Виж целия пост
# 141
За съжаление и малки номера почти не предлагат, нося 35 номер и почти никога, нищо няма.
Виж целия пост
# 142
При връщане на продукт в LC Waikiki нужна ли е касовата бележка?
Етикетът си седи, но не мога да изровя касовата бележка  Crazy
Виж целия пост
# 143
Според мен е нужна за да докажеш кога е закупена стоката.Ако успееш да върнеш стоката би ли споделила тук?Имам усещането,че връщането на стоки не им е по сърце.Предпочитат замяна.
Виж целия пост
# 144
При връщане на продукт в LC Waikiki нужна ли е касовата бележка?
Етикетът си седи, но не мога да изровя касовата бележка  Crazy

Задължителна е. Peace
Виж целия пост
# 145
Благодаря ви. Рових в кофата, но я изрових  Mr. Green
Just...a woman, ще споделя  Peace
Виж целия пост
# 146
Аз съм връщала, писах по-горе. На касите им има условия, с които е разрешено. Бях категорична, че си искам парите.
Виж целия пост
# 147
Аз съм връщала, писах по-горе. На касите им има условия, с които е разрешено. Бях категорична, че си искам парите.

А какви са условията?
Аз винаги,когато съм питала за връщане отговорът е бил уклончив.Ако няма размер,ако не знма си какво...Но реално досега не съм връщала или заменяла тяхна стока.
Виж целия пост
# 148
Скоро пред мен на една жена във Waikiki в The Mall й върнаха парите без проблем на касата срещу бележка, а тя им върна едно яке, защото детето не се харесало с него, а не защото не му става.
Виж целия пост
# 149
Давам отчет  Mr. Green
Отидох, казах, че дрехата не се е харесала и искам да я върна. Отговориха, че няма проблем, дадоха ми една разписка, прибраха си дрехата и ми върнаха парите  Peace
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия