Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какво да правя, ако получа поръчка с телефон, който е доставен на грешен адрес?
Как мога да се справя с проблема с чантата, която получих със счупен цип?
Как мога да получа фактура за артикул, поръчан от уебсайта?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какво да правя, ако получа поръчка с телефон, който е доставен на грешен адрес?
При получаване на поръчка с телефон, доставен на грешен адрес, важно е първо да се свържете с лицето, което го е получило. Ако не отговаря на обажданията ви, свържете се със продавача и обяснете ситуацията. В зависимост от тяхната политика те могат да предложат пренасочване на пратката до правилния адрес или възстановяване на сумата.
-
Как мога да се справя с проблема с чантата, която получих със счупен цип?
-
Как мога да получа фактура за артикул, поръчан от уебсайта?
За да получите фактура за артикул, поръчан от уебсайт, свържете се с продавача и поискайте фактура. Повечето продавачи са готови да предоставят фактури за закупени артикули, особено ако става въпрос за законни продажби. Ако имате бизнес и купувате бижута за него, уведомете продавача, че имате нужда от фактура за правни цели.
-
Как мога да повдигна спор за артикул, който не отговаря на описанието в AliExpress?
-
Как да премахна лошата миризма от дрехите, закупени от AliExpress?