Още една история за наглостта на банките.

  • 33 517
  • 257
# 255
Ами аз нали това се възмущавам от самото начало - че всичко е измислено така, че гражданинът да е прецакан и банката никога да не е виновна. Не твърдя, че са нарушили закона. Напротив - връзват си гащите с - "цените според действащата тарифа" и ти си проверявай преди всяка операция какви промени са направили от предния път. Тази игра на котка и мишка омръзва в един момент, но нямаш избор.
Виж целия пост
# 256
Мачки вият , майка плаче е темата.

В моята чужбина казваш на банката как ще комуникирате  - писма, телефон, смс, е-поща. И това е. Всяка промяна ти се докладва 2 месеца преди да влезе в сила по избрания начин. В банков клон съм ходим 5 пъти за 10 г.
В БГ разбира се, че има закон, че са длъжни да те известят - просто не им изнася, и пишат в общите условия че ТИ си длъжен сам да се интересуваш. Което е пълна 0 защото ОУ не са над закона.
Виж целия пост
# 257
Има закон за кредитните институции, чл. 59 регламентира уведомяването на клиентите при промяна. Може да погледнете и ОУ на въпросната банка и условията, при които сте открили сметка.
Ако в конкретния случай, това не е спазено, може да си търсите правата по установения ред и най-вероятно ще успеете. Мога да ви кажа и към кои институции да се обърнете.
Статии с общи приказки не искам да коментирам, обичам фактите.  Simple Smile

Ти изобщо прочете ли поста в блога ми или в банката, където работиш, блога ми е блокиран?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия