?Въпроси всякакви?

  • 5 284 683
  • 96 496
# 80 415
Не знам какво е станало, но екранът на лаптопа се е свил - от двете страни има по два пръста черен фон, картината е по средата. Идея как се оправя?
Виж целия пост
# 80 416
От почти 2 години не ползвам телевизия и интернет на Булсатком. Сега ми се обаждат, за да подновя договора съответно, но аз казах, че по-скоро искам тотално да го прекратя. Искат да им върна приемника и устройството за интернета (преобразувателя). Е, нещо не откривам приемника! Каква е процедурата в този случай?!?
Виж целия пост
# 80 417
Здравейте, вчера телефонът ми издъхна. След 4 години вярна служба ме остави, но всичко хубаво си има край Blush Следобед ще ходя да купувам нов. Не робувам на марки, искам нещо по евтинко. Колебая се между XIAOMI Redmi Note 5A и MEIZU M6. Ако някой знае нещо повече за тях и има впечатления, ще се радвам да сподели Hug
Виж целия пост
# 80 418
От почти 2 години не ползвам телевизия и интернет на Булсатком. Сега ми се обаждат, за да подновя договора съответно, но аз казах, че по-скоро искам тотално да го прекратя. Искат да им върна приемника и устройството за интернета (преобразувателя). Е, нещо не откривам приемника! Каква е процедурата в този случай?!?
Предполагам, че го пише в договора:
да заплатя стойността на повредената или изгубена техника, която ми е била предоставена за ползване;
Виж целия пост
# 80 419
Силвичка, децата от миналата зима са с XIAOMI Redmi Note 4Х. Перфектен телефон, вече цяла година работи безпроблемно. А синът го е наблъскал с 10001 игри и постоянно трие, сваля нови и т.н.
Така че от мен глас за тази серия.
Мi-то се канех аз да си купувам, но все още не съм се навила окончателно.
Виж целия пост
# 80 420
За казуса с договора с оператор - да се  поиска копие от договора в техен клон. Пита се за статуса му- изтекъл, безсрочен.... Принципно когато има голяма отстъпка, веднага след като мине последната дата, веднага таксата се променя - махат се отстъпките.
Ако има регистрация в сайта на оператора - при влизане в акаунта  трябва да има информация за статуса на договора, размер на такса и потребление.
Ако няма, и отказват такава,  да ги пита съфорумката директно - " Трябва ли да се обърна към КЗП за да ме информирате с пълна информация за това?"
Ако не се стреснат - да се пише към комисията.
Има и един вариант - да са били ужилени от обаждане от чужбина - дори и да се е вдигнало на входящо повикване, за пет секунди, може да се начисли доста солена цифра,  защото е обаждане от тип импулсен телефон, която обаче се изплаща на оня, който се е обадил, включвайки в сметката на клиента на бг.оператор. Дори и да е така, обаче оператора е длъжен да информира за това клиента си - че еди си кое обаждане му излиза на еди си каква стойност.

Здравейте, бях в техен офис и послушах съвета - НО отказаха да дадат копие на договора ,както и разпечатка - нямали достъп до тези неща в системата хахаххаха .НЕ можело да се откажа, трябвало да преподшиша, тъй като освен телефона имам и интернет - това било пакет и трябвало да се продължи. Евентуално можело да изпратят разпечатката по контакти,които съм задала. Носих да върна рутер, но въртяха и сукаха да се преподсписва...
Днес ще се ходи до КЗП !!!!!
Виж целия пост
# 80 421
Читава фирма за отпушване на тръби в София? Запуши ни се мръсният канал (мивка-пералня). Не ми се иска да викам вкъщи случайни хора

Въпросът не е актуален, викнах една фирма на симпатия
Виж целия пост
# 80 422
Момичета, Еритритол или Ксилитол е по-добре като подсладител. И ако го няма едното в магазина, мога ли да го заменя с другото?
Виж целия пост
# 80 423
Ксилитола всъщност не е ли брезова захар? Имаше в Балев май. Bowtie
Виж целия пост
# 80 424
Скрит текст:
За казуса с договора с оператор - да се  поиска копие от договора в техен клон. Пита се за статуса му- изтекъл, безсрочен.... Принципно когато има голяма отстъпка, веднага след като мине последната дата, веднага таксата се променя - махат се отстъпките.
Ако има регистрация в сайта на оператора - при влизане в акаунта  трябва да има информация за статуса на договора, размер на такса и потребление.
Ако няма, и отказват такава,  да ги пита съфорумката директно - " Трябва ли да се обърна към КЗП за да ме информирате с пълна информация за това?"
Ако не се стреснат - да се пише към комисията.
Има и един вариант - да са били ужилени от обаждане от чужбина - дори и да се е вдигнало на входящо повикване, за пет секунди, може да се начисли доста солена цифра,  защото е обаждане от тип импулсен телефон, която обаче се изплаща на оня, който се е обадил, включвайки в сметката на клиента на бг.оператор. Дори и да е така, обаче оператора е длъжен да информира за това клиента си - че еди си кое обаждане му излиза на еди си каква стойност.

Здравейте, бях в техен офис и послушах съвета - НО отказаха да дадат копие на договора ,както и разпечатка - нямали достъп до тези неща в системата хахаххаха .НЕ можело да се откажа, трябвало да преподшиша, тъй като освен телефона имам и интернет - това било пакет и трябвало да се продължи. Евентуално можело да изпратят разпечатката по контакти,които съм задала. Носих да върна рутер, но въртяха и сукаха да се преподсписва...
Днес ще се ходи до КЗП !!!!!
Казаха ли ти откъде е тази сума?
Виж целия пост
# 80 425
За казуса с договора с оператор - да се  поиска копие от договора в техен клон. Пита се за статуса му- изтекъл, безсрочен.... Принципно когато има голяма отстъпка, веднага след като мине последната дата, веднага таксата се променя - махат се отстъпките.
Ако има регистрация в сайта на оператора - при влизане в акаунта  трябва да има информация за статуса на договора, размер на такса и потребление.
Ако няма, и отказват такава,  да ги пита съфорумката директно - " Трябва ли да се обърна към КЗП за да ме информирате с пълна информация за това?"
Ако не се стреснат - да се пише към комисията.
Има и един вариант - да са били ужилени от обаждане от чужбина - дори и да се е вдигнало на входящо повикване, за пет секунди, може да се начисли доста солена цифра,  защото е обаждане от тип импулсен телефон, която обаче се изплаща на оня, който се е обадил, включвайки в сметката на клиента на бг.оператор. Дори и да е така, обаче оператора е длъжен да информира за това клиента си - че еди си кое обаждане му излиза на еди си каква стойност.

Здравейте, бях в техен офис и послушах съвета - НО отказаха да дадат копие на договора ,както и разпечатка - нямали достъп до тези неща в системата хахаххаха .НЕ можело да се откажа, трябвало да преподшиша, тъй като освен телефона имам и интернет - това било пакет и трябвало да се продължи. Евентуално можело да изпратят разпечатката по контакти,които съм задала. Носих да върна рутер, но въртяха и сукаха да се преподсписва...
Днес ще се ходи до КЗП !!!!!

Направо се ядосвам като те чета.
Казах ти, че в офис лъжат и мажат. Няма такова нещо като ТРЯБВА да преподпишеш, тоест да сключиш нов договор - твоята воля и съгласие къде са в момента? Ще сключиш нов договор, ако ти искаш...абе хора, не се оставяйте да ви подхвърлят като кукли..
Обади се на оператор!!!

Напиши на един лист, че искаш да прекратиш безсрочния вече договор и искай да ти го входират. Ако ти откажат входящ номер-звъниш пред тях на оператор.
Виж целия пост
# 80 426
Не мога да си представя как така отказват да ти дадат договора, това е безумно просто.
Виж целия пост
# 80 427
Здравейте, вчера телефонът ми издъхна. След 4 години вярна служба ме остави, но всичко хубаво си има край Blush Следобед ще ходя да купувам нов. Не робувам на марки, искам нещо по евтинко. Колебая се между XIAOMI Redmi Note 5A и MEIZU M6. Ако някой знае нещо повече за тях и има впечатления, ще се радвам да сподели Hug
и аз съм с Redmi note 5 (PRO е моя). Изключително добре се държи телефона, при положение, че не залагах никакви надежди (счупих дисплея на флагмана, който ползвах и трябваше спешно, да взема нещо, с което да карам, докато се спра на конкретен модел).
С 1000 лева по-евтин от този, който ползвах 4 години и кусур, изобщо не вярвах, че ще остана с Xiaomi-то, но е факт - вече почти година го ползвам и не ме дразни.
От днес в мен за тест е и новата Nokia 5.1plus - бюджетен телефон с чист android. Разцъквам го буквално от няколко часа, но ми прави много добре впечатление, така че може да погледнете и него
Виж целия пост
# 80 428
На оператор ще и кажат всичко! Къде е тръгнала към КЗП като няма основание, не знам.Обади се, разговора се записва.Също през форма за контакти на оператора..Head Band
П.п. за монитора и почерняването- моя така сдаде багажа.Първо събра екрана, после промени и цветовете и издъхна Simple Smile.Виж си по настройките на монитора да не си пипнала нещо..но иначе така сдават богу дух Sunglasses
Виж целия пост
# 80 429
Няма вариант изтекъл договор да те задължават да го преподпишеш. Нещо не си разбрала.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия