сайта Booking.com

  • 99 281
  • 752
# 675
Опция за анулиране от страна на хотела.
"Може да анулирате ако възникне проблем с плащането от страна на гостите или ако самите гости желаят да анулират."
Благодаря за информацията. Ако това е единственото условие за хотелите, значи те просто нямат право да отказват резервация, когато гостите са изрядни.  Значи затова често започват да те атакуват със съобщения и да те принуждават сам да си анулираш резервацията "безплатно".
Исках да знам при какви условия хотелите могат да анулират, защото когато си направиш резервация е написано точно при какви условия ти можеш да анулираш, но не е ясно какво се случва, когато хотела анулира твоята резервация. 
Виж целия пост
# 676
Не, нямаш право. Писахме по-горе, ако хотелът анулира резервацията трябва да намери друго място, което отговаря на същите параметри.
Ами ако например хотела е в малко населено място с 2-3 хотела, където няма друго място, което да отговаря на същите параметри и е невъзможно да се намери алтернатива?
Виж целия пост
# 677
Не, нямаш право. Писахме по-горе, ако хотелът анулира резервацията трябва да намери друго място, което отговаря на същите параметри.
Ами ако например хотела е в малко населено място с 2-3 хотела, където няма друго място, което да отговаря на същите параметри и е невъзможно да се намери алтернатива?

Неприятна ситуация.  Mr. Green Предполагам, че тогава Букинг ще има думата, не знам дали ще ти предложат някакво обезщетение, но съм сигурна, че ще глобят хотела.
Виж целия пост
# 678
Опция за анулиране от страна на хотела.
"Може да анулирате ако възникне проблем с плащането от страна на гостите или ако самите гости желаят да анулират."
Благодаря за информацията. Ако това е единственото условие за хотелите, значи те просто нямат право да отказват резервация, когато гостите са изрядни.  Значи затова често започват да те атакуват със съобщения и да те принуждават сам да си анулираш резервацията "безплатно".
Исках да знам при какви условия хотелите могат да анулират, защото когато си направиш резервация е написано точно при какви условия ти можеш да анулираш, но не е ясно какво се случва, когато хотела анулира твоята резервация. 

Нямат право, но както има некоректни хотелиери, така има и некоректни клиенти. Ние започнахме на всеки да правим авторизация, и да дърпаме пари при неявяване, защото много си правят резервация и изобщо не идват. Не само чрез букинг и по телефона или по-имейл ако направиш резервация, пак би трябвало да ти е гарантирана. Хора работят по хотелите, стават грешки и се дублират резервации. Аз не виждам нищо фатално да те преместят в друг хотел. От капризни клиенти ми е писнало. Точно този номер стая, горещо им лятото, зимата им е студено, все ние сме виновни. Много се изглезиха и простотията ми идва в повече понякога. /оплаках се/
Виж целия пост
# 679
Скрит текст:
Опция за анулиране от страна на хотела.
"Може да анулирате ако възникне проблем с плащането от страна на гостите или ако самите гости желаят да анулират."
Благодаря за информацията. Ако това е единственото условие за хотелите, значи те просто нямат право да отказват резервация, когато гостите са изрядни.  Значи затова често започват да те атакуват със съобщения и да те принуждават сам да си анулираш резервацията "безплатно".
Исках да знам при какви условия хотелите могат да анулират, защото когато си направиш резервация е написано точно при какви условия ти можеш да анулираш, но не е ясно какво се случва, когато хотела анулира твоята резервация. 
Нямат право, но както има некоректни хотелиери, така има и некоректни клиенти. Ние започнахме на всеки да правим авторизация, и да дърпаме пари при неявяване, защото много си правят резервация и изобщо не идват. Не само чрез букинг и по телефона или по-имейл ако направиш резервация, пак би трябвало да ти е гарантирана. Хора работят по хотелите, стават грешки и се дублират резервации. Аз не виждам нищо фатално да те преместят в друг хотел. От капризни клиенти ми е писнало. Точно този номер стая, горещо им лятото, зимата им е студено, все ние сме виновни. Много се изглезиха и простотията ми идва в повече понякога. /оплаках се/
ooooh! Не се прави бизнес и не се печелят пари с подобна нагласа към клиентите.   
Виж целия пост
# 680
Скрит текст:
Опция за анулиране от страна на хотела.
"Може да анулирате ако възникне проблем с плащането от страна на гостите или ако самите гости желаят да анулират."
Благодаря за информацията. Ако това е единственото условие за хотелите, значи те просто нямат право да отказват резервация, когато гостите са изрядни.  Значи затова често започват да те атакуват със съобщения и да те принуждават сам да си анулираш резервацията "безплатно".
Исках да знам при какви условия хотелите могат да анулират, защото когато си направиш резервация е написано точно при какви условия ти можеш да анулираш, но не е ясно какво се случва, когато хотела анулира твоята резервация.  
Нямат право, но както има некоректни хотелиери, така има и некоректни клиенти. Ние започнахме на всеки да правим авторизация, и да дърпаме пари при неявяване, защото много си правят резервация и изобщо не идват. Не само чрез букинг и по телефона или по-имейл ако направиш резервация, пак би трябвало да ти е гарантирана. Хора работят по хотелите, стават грешки и се дублират резервации. Аз не виждам нищо фатално да те преместят в друг хотел. От капризни клиенти ми е писнало. Точно този номер стая, горещо им лятото, зимата им е студено, все ние сме виновни. Много се изглезиха и простотията ми идва в повече понякога. /оплаках се/
ooooh! Не се прави бизнес и не се печелят пари с подобна нагласа към клиентите.  

Какъв клиент  е който след като си е направил резервация не е дошъл? Губят се пари от такива "клиенти". А за идиотски оплаквания, има класации, аз мога да кандидатирам няколко такива. Като че август месец, на открита тераса на хората им е горещо!!! "Добре, в стаята има климатик. На терасата ми е  горещо! "
Виж целия пост
# 681
Скрит текст:
Опция за анулиране от страна на хотела.
"Може да анулирате ако възникне проблем с плащането от страна на гостите или ако самите гости желаят да анулират."
Благодаря за информацията. Ако това е единственото условие за хотелите, значи те просто нямат право да отказват резервация, когато гостите са изрядни.  Значи затова често започват да те атакуват със съобщения и да те принуждават сам да си анулираш резервацията "безплатно".
Исках да знам при какви условия хотелите могат да анулират, защото когато си направиш резервация е написано точно при какви условия ти можеш да анулираш, но не е ясно какво се случва, когато хотела анулира твоята резервация.  
Нямат право, но както има некоректни хотелиери, така има и некоректни клиенти. Ние започнахме на всеки да правим авторизация, и да дърпаме пари при неявяване, защото много си правят резервация и изобщо не идват. Не само чрез букинг и по телефона или по-имейл ако направиш резервация, пак би трябвало да ти е гарантирана. Хора работят по хотелите, стават грешки и се дублират резервации. Аз не виждам нищо фатално да те преместят в друг хотел. От капризни клиенти ми е писнало. Точно този номер стая, горещо им лятото, зимата им е студено, все ние сме виновни. Много се изглезиха и простотията ми идва в повече понякога. /оплаках се/
ooooh! Не се прави бизнес и не се печелят пари с подобна нагласа към клиентите.  

Какъв клиент  е който след като си е направил резервация не е дошъл? Губят се пари от такива "клиенти". А за идиотски оплаквания, има класации, аз мога да кандидатирам няколко такива. Като че август месец, на открита тераса на хората им е горещо!!! "Добре, в стаята има климатик. На терасата ми е  горещо! "
Ами ако се разболее човек ако друго лошо му се случи? Гледате от вашата камбанария,я не така.Затова клиента страда.А уж все трябва той да е прав
Виж целия пост
# 682
Всякакви кукувци има ! Аз не съм в туристическия бранш ама от пътувания , че и от коментари сме се нагледали и наслушали на тъпотии. Отива на почивка и все едно не е на почивка, а на ХЕИ инспекция.  Вгорчават си сами почивката от някакви дреболии. Или така гледа на хотела въпросния турист, че все едно го е купил барабар с персонала за слуги. Най - любими са ми тези дето винят хотела за свинщини на други туристи  ooooh!
Виж целия пост
# 683
Всеки си е башка луд.Но защо да страдат свястните клиенти за сметка на лошите?
Виж целия пост
# 684
Ами случвало се е да има недоразумение с клиенти и ни плащат с коментар в букинг, а резервацията им не е през там. Аз си обичам работата и си глезя клиентите ако мога, но с някои диагнози ми е трудно да работя. Кой го сърби, на кой жена му не му пуснала не нося отговорност. Има такива които не са склонни на никакъв компромис, а претенциите започват със скандал, все едно са сами в хотела. Аз и от усмивка разбирам.

Krisimor, ако се разболее клиента ще му извикаме линейка или ще го упътим към близката болница. Дишане уста в уста няма да му правя.
Виж целия пост
# 685
В Букинг няма как да оставиш коментар, ако не си направил там резервацията. Опцията за коментар става активна след старта на резервацията. При това полето е активно само за точно определената резервация, а не по принцип.
Виж целия пост
# 686
Ами случвало се е да има недоразумение с клиенти и ни плащат с коментар в букинг, а резервацията им не е през там. Аз си обичам работата и си глезя клиентите ако мога, но с някои диагнози ми е трудно да работя. Кой го сърби, на кой жена му не му пуснала не нося отговорност. Има такива които не са склонни на никакъв компромис, а претенциите започват със скандал, все едно са сами в хотела. Аз и от усмивка разбирам.

Krisimor, ако се разболее клиента ще му извикаме линейка или ще го упътим към близката болница. Дишане уста в уста няма да му правя.
Що за глупост.Такава ли сте и с клиентите?
Виж целия пост
# 687
Скрит текст:
Ами случвало се е да има недоразумение с клиенти и ни плащат с коментар в букинг, а резервацията им не е през там. Аз си обичам работата и си глезя клиентите ако мога, но с някои диагнози ми е трудно да работя. Кой го сърби, на кой жена му не му пуснала не нося отговорност. Има такива които не са склонни на никакъв компромис, а претенциите започват със скандал, все едно са сами в хотела. Аз и от усмивка разбирам.

Krisimor, ако се разболее клиента ще му извикаме линейка или ще го упътим към близката болница. Дишане уста в уста няма да му правя.
Що за глупост.Такава ли сте и с клиентите?
[/quote]

Aми ти го започна. Ти ми обясни, ако се разболееш от хотела какво очакваш да направят за твоя комфорт?

Цитирам те! Или това, че ако се разболее и не дойде? Ами ако се разболее се обажда по телефона, анулира си резервацията и т.н. Винаги сме правили компромис. Въпроса е че правят резервация, звъня им, казват че нямало да дойдат да си анимираме. Или до последно твърдят , че ще дойдат, а накрая не пристигат. Те не губят пари, не им пука. Затова като им се дръпнат парите и платят нощувка която не са ползвали, другия път ще внимават. И точно много такива случаи има, за да се принуди шефа да го въведе като практика.


 
Скрит текст:
Скрит текст:
Опция за анулиране от страна на хотела.
"Може да анулирате ако възникне проблем с плащането от страна на гостите или ако самите гости желаят да анулират."
Благодаря за информацията. Ако това е единственото условие за хотелите, значи те просто нямат право да отказват резервация, когато гостите са изрядни.  Значи затова често започват да те атакуват със съобщения и да те принуждават сам да си анулираш резервацията "безплатно".
Исках да знам при какви условия хотелите могат да анулират, защото когато си направиш резервация е написано точно при какви условия ти можеш да анулираш, но не е ясно какво се случва, когато хотела анулира твоята резервация.  
Нямат право, но както има некоректни хотелиери, така има и некоректни клиенти. Ние започнахме на всеки да правим авторизация, и да дърпаме пари при неявяване, защото много си правят резервация и изобщо не идват. Не само чрез букинг и по телефона или по-имейл ако направиш резервация, пак би трябвало да ти е гарантирана. Хора работят по хотелите, стават грешки и се дублират резервации. Аз не виждам нищо фатално да те преместят в друг хотел. От капризни клиенти ми е писнало. Точно този номер стая, горещо им лятото, зимата им е студено, все ние сме виновни. Много се изглезиха и простотията ми идва в повече понякога. /оплаках се/
ooooh! Не се прави бизнес и не се печелят пари с подобна нагласа към клиентите.  

Какъв клиент  е който след като си е направил резервация не е дошъл? Губят се пари от такива "клиенти". А за идиотски оплаквания, има класации, аз мога да кандидатирам няколко такива. Като че август месец, на открита тераса на хората им е горещо!!! "Добре, в стаята има климатик. На терасата ми е  горещо! "
Ами ако се разболее човек ако друго лошо му се случи? Гледате от вашата камбанария,я не така.Затова клиента страда.А уж все трябва той да е прав
[/quote]
Виж целия пост
# 688
adelinda, нали знаеш, че като си дадеш г@за под наем, трябва да си готов на всичко. Така е в този бизнес. Щом се съгласяваш на безплатна анулация, влиза в зара и да не дойдат хората. Аз от толкова години ползвам Букинг, всичките ми резервации са с безплатна анулация. Освен това съм склонна да мисля, че преувеличаваш някои неща. Особено след коментара, че недоволни клиенти си го изкарват чрез негативна оценка в Букинг, пък резервацията не била от там. Хайде моля ти се...
Виж целия пост
# 689
adelinda, нали знаеш, че като си дадеш г@за под наем, трябва да си готов на всичко. Така е в този бизнес. Щом се съгласяваш на безплатна анулация, влиза в зара и да не дойдат хората. Аз от толкова години ползвам Букинг, всичките ми резервации са с безплатна анулация. Освен това съм склонна да мисля, че преувеличаваш някои неща. Особено след коментара, че недоволни клиенти си го изкарват чрез негативна оценка в Букинг, пък резервацията не била от там. Хайде моля ти се...

Ама това е, че не преувеличавам. Да, безплатна анулация ако анулира, или поне ти каже, че няма да дойде. Колкото и невероятно да звучи, правят резервации и не идват и не анулират. С една клиентка 3 пъти се чухме и тя дори звъня, да каже, че ще закъснее, накрая не дойде. Връщаш клиенти да и пазиш стая, на нея какво и дреме. На такива се теглят. Всичко е регламентирано и според правилата. Ти мислиш ли че букинг би разрешил да теглим пари, ако някой е анулирал в срок? То си пише на самата резервация и кога имаш право да теглиш и кога не. Има права, има и задължения. Искаше ми се да не е вярно това, което говоря, но си е чистата истина.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия