MAILBOOKS - въпроси, проблеми, предложения

  • 415 655
  • 2 928
# 2 445
Мисля, че има нещо общо с обновяването на програмата и със съвместимостта. Тези, които са с Уиндоус 10 май нямат нашите дертове. Wink
Виж целия пост
# 2 446
Вие как разбрахте кой с какъв уиндоус е?
Вече си работи нормално програмата.
Виж целия пост
# 2 447
Не е много май, защото и ние имахме същите дертове. Не знам как си го направи този извод Simple Smile
Виж целия пост
# 2 448
Не е много май, защото и ние имахме същите дертове. Не знам как си го направи този извод Simple Smile
Ами, намират се хора с 10-ки, при които всичко е наред. А при мен продължава да не е. Все трябва да има някаква връзка, макар привидна.
Виж целия пост
# 2 449
Ами, намират се хора с 10-ки, при които всичко е наред. А при мен продължава да не е. Все трябва да има някаква връзка, макар привидна.

Сега видях за какво точно става въпрос при теб. Пиши на support@mailbooks.net с потребителското си име и имейл, от там ще оправят нещата. Иначе с полетата, които ти излизат, можеш да си направиш нова регистрация, но трябва да ползваш друго име.
Виж целия пост
# 2 450
Ами, намират се хора с 10-ки, при които всичко е наред. А при мен продължава да не е. Все трябва да има някаква връзка, макар привидна.

Сега видях за какво точно става въпрос при теб. Пиши на support@mailbooks.net с потребителското си име и имейл, от там ще оправят нещата. Иначе с полетата, които ти излизат, можеш да си направиш нова регистрация, но трябва да ползваш друго име.
Благодаря ти! Току-що го направих. Надявам се това да оправи нещата, макар да не разбрах в какво точно е проблемът. IP-то ми да не би да е било блокирано? А иначе- пробвах да въведа нови данни, но съобщението е същото- данните не могат да бъдат променяни.
Виж целия пост
# 2 451
Хм, не знам. При мен се получава след преинсталиране на ОС. Последния път просто си направих нова регистрация, че не ми се занимаваше. Трябва да е с друга поща и друг ник.
Виж целия пост
# 2 452
Не мога да си вляза в Мейлбоокса, изписва ми "Данните в регистъра на Windows и базата на MailBooks се различават. Ще ви бъде предложена екранната форма за регистрация - въведете верните данни за Вашия акаунт." И после като дам на запис ми изписва: "Не могат да се редактират данните за потребителския акаунт."
Какво може да е и как да вляза?

Имам същия проблем, какво да правя ?

1. Запишете си потребителското име и парола на сигурно място (например лист хартия).
2. Изпълнете ClearRegMB като администратор: кликнете с ляв бутон върху иконката ClearRegMB и изберете "run as administrator". Може да намерите изпълнимия файл в директорията на MailBooks.
3. Стартирайте приложението (MailBooks) и въведете потребителското име и парола.
Виж целия пост
# 2 453
Не мога да си вляза в Мейлбоокса, изписва ми "Данните в регистъра на Windows и базата на MailBooks се различават. Ще ви бъде предложена екранната форма за регистрация - въведете верните данни за Вашия акаунт." И после като дам на запис ми изписва: "Не могат да се редактират данните за потребителския акаунт."
Какво може да е и как да вляза?

Имам същия проблем, какво да правя ?

1. Запишете си потребителското име и парола на сигурно място (например лист хартия).
2. Изпълнете ClearRegMB като администратор: кликнете с ляв бутон върху иконката ClearRegMB и изберете "run as administrator". Може да намерите изпълнимия файл в директорията на MailBooks.
3. Стартирайте приложението (MailBooks) и въведете потребителското име и парола.

Не става. Същото и пак същото.
Виж целия пост
# 2 454
Здравейте! Ето го решението за всички, които имат моя проблем- в папката на MailBooks просто стартирате с двоен клик приложението ClearRegMB. Получавате съобщение, че данните ви са изтрити и стартирате програмата си, като въвеждате данните, които помните. Причината за проблема е, че данните биват изтрити, ако не си влизал в програмата повече от 150 дни. Успех!
Виж целия пост
# 2 455
Здравейте! Искам да попитам дали все още didon4e е активна в програмата, защото от доста време съм й изпратила заявки, но нищо не пристига. Спомням си, че преди влизаше доста често, но от около месец нямам обратна връзка с нея. Ще се радвам ако някой знае нещо. Simple Smile
Виж целия пост
# 2 456
здравейте, проблема ми е следния - имам искане да изпратя книга обаче като натисна върху Изпрати ми изписва следното нещо -

Процедура Open Table :
Грешка при извличане на запаси от база данни
Системна грешка 5:
Timeout expired.The timeout period elapsed prior to completion of the operation or the server is not responding.

Какво да направя?
Виж целия пост
# 2 457
здравейте, проблема ми е следния - имам искане да изпратя книга обаче като натисна върху Изпрати ми изписва следното нещо -

Процедура Open Table :
Грешка при извличане на запаси от база данни
Системна грешка 5:
Timeout expired.The timeout period elapsed prior to completion of the operation or the server is not responding.

Какво да направя?

Като рестартирах компютъра се махна, но така и не разбрах от къде се появи..
Виж целия пост
# 2 458
Здравейте! Моля,отговорете ми,как да се регистрирам в MailBooks? Инсталирах програмата,но не ми дава нова регистрация.Ползвам windows 10.
Виж целия пост
# 2 459
Как се правеше корекция на пътя? Изпратила съм по погрешка друга книга и искам да изпратя вярната?
В папката на програмата има Locations.xml. Влизаш, намираш грешния запис и го изтриваш. Следващия път пак ще те пита за пътя.

И аз имам същия проблем.
Обаче това Locations.xml не мога да го отворя.
Излиза ми прозорче: Open With Form Template. Select The Form Template To Open This XML File.
И не знам натам какво да направя?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия