Пазаруване от Amazon.co.uk и Amazon.de - тема №32

  • 69 556
  • 742
# 705
Момичета имам проблем и не знам какво да правя  Rolling Eyes Влизам си в банкирането и виждам, че за всички поръчки парите са ми изтеглени, а може и да са само блокирани, а днес получавам мейл от Амазон, че за единия пакет памперси има проблем с плащането. И сега не знам какво да правя? В банкирането са отразени, а имам смс за всички без този пакет. Да пусна ли на ново плащането на този пакет, няма ли да стане така, че съм го платила два пъти?
Виж целия пост
# 706
Здравейте, може ли малко помощ за този тракинг 6952036560  Praynig
Виж целия пост
# 707
Момичета имам проблем и не знам какво да правя  Rolling Eyes Влизам си в банкирането и виждам, че за всички поръчки парите са ми изтеглени, а може и да са само блокирани, а днес получавам мейл от Амазон, че за единия пакет памперси има проблем с плащането. И сега не знам какво да правя? В банкирането са отразени, а имам смс за всички без този пакет. Да пусна ли на ново плащането на този пакет, няма ли да стане така, че съм го платила два пъти?
Влез си в поръчките, виж коя поръчка е проблемната и дай retry card. Или смени картата. Имаш наличност, предполагам. Няма да те таксуват 2 пъти.

eleonora_nv, кой е куриерът?
Виж целия пост
# 708
Виждам, коя е поръчката. Виждам също така, че всички суми са в банкирането, предполагам блокирани. Т.е цялата нужна сума си е там. Но ми пишат, че имало проблем, сега мога да добавя още пари във виртуалната карта, но не съм сигурна при условие, че едната сума им е на разположение, дали няма да дръпнат веднъж нея и след това още един път тази която ще добавя. Дадох retry да пробват пак. За първи път ми се случва подобно нещо  Rolling Eyes

И другото, което ми прави впечатление, за всички други суми имам смс, само за тази не. А пак казвам виждам всичко в банкирането.
Виж целия пост
# 709


eleonora_nv, кой е куриерът?
[/quote]

DHL, аз търсих, но не намирам инфо. Благодаря.
Виж целия пост
# 710
Radina,
абсолютно същия казус се появи и при мен. Ако откриеш решение, моля те, пиши.
При мен проблемни са един пакет кърпички, интересното е, че ми светят доставени в акаунта.
Виж целия пост
# 711
Обаждах се в банката, не могат да помогнат, освен да откажа поръчката и да им предоставя мейла, за да ми освободят парите. И аз не знам какво да правя. А днес сутринта са си дръпнали парите от вчерашната ми поръчка и имам смс. Ако някой е имал такъв проблем и преди, моля да пише  Praynig

При мен пакета памперси ми показва, че не е доставен все още.
Виж целия пост
# 712
Момичета имам проблем и не знам какво да правя  Rolling Eyes Влизам си в банкирането и виждам, че за всички поръчки парите са ми изтеглени, а може и да са само блокирани, а днес получавам мейл от Амазон, че за единия пакет памперси има проблем с плащането. И сега не знам какво да правя? В банкирането са отразени, а имам смс за всички без този пакет. Да пусна ли на ново плащането на този пакет, няма ли да стане така, че съм го платила два пъти?

Радина, няма как да го платиш два пъти. По всяка вероятност твоята банка е блокирала веднъж парите, и сега се опитва да ги блокира още веднъж, но тъй като няма достатъчно наличност ти излиза този запис за проблем с плащането.
Аз преди време го имах този проблем с двойно блокирани суми. Просто ако искаш да си получиш нещата трябва да захраниш сметката, за да мине плащането. А блокираните пари ще ти бъдат отблокирани от твоята банка, в зависимост от срока.
Виж целия пост
# 713
При мен пакета памперси ми показва, че не е доставен все още.
Като си влезеш в профила - моите поръчки, какъв е статуса на проблемната поръчка в момента?
Пак ли те карат да си преразгледаш плащането? Ако е така и имаш повече от една въведени карти, виж с коя се опитваш да платиш. (аз от всичките пакети един бях платила в бързината с празна карта и сутринта я смених. След 15 мин си дръпнаха сумата.)
Виж целия пост
# 714
Това ми пристигна като мейл.
Скрит текст:
1 of Pampers New Baby Size 1 (Newborn) Jumbo Pack 74 Nappies

Greetings from Amazon.co.uk,

We're writing to let you know that we are having difficulty processing your Visa portion of your payments for the above transaction.

We will try charging your credit card again shortly. It is not necessary to place a new order, but you may want to review the payment information for your order and make sure it is correct and current.

To do this:

1. Go to our home page (www.amazon.co.uk) then click "Your Account" on the top right menu.

2. Click on "View Open Orders".

3. You'll now see all your current open orders.

4. Click on "Change Payment Method".

5. You can review your current payment method, choose a different payment method, or enter a new one if the card number has changed.

Once you have entered your payment card details by editing the payment method on one of your open orders, the card will be registered with your account, but "not" associated to any other open order in your account; you will need to view each "open order" separately and update payment card of any other open order you wish to pay for with this card.

Note that your credit/debit card number cannot be edited but the expiry date and/or cardholder name can be amended. If the credit/debit card number needs to be edited, enter it as a new one.

В Амазона, съобщението е : Order Status:
Your payment revision required

В акаунта имам само една въведена карта и това е тази с която плащам. Странно ми е, че сумите са блокирани, а само за тази поръчка не са ми изпратили смс. След като си изтеглят парите, за другата блокирана сума трябва ли да уведомявам банката или просто си изчаквам срока им от 45 дни за д ами ги отблокират? Другото, което сега видях, че са ми блокирали и 1,96 лв. от Амазона. Тях ще си ги дръпнат ли или също ще ми бъдат възстановени.

Сега седя и се чудя нещо друго, да откажа ли поръчката и да предоставя на банката мейла, за да ми отблокират парите по бързо от 45 дневния срок. А аз да си пусна на ново пакета? Дали ще има проблем?
Виж целия пост
# 715
В Амазона, съобщението е : Order Status:
Your payment revision required

В акаунта имам само една въведена карта и това е тази с която плащам. Странно ми е, че сумите са блокирани, а само за тази поръчка не са ми изпратили смс. След като си изтеглят парите, за другата блокирана сума трябва ли да уведомявам банката или просто си изчаквам срока им от 45 дни за д ами ги отблокират? Другото, което сега видях, че са ми блокирали и 1,96 лв. от Амазона. Тях ще си ги дръпнат ли или също ще ми бъдат възстановени.
Значи, че няма достатъчна наличност. Прехвърли си пари и отново дай retry credit card. Можеш да си спокойна, че без да пишеш на банката, при следващото месечно извлечение всичко ще е наред. Няма да платиш 2 пъти за 1 и също нещо. 1,96 също са блокирани само за проверка на сметката, когато си се абонирала за прайм.  Peace
Виж целия пост
# 716
Това ми пристигна като мейл.
Скрит текст:
1 of Pampers New Baby Size 1 (Newborn) Jumbo Pack 74 Nappies

Greetings from Amazon.co.uk,

We're writing to let you know that we are having difficulty processing your Visa portion of your payments for the above transaction.

We will try charging your credit card again shortly. It is not necessary to place a new order, but you may want to review the payment information for your order and make sure it is correct and current.

To do this:

1. Go to our home page (www.amazon.co.uk) then click "Your Account" on the top right menu.

2. Click on "View Open Orders".

3. You'll now see all your current open orders.

4. Click on "Change Payment Method".

5. You can review your current payment method, choose a different payment method, or enter a new one if the card number has changed.

Once you have entered your payment card details by editing the payment method on one of your open orders, the card will be registered with your account, but "not" associated to any other open order in your account; you will need to view each "open order" separately and update payment card of any other open order you wish to pay for with this card.

Note that your credit/debit card number cannot be edited but the expiry date and/or cardholder name can be amended. If the credit/debit card number needs to be edited, enter it as a new one.

В Амазона, съобщението е : Order Status:
Your payment revision required

В акаунта имам само една въведена карта и това е тази с която плащам. Странно ми е, че сумите са блокирани, а само за тази поръчка не са ми изпратили смс. След като си изтеглят парите, за другата блокирана сума трябва ли да уведомявам банката или просто си изчаквам срока им от 45 дни за д ами ги отблокират? Другото, което сега видях, че са ми блокирали и 1,96 лв. от Амазона. Тях ще си ги дръпнат ли или също ще ми бъдат възстановени.

Радина, и да уведомиш банката все тая, от там ще ти кажат да си чакаш срока от 45-ет дни. Ти в Прокредитбанк ли си ?
Сумата от 1.96 също ще ти бъде отблокирана. Блокират по една лира или евро при нова карта, или нов клиент. Това е стандартна процедура на Амазон, за проверка.
Само че не знам дали ще ги хванеш на същата цена, т. к. по-горе момичетата бяха писали, че вече кодът не работи. По-добре си захрани сметката и дай повторно плащане, но ти си знаеш най-добре.
Виж целия пост
# 717
Момичета, явно предишната оферта се е изчерпала и в момента актуално е това: Exclusive Amazon Family Offer: Save 20% on Subscriptions to Nappies
Виж целия пост
# 718
Благодаря ви за помощта момичета   bouquet

В крайна сметка говорих с едно момиче от банката (ДСК) и тя също ме посъветва да добавя пари в картата за да мине плащането. Каза че вероятно се е получил някакъв срив и затова са имали проблем, случвало се понякога. А блокираната сума към края на юни ще ми бъде възстановена. Буквално след няма и 5 мин. плащането стана факт и този път получих смс. Съответно се промени и статуса на поръчката. Дано вече няма проблем и си получа памперси поне малките размери преди да родя  Simple Smile

Още веднъж благодаря и весели празници   bouquet
Виж целия пост
# 719
Момичета, въпросната сума от 1 лв. и нещо връщат ли я? И кога?
Видях, че веднага са я дръпнали от картата ми.
Не че е кой знае каква сума, но така и не разбрах, защо се плаща.
Аз пуснах поръчка снощи и се надявам на доставка на 14.05.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия