MAILBOOKS - въпроси, проблеми, предложения

  • 422 263
  • 2 928
# 2 595
вече и при мен работи
сутринта- не
Виж целия пост
# 2 596
Такова 'зависване с надпис "Моля изчакйате..." обикновено е заради слаба интернет връзка...
Виж целия пост
# 2 597
Пробваме си връзката и през други сайтове ‘сепак
Виж целия пост
# 2 598
Здравейте, не мога да си вляза в акаунта - изписва ми, че данните от регистъра на Уиндоус и базата данни на Мейлбукс се различават. Давам "продължи"/то всъщност само това може да се направи/, излиза ми прозорец за потребителски акаунт. Пробвах да дам "запис", пробвах и с нови данни, изписва ми, че не могат да се редактират данните на потребителския акаунт.Идеи какво да направя?

Имам същия проблем. Дори не ми позволява да си направя нова регистрация... Някакви идеи?

Здравейте,
Имам същия проблем, дали някой намери решение?

Благодаря!
Виж целия пост
# 2 599
При мен е Моля изчакайте... след 5 секунди се скрива и нищо не става. Опитвам пак и пак същото, и така вече седмица. :/
Някой с някакви идеи по проблема?
Виж целия пост
# 2 600
загубих паролата BALTO1
Виж целия пост
# 2 601
Прехввърлих се на нов PC. При стартиране на програмата получавам съобщение: an app needs the following: .Net framework 3.5 (includes .net 2.0 and 3.0). При инсталиране не наможе да ги инсталира, не го намира. Какво е решението?
Благодаря предварително.
Виж целия пост
# 2 602
Здравейте, не мога да си вляза в акаунта - изписва ми, че данните от регистъра на Уиндоус и базата данни на Мейлбукс се различават. Давам "продължи"/то всъщност само това може да се направи/, излиза ми прозорец за потребителски акаунт. Пробвах да дам "запис", пробвах и с нови данни, изписва ми, че не могат да се редактират данните на потребителския акаунт.Идеи какво да направя?

Имам същия проблем. Дори не ми позволява да си направя нова регистрация... Някакви идеи?

Здравейте,
Имам същия проблем, дали някой намери решение?

Благодаря!

И при мен е така... Някой дали е успял да реши проблема?
Виж целия пост
# 2 603
Здравейте, не мога да си вляза в акаунта - изписва ми, че данните от регистъра на Уиндоус и базата данни на Мейлбукс се различават. Давам "продължи"/то всъщност само това може да се направи/, излиза ми прозорец за потребителски акаунт. Пробвах да дам "запис", пробвах и с нови данни, изписва ми, че не могат да се редактират данните на потребителския акаунт.Идеи какво да направя?

Имам същия проблем. Дори не ми позволява да си направя нова регистрация... Някакви идеи?

Здравейте,
Имам същия проблем, дали някой намери решение?

Благодаря!

И при мен е така... Някой дали е успял да реши проблема?

При мен ето това ми реши проблема.

1. Запишете си потребителското име и парола на сигурно място (например лист хартия).
2. Изпълнете ClearRegMB като администратор: кликнете с ляв бутон върху иконката ClearRegMB и изберете "run as administrator". Може да намерите изпълнимия файл в директорията на MailBooks.
3. Стартирайте приложението (MailBooks) и въведете потребителското име и парола.
Виж целия пост
# 2 604
При мен е Моля изчакайте... след 5 секунди се скрива и нищо не става. Опитвам пак и пак същото, и така вече седмица. :/
Някой с някакви идеи по проблема?


И при мен се получи същото. Има ли някакво решение?
Виж целия пост
# 2 605
Със Windows 10 съм и до скоро програмата си работеше , пуснах проверка за съвместимост и ми дава че не е съвместима. Спрях антивирусната и защитната стена , отново не иска да стартира. Изтрих всички файлове и инсталирах отново но пак не иска да стартира. Идеи как да разреша проблема?

https://---shortener8712-hxN6xFM
https://---shortener8712-0J6KzVP
https://---shortener8712-mtHSKwX
https://---shortener8712-6bDVys6
Виж целия пост
# 2 606
Хм, и при мен днес не тръгва. И аз съм с Уиндоус 10.
Виж целия пост
# 2 607
И при мен не тръгва, аз съм със 7-ца. Дано е нещо временно.
Виж целия пост
# 2 608
Вчера го отварях, всичко беше нормално. Сега опитах, и при мен е същото положение. Явно има някакъв срив.
Виж целия пост
# 2 609
При мен също не иска да стартира, а преди няколко дни влизах спокойно. С 10ка съм.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия