?Въпроси всякакви?

  • 5 285 515
  • 96 496
# 80 400
Поне в А1 няма как да не се вижда и текущото също. Самата система е направена с такава цел. Да се вижда кое и колко се използва.Всеки номер може да се зареди и да се види какви пакети и екстри има и до какво води накрая. Късмет на потърпевшите.
Виж целия пост
# 80 401
Харесала съм си нов матрак, но калъфът му не се сваля. Може ли фирма да извърши прането му?(от магазина ми казаха, че можело да го почиствам с четка, но не бих се наела) Изцяло от пяна е, няма пружини, ако е от значение. Извинявам се, ако въпросът ми е глупав, но не съм била с такъв досега.

Според мен няма да го почистят добре. Уший си два свалящи се калъфа с размера на матрака и ги слагай върху фабричния калъф. Не и двата заедно, естествено, просто като се замърси единият, го пускаш да се пере в пералня, и слагаш другия калъф. Със сигурност по-евтино ще излезе от викане на фирма, пък и по-удобно, без да се налага за всяко чистене на калъфа да правиш логистиката с влизането на някакви чужди хора в дома ти през времето ти за почивка или в твое отсъствие.
Виж целия пост
# 80 402
Поне в А1 няма как да не се вижда и текущото също. Самата система е направена с такава цел. Да се вижда кое и колко се използва.Всеки номер може да се зареди и да се види какви пакети и екстри има и до какво води накрая. Късмет на потърпевшите.

Т.е. изразходвани минути, смс и роуминг ли имаш предвид?

Не знам как е при А1, мисълта ми беше, че примерно ако сега навъртя 20мин разговор с Индонезия, в приложението ще излезе само, че имам текуща сметка еди колко си лв.
А вече при фактурата е описано всеки разговор колко минути е, към кой оператор е и колко струва.
Виж целия пост
# 80 403
При А1 въобще не е активна функцията за свързване с оператор, ако имаш задължения и разговорите ти са ограничени. Имаш опции единствено за проверка колко дължиш и за плащане на дължимата сметка. Дори и по тяхна вина да е неплатена, защото не са отчели сметката.
Виж целия пост
# 80 404
Току що имах доста продължителен разговор с 123 на Виваком- понеже си погледнах в профила в сайта им и там няма информация за това какво ползвам като договори към момента, кога са сключени и до кога са валидни. Преди си се виждаше всичката тазиинформация, но със смяната на интерфейса на сайта- вече не. Бе ми обяснено, че било заради защитата на личните данни. Което е пълна глупост, щото тазиинформация освен ако не си изровя хартиените договори,мога да получа в офис, където ми япредоставят с/у лична карта или издиктувано ЕГН.....та, нещо ме съмнява това да е причината. Успях да изкопча информация, че на фактурата със звездичка ще ми сигнализират, като наближи да миизтича договора и че по- ниско от 10 лв на месец- няма......Е, усещам как ще ме загубят като лоялен клиент с 4 договора....Лошото е, че и другите не са цвете за мирисане....Сега, мисля обаче, да взема да напиша едно мило писмо до Комисията за регулиране на съобщенията, щото не смятам че е  редно да ни гъбакат така......
Виж целия пост
# 80 405
Имайте предвид, че таксата се предплаща. Реално с фактурата за ноември примерно се плаща таксата за декември + ако има някакво потребление над включеното в плана. Така се трупат големите сметки след края на договора.
Виж целия пост
# 80 406
Единият радиатор в къщи изобщо не грее.В Топлофикация ли трябва да се обадя?Заплаща ли се ремонта?
Виж целия пост
# 80 407
Потърси информация кой пълни инсталацията на абонатната ви станция. Домоуправителят или касиерът трябва да знаят. Обикновено е някой човек от входовете към тази абонатна.
Виж целия пост
# 80 408
Кукумицинка, благодаря Simple Smile Така ще процедирам най-вероятно, защото другият ни вариант със свалящ се калъф трябва да го чакаме 3 седмици, а бързаме със спалнята.

Колкото до мобилните оператори и анексите - поне към Теленор няма подобна опция, питах онзи ден.
Виж целия пост
# 80 409
Единият радиатор в къщи изобщо не грее.В Топлофикация ли трябва да се обадя?Заплаща ли се ремонта?

Ако само един е студен, то значи има въздушна възглавница и трябва да обезвъздушиш. В новите кооперации има и обездъздушители в китиите на топломерите - добре е те да се проверят.
Виж целия пост
# 80 410
В стар блок съм,питах съседите под нас,техният бил топъл.Утре ще звънна в топлофикация да видя какво ще ми кажат.
Благодаря за съветите.
Виж целия пост
# 80 411
В стар блок съм,питах съседите под нас,техният бил топъл.Утре ще звънна в топлофикация да видя какво ще ми кажат.
Благодаря за съветите.

Ще ти кажат да обезвъздушиш.

https://maistorplus.com/blog/diy/1400/pytevoditel-v-otoplenieto- … ushavane-na-parno

Днес в Джъмбо видях, че продават ключета за обезвъздушаване Wink
Виж целия пост
# 80 412
В стар блок съм,питах съседите под нас,техният бил топъл.Утре ще звънна в топлофикация да видя какво ще ми кажат.
Благодаря за съветите.

Ще ти кажат да обезвъздушиш.

https://maistorplus.com/blog/diy/1400/pytevoditel-v-otoplenieto- … ushavane-na-parno

Днес в Джъмбо видях, че продават ключета за обезвъздушаване Wink
+1! Точно такова ключе съм купила преди няколко години и с него всяка година обезвъздушавам някой от радиаторите, понякога се случва и през зимните месеци,  става изключително лесно и удобно. Преди да се повика човек от Топлофикация трябва да се провери всеки радиатор дали има въздушна възглавница, това най-често се случва  когато етажите са по-високи , повече от 5 етажа.
Виж целия пост
# 80 413
Освен локалното обезвъздушаване на радиаторите е добре и някой, който разбира да напълни и обезвъздуши цялата система.
Виж целия пост
# 80 414
Читава фирма за отпушване на тръби в София? Запуши ни се мръсният канал (мивка-пералня). Не ми се иска да викам вкъщи случайни хора
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия