От Англия до България - превоз и закупуване на поръчките ни - 12

  • 54 421
  • 796
# 735
   Да, изредих ти само причините, поради които лично аз съм им писала. Wink А представи си какъв голям % от потребителите на услугата са хора, които не блестят с особена интелигентност и възприемчивост и не са попадали на темата във форума – представям си обема на техните въпроси към фирмите-превозвачи... Crazy

   Лично мое мнение е, че фирма (в каквато и сфера да развива дейност), непритежаваща капацитета и желанието да предоставя бързо и акуратно информация на своите клиенти, не е читава. Между другото, на някои хора много им влияе този фактор – няколко потребителки бяха писали назад в темата, че именно това ги дразни конкретно в тази фирма и смятат да се откажат от услугите и́, а пък аз, въпреки че обмислях да ги пробвам първоначално, се отказах, прочитайки тези негативни отзиви. Peace Така че със сигурност не е без значение добрата комуникация, губи се клиентела, ако тя липсва.
Виж целия пост
# 736
Всеки си има приоритети и капризи Peace
Моите са бързината.. хич не ме интересува колко ми се обясняват и любезничат - няма нужда.
Мразя и в магазина "любезни" продавачки, желаещи комуникация.

Та ме устройва повече от перфектно. Защото времето ми е много по-ценно от ненужно фамилиярничане. Подобно го работя (в друга сфера) - и ако имам клиентка като теб - с удоволствие ще й предложа да работи с някой конкурент  Mr. Green

По-малко приказки, повече работа  Peace
Виж целия пост
# 737
duhi_puhi, ако всички разсъждаваха като теб, никога няма да ги стигнем германците... Peace
Мисля, че прекалено опростяваш нещата.
Какво ще кажеш да ти пристигат често надупчени кашони? Е, не казвай, че са виновни немските или английските куриери, не е сериозно.
Или друг казус, кашон на твое име е лек като перце. Донася се в склада от местен куриер, има проследяващ номер, не е само стандартна доставка. Някой се е разписал за този кашон и как пък не му направи впечатление, че този кашон нищо не съдържа, а само собственото си тегло. И никой не те уведомява. После иди обяснявай на сайта след 10 и повече дни закъснение и 6 почивни дни в България , че стоката ти я няма и са ти изпратили празна опаковка. Неприятна ситуация, която можеше да се разреши навреме, ако куриерът ме бе известил, докато кашонът бе още в склада му. Много ли искам?
Виж целия пост
# 738
duhi_puhi, ако всички разсъждаваха като теб, никога няма да ги стигнем германците... Peace
Мисля, че прекалено опростяваш нещата.
Какво ще кажеш да ти пристигат често надупчени кашони? Е, не казвай, че са виновни немските или английските куриери, не е сериозно.
Или друг казус, кашон на твое име е лек като перце. Донася се в склада от местен куриер, има проследяващ номер, не е само стандартна доставка. Някой се е разписал за този кашон и как пък не му направи впечатление, че този кашон нищо не съдържа, а само собственото си тегло. И никой не те уведомява. После иди обяснявай на сайта след 10 и повече дни закъснение и 6 почивни дни в България , че стоката ти я няма и са ти изпратили празна опаковка. Неприятна ситуация, която можеше да се разреши навреме, ако куриерът ме бе известил, докато кашонът бе още в склада му. Много ли искам?
Е как да знаят какво има в кашона? Или да го отворят може би и после да вдигнеш олелия до небесата как може да ти отварят кашона  Crazy
Получавала съм лъжица за готвене / бъркалка от Амазон в кашон 150*30*30 см. Тежеше си само теглото на кашона точно и изглеждаше празен... ама имаше лъжица в него  Crazy (лължицата е 20 см / 50 гр.)
Надупчени кашони ще ти пристигат с каквото и да е (особено като минават през 10 куриера) - и с DHL са ми идвали такива - е и? Всичко си е цяло вътре какво значение има какъв е кашона  Outta Joint
Още нещо - с DHL няколко пъти си личи, как е бъркано по кашона - само вдигат рамене и толкоз - разправяй се с продавача. Вече не ги употребявам.
С Габиели вече 2 години и тонове багаж - не ми е изчезнало и копче.
Виж целия пост
# 739
Е как да знаят какво има в кашона? Или да го отворят може би и после да вдигнеш олелия до небесата как може да ти отварят кашона  Crazy

   Тя не казва това – пита защо не са я уведомили и как не им е станало подозрително, че кашонът вероятно е празен, никъде не пише, че е искала да го отворят без нейно знание. Peace
Виж целия пост
# 740
......капризи Peace
Моите са бързината.. хич не ме интересува колко ми се обясняват и любезничат - няма нужда.
Мразя и в магазина "любезни" продавачки, желаещи комуникация.

Та ме устройва повече от перфектно. Защото времето ми е много по-ценно от ненужно фамилиярничане. Подобно го работя (в друга сфера) - и ако имам клиентка като теб - с удоволствие ще й предложа да работи с някой конкурент  Mr. Green

По-малко приказки, повече работа  Peace

Предлагам да престанеш с прекаленото защитаване на една конкретна фирма и във връзка с личните ти пристрастия да даваш квалификации/определения, които не са много лицеприятни. И които са директно отправени към опонентите ти тук.

Аз пък никога нямаше да ползвам твоите услуги. За мен също наличието на връзка с фирмата и желанието и да комуникира е от съществена важност. Ако някой си позволи да не отговори на запитването ми и при условие, че ми дължи нещо (пари, стока, услуга).... просто обръщам дебелия край. Докато не си получа дължимото. След което приключвам с тази фирма завинаги и се старая максимално повече хора да научат, че тази фирма не е читава в комуникацията си с клиентите.

Ей така се губят (или не се печелят клиенти). И между другото така и фирми фалират - от прекалено самочувствие. А конкурентите само печелят от това.

Пък ти си рекламирай тук(което знаеш е забранено във форума и се чудя кога Мод ще се намеси) ГабиЕли. Нали си им корпоративен клиент с преференции. Винаги научаваш графика на раздаванията още преди да е оповестен публично.
Виж целия пост
# 741
Е как да знаят какво има в кашона? Или да го отворят може би и после да вдигнеш олелия до небесата как може да ти отварят кашона  Crazy

   Тя не казва това – пита защо не са я уведомили и как не им е станало подозрително, че кашонът вероятно е празен, никъде не пише, че е искала да го отворят без нейно знание. Peace
Ама защо трябва да им става подозрително каквото и да е?
Писах какви кашони съм получавала.
От Мадъркеър по същия начин - кашон 50*50*50 см - вътре 2 блузки и пълен догоре с балончета въздух 1 кубик. Кое да му е подозрителното, като е практика да опаковат в Англия като олигофрени Simple Smile

Ми само тази фирма ползвам - защо да не я защитавам. Харесва си ми. Ако имам оплакване ще ме разбере целия форум - както сега ме разбира, че ме кефят  Mr. Green
Ползвах и КД но там по други причини не желая повече да возя с тях Simple Smile
Ползвала съм и ШопсБГ - ми супер бавни са - цял месец ги чаках, че бяха в почивка насред септември... Няма да ги ползвам и тях.
Едно време возих и с Емпреса - еми много се намазаха.. и ги отписах мноого отдавна.

Ето ти за фирмите които съм ползвала Simple Smile
Виж целия пост
# 742
Защо да не отворят кашона? Ако се бяха свързали с мен щях да поискам това. Неведнъж са ми отваряли кашони когато групират пратките. Никога не съм реагирала срещу това. Нищо не ми е липсвало.
Пратката си има тегло, има товарителница, предадена е срещу подпис. При добро желание можеха и снимчици да ми щракнат. Ама като го няма личното отношение към клиента.
Ние за тях не сме хора, а само АйДи-та, явно.
Ако бяха направили нещо за мен щях да ги хваля дори повече от теб. Да, ама не.
Виж целия пост
# 743
Хора, стига сте се дърляли  Peace
Всеки да си ползва който превозвач иска и отговаря на условията му. За мен не е нормално за 5 пратки да напишеш 20 съобщения и 8 пъти да се обадиш по телефона  Crazy На мен за 4 години с един превозвач и пратки във всеки курс не ми се събира сумарно толкова пъти да съм ги търсила. Поставете се на мястото на персонала. Ако на вас един и същи човек ви зададе един и същ въпрос няколко пъти подред в рамките на един ден, дали ще ви е приятно?
Виж целия пост
# 744
Според мен Габиели са най-бързи с доставките и в момента с тази промоция цените им са най-приемливи. Относно комуникацията ще кажа, че направо липсва такава. Аз вече не регистрирам пратки и не ги следя, понеже са много, но в началото когато го правех на няколко пъти в профила ми излизаха пратки, които не чакам, или статуса на тези, които чакам беше объркан. Звъняла съм по телефона и не съм получавала НИКАКВО съдействие. Всеки път отговорът е бил: "като/ако Ви пристигне пратката, ще разберем", е, няма що, тя като пристигне аз сама ще видя това което ме интересува. Та, типично по български са ни малко сърдити задето сме си позволили да ги притесняваме Thinking Единия път ми направи впечатление, че ми казаха, че нямат обратна връзка със складовете им.
Виж целия пост
# 745
Всеки път отговорът е бил: "като/ако Ви пристигне пратката, ще разберем", е, няма що, тя като пристигне аз сама ще видя това което ме интересува. Та, типично по български са ни малко сърдити задето сме си позволили да ги притесняваме Thinking Единия път ми направи впечатление, че ми казаха, че нямат обратна връзка със складовете им.
[/b]

Което за мен си е много притеснително и още повече ме отказва от тази фирма въпреки прИмоцията и уж по-голямата бързина. Описах си проблема преди месеци с АСДА и ако не беше съдействието именно на човека от склада в УК нямаше да се разбере истината и да притисна магазина да ми върнат парите. Звъняха ми два пъти да ми обяснят как стоят нещата, какво са проверили на записите на камерите и т.н.

А пък първото изречение от горния цитат дори не смятам да го коментирам. Само ще си спомня за една личност - МАрина транс (някои от старите "кучета" тук я помнят и помнят драмата и колко хора тогава изпищяха от нея). Е точно такъв отговор получавах от нея.  Stop
Виж целия пост
# 746
Въпрос:
Регистрирам 50 пратки, всички са горе-долу подобни. Пристигат в даден момент 5 примерно. Как превозвача разбира ТОЧНО кои 5 да отбележи - така че да отговарят на съдържанието им - след като отвън се виждат само опаковки.
Тогава ако искате и с папата комуникирайте, ама никой няма да може да ви каже дали е населил точно каквото и вие сте си мислили, че получавате  Laughing

Успех  Sunglasses
Виж целия пост
# 747
Въпрос:
Регистрирам 50 пратки, всички са горе-долу подобни. Пристигат в даден момент 5 примерно. Как превозвача разбира ТОЧНО кои 5 да отбележи - така че да отговарят на съдържанието им - след като отвън се виждат само опаковки.
Тогава ако искате и с папата комуникирайте, ама никой няма да може да ви каже дали е населил точно каквото и вие сте си мислили, че получавате  Laughing

Успех  Sunglasses

Ако въвеждат номера на поръчката и магазина (в 99% от случаите това инфо присъства на кашона, изключение е e-bay).

Скрит текст:
Когато съм си описала стриктно пратките във формата - тази информация ми е налична в сайта още при пристигането на пакета в УК.

С папата не е нужно да комуникираме. Важното е с този, чиято услуга ползваме и на когото плащаме да можем да комуникираме нормално.

И на теб успех.  Mr. Green
Виж целия пост
# 748
Общуването с фирмите е важно, НО само за специфични неща.
За мен това са 2 случая за няколко години и получих бързи отговори и съдействие:
- доставка на диван -> нестандартна пратка! В няколко имейла запитах за условия на доставка, обсъдихме цена, условия на взимане от адрес.
- идентифициране на пратка "без име" -> 1 имейл изпратих нужната инфо, за да докажа, че пратката е моя. 
Не разбирам какво толкова се налага да се общува с тях. 
Ако ми липсва пратка, последното място на което ще питам е фирмата доставчик. За вече повече от 5г. пазаруване от Англия, нямам пратка загубена от транспортна фирма. Винаги се оказва или търговец - хитрец (от ибей на пример) или проблем с куриера в Англия.
За пратките, които регистрирам получавам имейли за движението им при условностите, споменати от duhi_puhi . Приела съм факта, че ако опаковките не са брандирани, няма как да знаят какво е вътре. Това не е проблем и не изисква допълнителна излишна комуникация.  Peace
На скоро Габко ми пратиха имейли за получена пратка в склада им, а аз не ги ползвам от поне 2г. На място се оказа, че пратка няма и не знаят какво се е случило. Това е загуба на време!
Виж целия пост
# 749
Абе, не разбирам защо се правиш на ощипана. Ще говоря конкретно. Значи, имам пратка от Амазон със статус "доставена", има дата на доставката, има и кой я е приел. В профила ми срещу номера за проследяване излиза само "заявена" и така много поредни дни. Звъня в офиса да питам има ли проблем и защо не се променя статуса на поръчката, има ли такава, няма ли, отговорът е "ми не знам, с пристигането на камиона ще разберем", е, да попитам аз, за чий ми е тогава този профил, изобщо каква е идеята на проследяването, ами формата за контакти?
Тъй, следващ пример, получила съм пратка с описание "бебешки дрехи" през месец февруари, отдавна съм забравила. През месец юни получавам съобщение на имейла си за чакана доставка на "бебешки дрехи", да де, ама аз такава не чакам, никаква не чакам. Влизам си в профила и гледам "пътува за България", звъня и питам какво става, отговор: "ми не знам, като дойде камиона, ще разберем", продължавам да питам: "може ли да попитате в склада си", отговор: "не, не можем, като дойде камиона ще разберем". Та такова ми ти работи. Разбира се, пратка нямаше. После се светнах, че тези работи са им за парлама, изобщо не работят. Хубавата новина е, че пратките си пристигат независимо от некомпетентния екип. Слава Богу логистиката работи добре. Вече не регистрирам пратки, чакам си ги и толкоз.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия