"Селски" номера и пинизи

  • 5 109 002
  • 49 908
# 43 860
Няма как да се оправи проблема с трафика, докато София се пълни с хора. Просто физически начин няма. 1/3 от населението на страната вече е тук, ако някой измисли решение трябва нобелова награда да измислят за него
Какво предлагаш? Селяните да се върнат по селата ли?

Докато политиката на държавата е България да обезлюдява ще се тъпчем в големите градове и ще мрънкаме колко ни е тясно.
Виж целия пост
# 43 861
То пък само София, горката е пълна с хора. По света всички столици са обезлюдени. За това си е нормален и подреден трафика.

Нормално е икономическите центрове да са гъсто населени, какво странно има, те не биха били такива, ако няма хора.
Виж целия пост
# 43 862
 Отчасти разбирам хората, които не разчитат на градския транспорт в София. Има трасета, по които е невъзможно да се стигне с градски транспорт. Например кв. Левски - Аерогарата е такова трасе. Виждаш пистата от прозореца си, но ако трябва да отидеш с градски транспорт ти трябва час и половина, 2-3 прекачвания и трябва да минеш през половин София. Схемата на градския транспорт е тъпо проектирана по някои линии.

 
Виж целия пост
# 43 863
Автобуса с 50 човека дал мигач да се преустрои в лява лента ( цитирания по-горе ляв завой) , е как от 14 коли нито една не намери за нужно да даде предимство. Но сме си масово нагли зад волана.
В София возещите се на ГТ се приемат като лузъри и мизерници. Само метрото е донякъде достоен транспорт.


Веднъж поканих на гости една позната и ѝ обяснявам как да стигне до нас с метрото, при което тя ме прекъсва рязко и ми казва как било за срамотите да се вози в метрото. Дойде с кола. Значи да знаете, че съм голяма мизерница и лузърка, защото хем се возя в метрото и целия градски транспорт (имам карта за цялата година), хем не ме е срам.
Това пък съвсем не е вярно (за лузърите и мизерниците). Бих ползвала с удоволствие ГТ, ако ми осигуряваше поне същото време за предвижване, каквото и колата. Пък и това, че аз ползвам кола, не значи че децата и родителите ми не ползват ГТ. Всичко е въпрос на удобство и време.
Виж целия пост
# 43 864
Мен най-много ме яд, че е пълно с нарушители, а катаджията седи и чопли сенки в кабинката. Ми то само да застане на светофара на Гешов и България и ще напълни бюджета.
И после какъв рев ще падне в темата...Тогава ще се оправдават, че нарушават, защото...(куп претенции)
Същото като ГТ - всеки обяснява, че би го ползвал, когато....(пак куп претенции), обаче този момент някак все не настъпва.
Няма как да стане удобно на всеки за всякакви дестинации. Просто се взема решение в полза на повечето хора и се спазва.
Виж целия пост
# 43 865
На Малинов има фалшива бус лента. Намазаха я, трафикът беше ад няколко дни и тихомълком я замазаха с черно в по-голямата част, и отгоре нормална маркировка. Сега се поизтри черното и е трагикомично, може и на България така да стане.
Виж целия пост
# 43 866
Няма как да стане удобно на всеки за всякакви дестинации. Просто се взема решение в полза на повечето хора и се спазва.

 Аз не мисля, че взимат решения в полза на повечето хора. Всъщност е пълно с разни недомислици. И тъй като съм подхванала въпроса с градския транспорт до летището просто не ми е ясно кой е решил, че достъпът само от юг е в полза на повечето хора.
Виж целия пост
# 43 867
На полицаите най-много се ядосвам, защото нарушителите пешеходци никога не ги закачат. Никога и при никакви обстоятелства. Сакън някой лев кеш да не изпуснат от шофьорите
Виж целия пост
# 43 868

Имам някакъв спомен, че Жак Ширак като кмет на Париж прави някакви чудеса с регулирането на трафика на пренаселения град и става супер популярен. Затова го и избират после за президент.

Беше нещо от сорта, на четни дати да излизат четни номера, и обратното. Е, това ако го направят тука, наш Ганьо ще ореве света. А има смисъл, защото хората се комбинират - не излиза един човек с една кола.
Виж целия пост
# 43 869
Наш Ганьо е способен от единия келешлък да си лепи хартиени цифрички на номера, че единия ден да е с четен, а другия с нечетен. Лично познавам такива тарикати.
Виж целия пост
# 43 870
Имам близък в Мексико сити, и там имат някаква подобна схема, забравих как по-точно беше уредено. Значи в малкото селце Мексико сити може, а при нас не може, така ли? Grinning
Виж целия пост
# 43 871
Имам познат, глобен за неправилно пресичане. Предполагам, че е било някакъв вид показва акция. До там.
Преди ден-два някакъв шмульо недоклатен излезна с мръсна газ и пилежи от входа на бензиностанцията, не от изхода, поднесе, приятелката му простакеса си изхвърли фаса на асфалта и...пухльото спря 30 метра надолу в задръстването. Толкова се смаях от шума, пушилката и прахоляка,  че нищо друго не успях да видя, освен кюстендилската регистрация на издуханото БеЕмВе. Това срещу хотел Вега до Студентски град. Студентче на издръжка на мама, без контрол и кой знае на какво.
Виж целия пост
# 43 872
Аз въпреки всичко предпочитам придвижване с автомобил. Ако ще и да е при най-уреденият градски транспорт.
Виж целия пост
# 43 873
Аз съм от гадините, които не щат да си слизат от колите. Но съм се примирила и си вися в трафика без да се оплаквам. Добре, че е бг мама, чета си на телефона и така.

Така, така, но ако беше в "нормална" държава изобщо нямаше да е "така", защото щяха да те глобят за това, че си четеш на телефона.

Няма ли закони? Пак в другите държави, няма да казвам кои, колите са длъжни да дадат предимство на градския транспорт, например, ако иска да смени лентите, спираш и го чакаш. Иначе - глоба.

Някои ленти са за градски транспорт, други за градски транспорт, таксита, и коли с повече от един пътник.
Виж целия пост
# 43 874
За какво ще я глобят? Че си чете на телефона, докато чака в задръстването ли? Може и мазолите да си изрязва - всеки сам си избира как да си уплътни чакането. Е, стига изборът да не включва разни субстанции, които ще му повлияят на реакциите и пр.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия