От Англия до България - превоз и закупуване на поръчките ни - 12

  • 54 412
  • 796
# 750
Общуването с фирмите е важно, НО само за специфични неща.
За мен това са 2 случая за няколко години и получих бързи отговори и съдействие:
- доставка на диван -> нестандартна пратка! В няколко имейла запитах за условия на доставка, обсъдихме цена, условия на взимане от адрес.
- идентифициране на пратка "без име" -> 1 имейл изпратих нужната инфо, за да докажа, че пратката е моя.  
Не разбирам какво толкова се налага да се общува с тях.
Ако ми липсва пратка, последното място на което ще питам е фирмата доставчик. За вече повече от 5г. пазаруване от Англия, нямам пратка загубена от транспортна фирма. Винаги се оказва или търговец - хитрец (от ибей на пример) или проблем с куриера в Англия.
За пратките, които регистрирам получавам имейли за движението им при условностите, споменати от duhi_puhi . Приела съм факта, че ако опаковките не са брандирани, няма как да знаят какво е вътре. Това не е проблем и не изисква допълнителна излишна комуникация.  Peace

За да те улесня ще напиша пак:

АСДА. Поръчка за доста пари от гросърито. Твърдяха, че е доставена (имат някакво полу-проследвяване) и че няма основание да ми върнат парите. Имат си техни куриери. Пратката я няма.
Естествено, че след като не дойде навреме, първо запитах АСДА. Получих горния отговор. Започнах да се разправям с Г. Първо не ми съдействаха, но после станаха любезни. След известно време ми се обади мъжът от УК да ми каже, че заедно със служителите на рецепция (на хъба със складове) са прегледали записите от камерата. Установили, че буса на АСДА е идвал, но в извънработно време (при условие, че бях запазила слот за доставка много преди края на работното време на склада), повъртял се шофьора и си тръгнал без да оставя торби (имало място на което да се оставят неща в такива случаи).
Отново разправии с АСДА, след като им разказах за записите уж си провериха случая и ми върнаха парите на 3-тия ден.

За цялата тази драма съм кореспондирала с Г. с няколко мейла и два телефонни разговора. След първоначалното им дърпане, бяха много кооперативни и услужливи.
Ей за такава комуникация говоря. И ако някой ми се надръвчи със следната реплика:"като/ако Ви пристигне пратката, ще разберем", директно го отсвирвам. И хич няма да ми дреме, че е с 20 стишки по-евтин и с 2 дена по-бърз.
Виж целия пост
# 751
аз пък си пиша мейли и получавам отговори същия ден  Rolling Eyes
точно с габиели, сега в сагата с памперсите също имаше адекватна реакция.
поръчах огромно количество, което явно не бях описала както трябва, като започнаха да пристигат там ми се обадиха по телефона да уточня какво точно очаквам и ми звъннаха след като всичко пристигна при тях.
младежа, който раздава в софия е любезен , усмихнат и винаги е информиран за това, което ме интересува.
Виж целия пост
# 752
аз пък си пиша мейли и получавам отговори същия ден  Rolling Eyes
точно с габиели, сега в сагата с памперсите също имаше адекватна реакция.
поръчах огромно количество, което явно не бях описала както трябва, като започнаха да пристигат там ми се обадиха по телефона да уточня какво точно очаквам и ми звъннаха след като всичко пристигна при тях.
младежа, който раздава в софия е любезен , усмихнат и винаги е информиран за това, което ме интересува.
Моите още не са пристигнали, направо съм на тръни какво да очаквам Rolling Eyes
Виж целия пост
# 753
аз вчера ги извозих, всичко си беше налично
Виж целия пост
# 754
аз вчера ги извозих, всичко си беше налично
Как се събраха в колата?
Виж целия пост
# 755
трудно  Crazy
бях се разбрала с младежа да ги оставя и да се върна да си ги донатоваря.
но ги събрахме.
Виж целия пост
# 756
alvelina, описаните конкретни случки, са причининени именно от факта, че няма как да знаят от кого е пратката, ако плика е черен, сив и т.н. затова се получава. В 99% тези на "небрандирани" опаковки нямат даже име на подател, което да прочетат. И това важи за който и да е превозвач! Ако искаш точност за всяка пратка ... е има куриерски фирми, които ще ти вземат пратката от магазина и срещу съответна цена ще ти я доставят. Вероятно ще можеш да ги следиш индивидуално, ако това е важно. 
Bliss още по-лошо, че уж разбираш, но не можеш да оцениш съдействието, което си получила. Не считам, че са длъжни да го правят. Плащаме им за транспортна услуга, а не за проследяване на пратки в УК, което е извън предмета им на дейност.
Всеки е свободен да избира кой да му доставя пратки.
Виж целия пост
# 757

Bliss още по-лошо, че уж разбираш, но не можеш да оцениш съдействието, което си получила. Не считам, че са длъжни да го правят. Плащаме им за транспортна услуга, а не за проследяване на пратки в УК.
Всеки е свободен да избира кой да му доставя пратки.

Май ти не си разбрала. Напротив оценявам. И затова няма дори да пробвам хвалените от Духи, след като демонстрират точно обратното поведение на това което търся и съм получила от друг...
Абсолютно са длъжни. След като има проследяване с което се твърди(друг е въпроса, че въпросното проследяване на АСДА лъже и изобщо много ми паднаха в класацията), че пратката е доставена на адреса, са длъжни да разберат защо все пак я няма и да съдействат с всички сили. И това не е проследяване на пратки в УК, а проследяване на пратки от Адреса в УК до крайната доставка... за което всъщност си плащаме.
Виж целия пост
# 758
Аз също ползвам Габриели само за поръчки от Гросерито, че са доста тежки и спестявам Еконт. Много пъти съм се чудила за великите хвалебствия тук, но всеки си има приоритети. Въобще не им идват бързо курсовете, другата фирма, която ползвам, има курс веднъж седмично, но идва за 3 дни. Случвало се е при поръчка пратката да е при мен след седмица   Party
На Габриели се е налагало да им звъня два пъти и то за една голяма пратка от Азда (която също не бяха описани като получена и ми отговориха като по горе  Stop ). Еми няма толкова нелюбезни и неотзивчиви хора! Даже си позволиха да ми се карат!!! За мен е недопустимо такова отношение при работа с хора! Все пак от нас си изкарват парите, плащам им, не ми вършат услуга за да се държат така!
Виж целия пост
# 759
Аз също ползвам Габриели само за поръчки от Гросерито, че са доста тежки и спестявам Еконт. Много пъти съм се чудила за великите хвалебствия тук, но всеки си има приоритети. Въобще не им идват бързо курсовете, другата фирма, която ползвам, има курс веднъж седмично, но идва за 3 дни. Случвало се е при поръчка пратката да е при мен след седмица   Party
На Габриели се е налагало да им звъня два пъти и то за една голяма пратка от Азда (която също не бяха описани като получена и ми отговориха като по горе  Stop ). Еми няма толкова нелюбезни и неотзивчиви хора! Даже си позволиха да ми се карат!!! За мен е недопустимо такова отношение при работа с хора! Все пак от нас си изкарват парите, плащам им, не ми вършат услуга за да се държат така!
Аз съм поредната със същото мнение и впечатление за прехвалените, превъзнесени Габиели. Ползвам ги само в много краен случай. Добре, че има и други фирми. В отношението си към клиентите не са много по-назад от Емпреса. Започнаха добре, но като всяка българска работа се омазаха. Здраве да е. Избор има.
Виж целия пост
# 760
alvelina, описаните конкретни случки, са причининени именно от факта, че няма как да знаят от кого е пратката, ако плика е черен, сив и т.н. затова се получава. В 99% тези на "небрандирани" опаковки нямат даже име на подател, което да прочетат. И това важи за който и да е превозвач! Ако искаш точност за всяка пратка ... е има куриерски фирми, които ще ти вземат пратката от магазина и срещу съответна цена ще ти я доставят. Вероятно ще можеш да ги следиш индивидуално, ако това е важно. 
Bliss още по-лошо, че уж разбираш, но не можеш да оцениш съдействието, което си получила. Не считам, че са длъжни да го правят. Плащаме им за транспортна услуга, а не за проследяване на пратки в УК, което е извън предмета им на дейност.
Всеки е свободен да избира кой да му доставя пратки.
Какво говориш?
Тогава защо регистрирам тази пратка? Описвам сайта изпращач, описание на стоката, цена и т.н. Това с каква цел се прави? ID-то за какво служи? И последно, има една опция "проследи пратка", каква е идеята й? Изобщо, искаш да ме убедиш, че този превозвач спокойно може да ми пренесе наркотик и оръжие?
Виж целия пост
# 761

Bliss още по-лошо, че уж разбираш, но не можеш да оцениш съдействието, което си получила. Не считам, че са длъжни да го правят. Плащаме им за транспортна услуга, а не за проследяване на пратки в УК.
Всеки е свободен да избира кой да му доставя пратки.

Май ти не си разбрала. Напротив оценявам. И затова няма дори да пробвам хвалените от Духи, след като демонстрират точно обратното поведение на това което търся и съм получила от друг...

А ти пък си имала точно същата случка с тях и можеш да сравниш  Laughing

Никой не прехвалвам и не превъзнасям - казах, че ако се случи нещо да не са ми вече полезни и удобни - по същия начин ще ги описвам като некоректни, както в случая са ми чудесно коректни до момента.

Момента на истината ще е като ми вдигнат цената от 1 юни, щото им ход яна крака в склада  Mr. Green Twisted Evil Те тогава ще се разправяме  Mr. Green

И пак ви казвам - не може да сравните - не получих една пратка както трябва (или както аз си мислех) - край няма да ги ползвам.
Аз пък получих 10 000 с тях и продължавам да смятам, че % на мрънкащите и недоволните е много по-малък, отколкото обратното. Не съм видяла един клиент да ги навика или да се спори в склада.

Пратки не регистрирам, защото не ме интересува кога точно ще пристигнат - знам, че ще са при мен за 10тина дни и друго не ми трябва.
Регистрацията е за капризни клиенти, които се чудят какви още изисквания да си измислят - но това въпрос на приоритети пак казвам. Нямам намерение да следя по цял ден коя пратка къде била пък как отишла.. ми като дойде - ще дойде и толкоз.
Виж целия пост
# 762


Момента на истината ще е като ми вдигнат цената от 1 юни, щото им ход яна крака в склада  Mr. Green Twisted Evil Те тогава ще се разправяме  Mr. Green

И пак ви казвам - не може да сравните - не получих една пратка както трябва (или както аз си мислех) - край няма да ги ползвам.
Аз пък получих 10 000 с тях и продължавам да смятам, че % на мрънкащите и недоволните е много по-малък, отколкото обратното. Не съм видяла един клиент да ги навика или да се спори в склада.

Пратки не регистрирам, защото не ме интересува кога точно ще пристигнат - знам, че ще са при мен за 10тина дни и друго не ми трябва.
Регистрацията е за капризни клиенти, които се чудят какви още изисквания да си измислят - но това въпрос на приоритети пак казвам. Нямам намерение да следя по цял ден коя пратка къде била пък как отишла.. ми като дойде - ще дойде и толкоз.
Само да вметна, че на мен ми се накараха защо не съм си регистрирала пратката  ooooh! Получих мейл, че е пристигнала и ще се раздава еди кога си, обадих им се, защото пращам друг човек, а това е единствения превозвач, който не описва дължима сума!
Виж целия пост
# 763

Bliss още по-лошо, че уж разбираш, но не можеш да оцениш съдействието, което си получила. Не считам, че са длъжни да го правят. Плащаме им за транспортна услуга, а не за проследяване на пратки в УК.
Всеки е свободен да избира кой да му доставя пратки.

Май ти не си разбрала. Напротив оценявам. И затова няма дори да пробвам хвалените от Духи, след като демонстрират точно обратното поведение на това което търся и съм получила от друг...

А ти пък си имала точно същата случка с тях и можеш да сравниш  Laughing

Никой не прехвалвам и не превъзнасям - казах, че ако се случи нещо да не са ми вече полезни и удобни - по същия начин ще ги описвам като некоректни, както в случая са ми чудесно коректни до момента.

Момента на истината ще е като ми вдигнат цената от 1 юни, щото им ход яна крака в склада  Mr. Green Twisted Evil Те тогава ще се разправяме  Mr. Green

И пак ви казвам - не може да сравните - не получих една пратка както трябва (или както аз си мислех) - край няма да ги ползвам.
Аз пък получих 10 000 с тях и продължавам да смятам, че % на мрънкащите и недоволните е много по-малък, отколкото обратното. Не съм видяла един клиент да ги навика или да се спори в склада.

Пратки не регистрирам, защото не ме интересува кога точно ще пристигнат - знам, че ще са при мен за 10тина дни и друго не ми трябва.
Регистрацията е за капризни клиенти, които се чудят какви още изисквания да си измислят - но това въпрос на приоритети пак казвам. Нямам намерение да следя по цял ден коя пратка къде била пък как отишла.. ми като дойде - ще дойде и толкоз.

Добре, това го разбрахме, но ти защо отказваш да разбереш, че има И такива клиенти, които са в правото си да търсят услугата, която те сами предлагат, а не могат да обслужат?
Виж целия пост
# 764

Bliss още по-лошо, че уж разбираш, но не можеш да оцениш съдействието, което си получила. Не считам, че са длъжни да го правят. Плащаме им за транспортна услуга, а не за проследяване на пратки в УК.
Всеки е свободен да избира кой да му доставя пратки.

Май ти не си разбрала. Напротив оценявам. И затова няма дори да пробвам хвалените от Духи, след като демонстрират точно обратното поведение на това което търся и съм получила от друг...

А ти пък си имала точно същата случка с тях и можеш да сравниш  Laughing



Абе аз ли говоря на китайски или има нещо друго.... Именно. Сравнявам рекцията в моя случай с написаните отзиви за подобен род комуникация или по скоро липсата на такава. Та точно защото сравнявам, няма да пробвам ГабитУ и ЕлитУ само защото са по еФтинки.

А мен ме интересува кога ще си получа пратките и в никакъв случай не съм капризна, а изискваща за цената която плащам. И за мен е много важно да знам веднага дали дадена пратка е пристигнала на адреса или не е. И ако не получа една пратка както трябва много сериозно се замислям и започвам да внимавам повече от обикновенно. Аз не въртя търговийка и не препродавам стоки от УК, а купувам за собствена консумация. И ако ти можеш да си позволиш нещо да ти изчезне, на мен би ми било крайно неприятно.

Скрит текст:
И при Г. се редят на опашки и няма мрънкащи и недоволни.... така че хайде това не го изтъквай като нещо кой знае какво.

Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия