"Селски" номера и пинизи

  • 5 108 775
  • 49 908
# 43 845
Таксата за регистрация изобщо не е 180% от цената.
И изобщо не е 180%.
Данъкът за регистрация се изчислява като процент от стойността на колата, определена по един куп показатели - колко е струвала като нова, колко километра изминава с литър гориво, колко замърсява и т.н. и т.н. Така се стига до една оценка, а данъкът е по скала - до еди- колко си крони - 105%, за сумата над тези - друг процент и така. Максималният процент за най-високото стъпало е 180%.
Да, тази такса може да стигне до около половината от цената, платена за автомобила. Но тя не се плаща наведнъж, а ти влиза в ежегодните данъчни задължения и ти определя данъка, който прогресивно намалява с годините.
Виж целия пост
# 43 846
Аз съм от гадините, които не щат да си слизат от колите. Но съм се примирила и си вися в трафика без да се оплаквам. Добре, че е бг мама, чета си на телефона и така.
Винаги ще има и такива хора и няма нищо лошо в това. Тук говорим за едни 20-30 % от пътуващите с кола, които биха се вълзползвали от алтернативите, ако те си заслужаваха.
И от това трафикът само ще спечели.
Виж целия пост
# 43 847
Съвсем наскоро правиха голям ремонт на трамвайното трасе по бул. България. Не знам как не им стигна мозакът да та го направят споделено за автобуси и трамваи - така хем нямаше да затормозят допълнително движението по булеварда, хем и за самите автобуси щеше да е много по-удобно.
Виж целия пост
# 43 848
А, мерси за споделени трасета- на Константин Величков така "хубаво" направиха споделена спирка, та сега ги псуват денонощно и ще стане някой инцидент...Тия от общината са нарочно малоумни, невъзможно е да направиш само лоши неща. Чисто статистически трябваше от време на време да "уцелват", но не....
И да, нарочно засичат автобусите и карат в бус лентите. Не глоби, колите да им взимат.
Виж целия пост
# 43 849
Поне возят ли се в 7-цата достатъчно хора, които да оправдаят ремонта? Нямам наблюдения, но имам подозрения.
Виж целия пост
# 43 850
Таксата за регистрация изобщо не е 180% от цената.
И изобщо не е 180%.
Данъкът за регистрация се изчислява като процент от стойността на колата, определена по един куп показатели - колко е струвала като нова, колко километра изминава с литър гориво, колко замърсява и т.н. и т.н. Така се стига до една оценка, а данъкът е по скала - до еди- колко си крони - 105%, за сумата над тези - друг процент и така. Максималният процент за най-високото стъпало е 180%.
Да, тази такса може да стигне до около половината от цената, платена за автомобила. Но тя не се плаща наведнъж, а ти влиза в ежегодните данъчни задължения и ти определя данъка, който прогресивно намалява с годините.

Точно така, изобщо не са такси, струващи 2 пъти цената на съответната кола, както се спекулира.

И градският транспорт в София (не мога да твърдя със сигурност за цяла България) въобще не е от най-евтините, като процент от минималния или средния доход, сравнен с цената на транспорта в другите столици и големи градове, а се возят българите на автобуси и мотриси ВУ или на китайски еднодневки.
Виж целия пост
# 43 851
Сега ме накарахте да се замисля. Ако ГТ е нов, чист, удобен и на нормална цена сигурно бих прежалила колата в по-голямата част от излизанията ми с нея. Вярно, понякога ми се налага, защото товаря много неща за работа, но в друга част от дните може и да ползвам, знам ли. Дъщерята определено много се забавлява да се вози на автобус. Засега Simple Smile
Виж целия пост
# 43 852
Така или иначе ГТ е удобен за късо разстояние, без прекачване или максимум с едно и то желателно да е метрото. За по-дълги разстояния или ако ще се прекачваш повече или дори с едно прекачване, ако ще пътуваш час и половина през цяла София, то по-добре с колата.
Няма как да се оправи проблема с трафика, докато София се пълни с хора. Просто физически начин няма. 1/3 от населението на страната вече е тук, ако някой измисли решение трябва нобелова награда да измислят за него
Виж целия пост
# 43 853
Докато живеех в Борово , много често ползвах градския транспорт и оставях колата. Ако искам да сляза до центъра ,хоп 7-цата и за 10 минути съм там, няма задръствания,няма зона, не търсиш къде да паркираш. Докато работих до The Mall , ползвах 204 по същите причини.
Сега живея и работя на място без градски транспорт и ползвам основно кола, но когато ми се наложи да ходя до Центъра или някой от кварталите с метро, оставям колата на буферния паркинг е хващам метрото. Е довечера ще го правя същото.
Виж целия пост
# 43 854
Поне возят ли се в 7-цата достатъчно хора, които да оправдаят ремонта? Нямам наблюдения, но имам подозрения.
Колкото пъти съм се возила в 7-ца, винаги е имало яко народ. И в пикови, и в не толкова натоварени часове. В пиков час не можеш да мръднеш на сантиментър, особено след НДК нататък по България. Но и аз имам подозрения, че този ремонт, освен да създаде калабалък, друго не постигна.
Виж целия пост
# 43 855
Автобуса с 50 човека дал мигач да се преустрои в лява лента ( цитирания по-горе ляв завой) , е как от 14 коли нито една не намери за нужно да даде предимство. Но сме си масово нагли зад волана.
В София возещите се на ГТ се приемат като лузъри и мизерници. Само метрото е донякъде достоен транспорт.


Веднъж поканих на гости една позната и ѝ обяснявам как да стигне до нас с метрото, при което тя ме прекъсва рязко и ми казва как било за срамотите да се вози в метрото. Дойде с кола. Значи да знаете, че съм голяма мизерница и лузърка, защото хем се возя в метрото и целия градски транспорт (имам карта за цялата година), хем не ме е срам.
Виж целия пост
# 43 856
Няма как да се оправи проблема с трафика, докато София се пълни с хора. Просто физически начин няма. 1/3 от населението на страната вече е тук, ако някой измисли решение трябва нобелова награда да измислят за него
Имам някакъв спомен, че Жак Ширак като кмет на Париж прави някакви чудеса с регулирането на трафика на пренаселения град и става супер популярен. Затова го и избират после за президент.
Виж целия пост
# 43 857
Мен най-много ме яд, че е пълно с нарушители, а катаджията седи и чопли сенки в кабинката. Ми то само да застане на светофара на Гешов и България и ще напълни бюджета.
Виж целия пост
# 43 858
Мен най-много ме яд, че е пълно с нарушители, а катаджията седи и чопли сенки в кабинката. Ми то само да застане на светофара на Гешов и България и ще напълни бюджета.

Определено липсата на контрол се усеща и действа демотивиращо.
Виж целия пост
# 43 859
Вие се радвайте, че няма контрол, защото, като гледам списващите, какъв бунт срещу маркировките и организацията на движението правят, едва ли спазват нещо. Половината трябваше да сте зад решетките, ако имаше контрол.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия