"Селски" номера и пинизи

  • 5 108 398
  • 49 908
# 43 830
Само с ограничения няма как да направиш ГТ по-използваем. Първо цената не е ниска, второ - наземният транспорт е ужасен и заради разширяването на метрото, е все по-неглижиран от Общината. А метрото и в момента е фраш, как си представяте да влезнат още хора в него. Автобусът може и да вози 30 души, но минава на 10 минути в най-добрия случай. За това време ще минат повече от 30 коли.
 
Цената на ГТ на много места е по-висока и не само българите могат да си правят сметката. Но като забраниш движение и паркиране на автомобили, остава вариантът със ГТ.
Такива неща не се правят, за да са щастливи всички, някои хора никога няма да се качат на рейс, ако зависи само от тях. Возила съм се на рейс, минаващ веднъж на 30 минути, 1,30 евро за 2 км. Ако щеш
В Дания данъкът върху колите е 180% и не вярвам да са много щастливи от това, обаче е държавна политика. И някоя скандинавска принцеса имаше снимки как кара децата си с колело на у-ще, обаче нашите принцеси са повече от нея.
Виж целия пост
# 43 831
И за какво е тази бус лента по България, освен 204 не се сещам друг автобус да минава оттам, сигурно има някой, но със сигурност не е натоварен маршрут откъм линии на ГТ.
Виж целия пост
# 43 832
Какво значи "данъкът е 180%"? Сто и осемдесет процента от какво?
Виж целия пост
# 43 833
Какво значи "данъкът е 180%"? Сто и осемдесет процента от какво?
Върху цената, доколкото схващам. Май са го намалили на 100%.
https://www.dnevnik.bg/biznes/2017/09/01/3034586_danucite_za_pok … v_daniia_moje_da/
Виж целия пост
# 43 834
Цената на ГТ на много места е по-висока и не само българите могат да си правят сметката. Но като забраниш движение и паркиране на автомобили, остава вариантът със ГТ.
Такива неща не се правят, за да са щастливи всички, някои хора никога няма да се качат на рейс, ако зависи само от тях. Возила съм се на рейс, минаващ веднъж на 30 минути, 1,30 евро за 2 км. Ако щеш
В Дания данъкът върху колите е 180% и не вярвам да са много щастливи от това, обаче е държавна политика. И някоя скандинавска принцеса имаше снимки как кара децата си с колело на у-ще, обаче нашите принцеси са повече от нея.

2 км се минават пеша за по-малко от половин час, трябва хептен да съм се побъркала, за да чакам толкова време автобус.

И 180% от какво е данъкът в Дания?
Виж целия пост
# 43 835
Тая статия иска регистрация. Как ли пък не съм се регистрирала, че да ги чета. Тия много са си повярвали.
Виж целия пост
# 43 836
И в Малта данъкът е почти 200 процента. Но това, както и в Дания не е годишен данък, а такса за регистрация, която се плаща и при покупка на нов автомобил. Което не води до нищо. Малта е на второ място в Европа по брой на автомобили на глава от населението след Люксембург и се увеличават главоломно.

Не разбрах на какво пречи бус лентата. По-добре ли е да се влачиш след автобус?
Виж целия пост
# 43 837
Какво значи "данъкът е 180%"? Сто и осемдесет процента от какво?

това е данък като придобиваш кола, която за първи път се регистрира в Дания.
Виж целия пост
# 43 838
180 или 200% от какво?

едва ли плащаш два пъти цената на нова кола само за регистрацията й.
Виж целия пост
# 43 839
Намирам стари материали от 2006, където пише, че данъкът е 223%. Ще потърся нещо по-ново.
Да, на Дневник статията изисква платен абонамент, но и от заглавието става ясно.
"Ако решите да довлачите стария си автомобил в Дания, никой не ви забранява това. Просто колата се оценява по Шваке и върху тази стойност се изчислява данъкът от около 200%. И си го дължите в момента, в който ви се начисли." - цитат от блог на човек, живеещ там, макар и за 2006.
Виж целия пост
# 43 840
180 или 200% от какво?

едва ли плащаш два пъти цената на нова кола само за регистрацията й.

От цената. Ако е внос на употребяван автомобил се прави оценка от държавна институция. Точно два пъти плащаш цената.
Виж целия пост
# 43 841
Змия, да, точно така, данъкът за регистрация е колкото или повече автомобила. Само че в Дания се мяташ на велосипед и стигаш, където си искаш. Има ли смисъл да сравняваме. Тук само вдигаме крак, ама нито велоалеи като хората, нито бус ленти. Няма как всичко да е от недоразумение нагоре и да се очаква, че хората ще слязат от автомобилите.
Виж целия пост
# 43 842
И за какво е тази бус лента по България, освен 204 не се сещам друг автобус да минава оттам, сигурно има някой, но със сигурност не е натоварен маршрут откъм линии на ГТ.
4 линии минават. 83 е изключително натоварен. Ползвам редовно автобусите по бул.  България, при все че имам автомобил. Винаги бих предпочела да използвам градски транпорт, преди да забременя с първото, се придвижвах само с колело. Нищо не ми е станало че съм слязла от тенекията.
Да се чуди човек. В цял свят стимулират развитието на градски транспорт и други алтернативи на автомобилите, тук само  се оплакват. И въобще никакъв толеранс от страна на шофьорите към тези от градския транспорт. Автобуса с 50 човека дал мигач да се преустрои в лява лента ( цитирания по-горе ляв завой) , е как от 14 коли нито една не намери за нужно да даде предимство. Но сме си масово нагли зад волана.

По темата - вчера една госпожа докато си бутах количката по тротоара на малката тясна квартална улица ми свирна да се махна за да паркира. При моя коментар, че това е пешеходна зона, получих поздрави към майка ми.
За да затвърди впечатлението ми, че е селска пръчка си изхвърли фаса през прозореца.
Виж целия пост
# 43 843
Автобуса с 50 човека дал мигач да се преустрои в лява лента ( цитирания по-горе ляв завой) , е как от 14 коли нито една не намери за нужно да даде предимство. Но сме си масово нагли зад волана.
В София возещите се на ГТ се приемат като лузъри и мизерници. Само метрото е донякъде достоен транспорт.
Виж целия пост
# 43 844
Аз съм от гадините, които не щат да си слизат от колите. Но съм се примирила и си вися в трафика без да се оплаквам. Добре, че е бг мама, чета си на телефона и така.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия