НВ-ВМХ, част 79

  • 43 643
  • 728
# 540
Whole.Lotta.Love, така е, много хора сериозно вярват, че да не ядеш продукти от животински произход е особено здравословно. Доста агресивно се проповядва това становище вече десетилетия.
Обаче като се изключват някои пьлни откачалки, които са на ниво чакри, вибрации, енергии, аури и тем подобни, една голяма част от хората са си разумни и не биха жертвали здравето на децата си и своето собствено, като продьлжат да се хранят недоимьчно и погрешно, стига да разполагат с повече информация по вьпросите на храненето.
Едва ли животните, които ще се ядат, са по-мили на твоята приятелка от собствените й деца.

Сега видях в сайта на Андреас интересна история на диабетик, който на 50 годишна вьзраст преминал на ВМ-НВХ:
http://www.dietdoctor.com/diabetes-going-rest-life

Още през пьрвите седмици на режима, той спрял да си прилага инсулин ( 4 кратно дневно) и приема на статини. След месец отишьл на контролни изследвания и споделил на диабетичната сестра, че е спрял инжекциите с инсулин и е минал на ВМ-НВХ. Тя му казала, че резултатите от изследването му са фантастични, но те не препорьчват това хранене.  Laughing Човекьт споделил, че дори планира да спре и таблетките метформин в бьдеще. На което тя отговорила, че това е невьзможно, защото той има диабет и ще си го има до края на живота си.
Само два месеца по-кьсно, той спрял и метформина и в момента е без никакви симптоми на диабет.
Виж целия пост
# 541
Поредното "изследване" - в слуая червеното месо увеличавало риска от рак на гърдата, ест. трябвало да се замени с боб, леща и пилешко.

http://www.vesti.bg/tehnologii/zdravoslovno/chervenoto-meso-mozh … a-gyrdata-6014476

Интересно дали са взели предвид другите хранителни навици на изследваните млади жени и как точно са изолирали именно месото като причина. "Предполагат", че "протеини в червеното месо ускоряват деленето на клетките и растежа на туморите".  А това, че не са сигурни, не им пречи да си препоръчат боба, тази така здравословна храна  Laughing
Виж целия пост
# 542
Интересно, като ги преразказват тези статии в нашата преса, защо пропускат някои сьществени цитати от оригиналните статии?  Laughing

Цитат
Dr Maryam Farvid and colleagues described the risk as "small".

Prof Tim Key, an epidemiologist at the University of Oxford, said the US study found "only a weak link" between eating red meat and breast cancer, which was "not strong enough to change the existing evidence that has found no definite link between the two".


http://www.bbc.com/news/health-27777210
Виж целия пост
# 543
Връзката с червеното месо дори не е сигурно дали ще бъде налице, ако се вземе предвид, че в тези изследвания червено месо обикновено означава хамбургери с все хляба и кока колата или пък пица с колбас Wink А иначе категорично е установена връзка между рака на гърдата от една страна и от друга страна повишения инсулин, повишената кръвна захар, метаболитния синдром и наднорменото тегло.
Виж целия пост
# 544
хаха, мерси за информацията, kameloth!
Нивото на нашите медии не е ниско, ами изобщо го няма!

Позволявам си почти буквално да пренеса твоя пост като коментар към статията.
Виж целия пост
# 545
На мен по начало проучвания, които уж анализират подробно храненето на 100 000 души за 20 години, и то на хора, които не са на определена диета, или режим, не ми звучат особено надеждни.
И супер смешно ми изглежда като се направят някакви изводи, че средната консумация на месо била 100 грама на ден ( примерно). Че то аз за една седмица назад не мога да кажа колко точно месо сьм изяла и то ям месо, а не разни месни продукти, в които не е ясно колко и дали изобщо се сьдьржа месо. Какво остава да ме накарат да уточня това за изминалите 20 години?
И преди сьм казвала, че за мен подобни проучвания имат стойност единствено, когато се експериментира с даден начин на хранене и участниците в него са в болнична обстановка и стриктно се знае какво и колко точно ядат. Всичко останало са разни стькмистики, според това какво на авторите им се иска да докажат. И когато пьк една подобна стькмистика докаже "много слаба врьзка" ... какво да се говори повече за нея?  hahaha

Виж целия пост
# 546
Днес това си взех, може някой да се възползва  Peace
http://ofertomat.bg/offers/view/3133.html
Виж целия пост
# 547
много тъжно за това веге дете, за което разказа Лота
то здравето и фигурата ще му се оправят
ама майка му такива щети му е нанесла на психиката, че ще си носи последствията цял живот
още по-жалкото е, че в очите на обществото и особено социалните такива майки се смятат за нормални
даже и тук в училищата охотно сервират веге ястия
и крякат до небето ако някое дете не им яде картофите и пастата

кам, тази статия е чудесен пример за пожелателната псевдонаука, според която "лекуват" в наши дни

Виж целия пост
# 548
кам, ще чакам с нетърпение коментара ти по книгата
ние ще взимаме още един таблет да не се караме кой е наред с книгата си
дотогава разчитам на вашите резюмета

Виж целия пост
# 549
....
Всичко това ме навежда на мисълта, че поне една част от вегетарианците, които възпитават и децата си във вегетарианство го правят от незнание, а не защото са "промити мозъци". Ето жената като нормална майка за секунда не се замисли да противоречи на промяната в храненето на децата, макар тази промяна да е на 180 градуса спрямо всичко на което досега ги е учила. Все пак става въпрос за здраве, достатъчно беше да разбере какво е МС и ИР и не й трябваха повече убеждения. Просто не е знаела досега.
Половината ми пациенти са деца на родители вегани и вегетарианци и съответно имат сериозни проблеми с непълноценно изградени и структурирани емайл и дентин. Но наистина, когато им се обясни взимат мерки и започват да следват препоръките ми. Аз съм си направила заключение, че хората които обръщат внимание на здравето и храненето си са с доста гъвкави разбирания и не са "коне с капаци". Виж, тези които слушат само какво ще им каже телевизора  Laughing няма въобще да коментирам.
И тъй и тъй съм оспамила вече да ви покажа голямото откритие (някои навярно вече са го видели): http://www.sleeveat.com/
Виж целия пост
# 550
Днес това си взех, може някой да се възползва  Peace
http://ofertomat.bg/offers/view/3133.html
The Baroness благодаря ти че сподели. Възползвах се!
Виж целия пост
# 551
Цитат
И тъй и тъй съм оспамила вече да ви покажа голямото откритие (някои навярно вече са го видели): http://www.sleeveat.com/

 Joy Joy Joy
Е, това вече направо ме разби!
Всьщност нещо като устройство, което да ти помага да поврьщаш по-безболезнено.
Ужас! Вече булимията стана на почит едва ли не.  Shocked
Виж целия пост
# 552
И аз се смея, но знам какво е толкова отчаяно да искаш да се пребориш с този вечен глад  Confused Аз примерно освен булимията в тийн годините, преди 5 години съм пила китайски хапчета за отслабване, които са чисти амфетамини  #Crazy Просто поредния начин да се печелят пари, макар и мръсни..
Виж целия пост
# 553
Как се борави с това нещо  #Crazy
Виж целия пост
# 554
Смоуки, аз така да се каже "диагонално"  Laughingпрочетох рекламата .
Но доколкото разбрах, това устройство е нещо като гумено балонче, което се погльща като горната му част се закрепва за езика и като ядеш ( например хамбургер , както е показано на картинката  hahaha), храната се сьбира в тоя балон и уж през стените му преминавали само полезните вещества, а останалите се задьржат вьтре. И като се нахраниш, си го измькваш от хранопровода и изхвьрляш останалата ненужна храна.  Joy
Леле, това много болен мозьк го е измислил, да знаете.
Радост, то и аз сьм пила амфетамини ( едно време се продаваха с проста рецепта в аптеките), ама с цел да поумнявам по време на сесии Joy. Факт е, че употребени за кратко време са направо жестоки. Човек се чувства като перпетуум мобиле - няма нужда от сьн, от храна, работи и учи като змей, без да усеща умора. Като ги спреш обаче , няколко дни си като парцал и нямаш сили да станеш.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия