Седми клас преполовихме - заедно тревожихме се и се веселихме! - №41

  • 45 429
  • 728
# 45
Ние се очертаваме с 5 по английски. Поради ненадейната грипна ваканция не си знаят оценките. ваканцията, която вече започна - в къщи на топло с книжка, един рожден ден и олимпиада по БЕЛ на 4-ти. Това е плана. Навън продължава да вали и изобщо не може да се излезе с кола - пак сме изненадани, и по-интересното е, че с всеки ден ставаме по-изненадани. #Cussing out
на ПИ по БЕЛ наистина се оказа, че няма нито една отлична оценка - над 5.50.  Shocked
Виж целия пост
# 46
Аз имам някаква представа как ще е оформен срока при нас. По БЕЛ е с 5-ца, няма ка да е с повече в момента при положение, че е с четири 5-ци и две 6-ци през срока, нищо че шестиците са последни като оценки и едната от тях е на класното. По математика не зная дали ще е 5 или 6 това е едната неизвестна, другата е по химия. Госпожата щеше да го изпитва за 6-ца по химия, но нали от понеделник сме в грипна ваканция, че така си остана неизпитан. Иначе се класира на следващ кръг на олимпиадата по химия с доста висок резултат.
Каквото такова, важното е, че няма 4-ки по нищо за срока.
За ваканцията нямаме никакви планове.   
Времето толкова бързо минава, кога започна и кога свърши срока Thinking. Ей сега ще дойде май месец.

Айяла и при нас малкият е отличник, но и аз имам усещането, че критериите при тях не са толкова високи, сравнявайки ги с тези при брат му когато беше в пети клас.
Виж целия пост
# 47
Благодаря за новата тема.
Майка съм на седмокласник,в София.За сега  Rolling Eyes сина ми иска да кандидатства в ТУЕС и другите училища,където има програмиране.Като подготовка - за сега ходи на курсове в Междучасие и отделно на уроци по БЕЛ ( там не мога да помагам ). Мисля да го запиша и на курс в ТУЕС  newsm78 , някой да има представа дали си заслужава ? Има ли пробни изпити в ТУЕС ?
Виж целия пост
# 48
При нас грипна ваканция не е обявена, но за сметка на това сега караме грипа. Така че за междусрочната ваканция ще сме здрави и готови за разходки.  Mr. GreenНещо се натрупа умората през януари и забави темпото, особено по математика. И пак - за трети път - сменям учителката по математика. Много харесах втората, но при задачите от втори модул взе да оставя за следващия път някои условия, разписването е доста хаотично. За първия срок ще видим оценките другата седмица като свърши ваканцията. Май по "мързеливата" история ще остане с петица, по другите предмети е ОК. Благодаря за инфото за ПИ в Пловдив - там сме. Надявам се този път да се чувства по-спокойна и да покаже какво знае, че първите явявания бяха трагедия.
Виж целия пост
# 49
При нас успехът тази година ще е по-нисък от предната определено, ученици наблягат предимно на математика и БЕЛ, учителите по останалите предмети са бесни заради това и режат наред. Аз също не мога да кажа че мотивацията в училище има. Аз непрестанно надъхвам и изтъквам мотиви за стремеж към успех в къщи, но вече се повтарям и трябва да измисля нещо свежо  newsm78
Виж целия пост
# 50
Останала съм с впечатлението, че слуша и много добре разбира какво и казвам, но друго е като го каже някой външен - особено на около нейната възраст, а не дай си боже и да го харесва - тогава мотивацията е пълна.
Виж целия пост
# 51
Ние радостно стартирахме втория срок с двойка по БЕЛ заради грешно тълкувание на "Който говори , сее,който слуша , жъне ".
Хич не е се шегувам...за съжаление. Всички изперкаха вече.
Виж целия пост
# 52
Ние радостно стартирахме втория срок с двойка по БЕЛ заради грешно тълкувание на "Който говори , сее,който слуша , жъне ".
Хич не е се шегувам...за съжаление. Всички изперкаха вече.
Да ти кажа честно, и аз съм за двойка - не можах да го схвана.
Виж целия пост
# 53
И аз не я схванах... сигурно изкуквам вече.
Сега говорих с госпожата на моя седмокласник от уроците. И съм объркана. Преразказите му никак не са о.к. Това ме влудява....Почти година пише преразкази като луд, и сега  се оказва, че трудът му е бил напразно...Какво да го правя??????? И как да му помогна?....
Виж целия пост
# 54
Аз това с преразказите никога не съм го разбирала. Thinking
На някои хора им се е удавало винаги с лекота да го правят.

Аз наблюдавам двете си деца.
Дъщеря ми от малка проговори рано и разказваше приказки с най-малките подробности и детайли. Викам си: "Ей, поне нея няма да я мисля по БЕЛ, като започнат с прераказите! ooooh!"
С брат и имах притеснения, че той на две на три прехвърляше нещата и съкращаваше всички детайли.
Да, обаче в писмената реч, нещата изглеждат различно.
Тя-сега не може на лист да изразява това, което устно би разказала и то доста пълно и вярно. И няма онзи успех с БЕЛа, който аз очаквах навремето. Wink Напротив-всичко писмено не и се удава.
И обратното- сина ми краткословен, та краткословен... Преразказите му -винаги са много подредени и вярно предадени и се оказа, че там е дори по-добър, от колкото предполагах, изхождайки от бедната му реч. Wink
Че не четат книги и двамата е... тъжен факт.

Но погледнете реално: дали в действителността всички се изразяваме еднакво, че да ни оценяват еднакво?! Thinking

Та не ти помогнах много, но... Rolling Eyes да те успокоя.  bouquet
Виж целия пост
# 55
И аз не я схванах... сигурно изкуквам вече.
Сега говорих с госпожата на моя седмокласник от уроците. И съм объркана. Преразказите му никак не са о.к. Това ме влудява....Почти година пише преразкази като луд, и сега  се оказва, че трудът му е бил напразно...Какво да го правя??????? И как да му помогна?....
Може би ако пробвате при различни частни учители все при някой ще се получат нещата? Има си доста специфични тънкости при преразказа.
Виж целия пост
# 56
Сега говорих с госпожата на моя седмокласник от уроците. И съм объркана. Преразказите му никак не са о.к. Това ме влудява....Почти година пише преразкази като луд, и сега  се оказва, че трудът му е бил напразно...Какво да го правя??????? И как да му помогна?....
Щом за цяла година уроци сега ти казва че не е ОК аз бих я сменила скоропостижно. Иначе, съвета ми е виж какво му куца в преразказите - времето ли, пунктуацията или правописа или пък не помни детайлите и наблегнете на това. Ние имахме проблеми с правориса на думите с О и У. Обърнахме внимание и сега няма проблеми с това. Тя като цяло няма проблеми с писането - удава и се. Но и на уроци не сме ходили и както върви от пробните - няма да я мъча.
Виж целия пост
# 57
Ние сме с петици за срока и май няма да се доберем до 6 за края на годината(вижда ми се невъзможно Thinking
Виж целия пост
# 58
И ние се бетонирахме с две петици по БЕЛ и мат. за срока и днес нашият татко ходи да вземе служебна бележка от новото училище, в което смятаме да изкараме втория срок. Просто видях, че тук нещата няма да се получат. Цял срок лично аз контролирах какво учи, заринах я с тестове, последната седмица седяхме до по нощите, уж да я изпитат за шестица, а госпожата й казала, че няма време да се занимава с нея да я изпитва. Почувствах се лично обидена. Почти целият клас (без любимците, разбира се) е сериозно порязан по БЕЛ и математика. Аз това не мога да го разбера. Какво се опитват да доказват?
Виж целия пост
# 59
Ние радостно стартирахме втория срок с двойка по БЕЛ заради грешно тълкувание на "Който говори , сее,който слуша , жъне ".
Хич не е се шегувам...за съжаление. Всички изперкаха вече.

Аз го разбирам в смисъла - Който говори сее собствените си знания и опит, а който слуша жъне и знанията, опита и на тези, които е изслушал.

Дано съм го схванала.  Tired

Ама въобще не ми се вижда редно да се дава на седмокласници да тълкуват подобни поговорки.
***
Моят син остава с петици по БЕЛ и математика, като оценката му по БЕЛ е завишена, защото сме дружки с преподавателката му. От това ще страда само той...за съжаление.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия