връщане на пари поради лоши условия в хотел

  • 3 594
  • 8
Здравейте момичета ,

заминаваме за Сириус бийч , но лошите отзиви - коментари валят като дъжд от началото на сезона за въпросния хотел . Направихме си резервацията през Визит , запознати ли сте какви са условията за възстановяване на парите , ако условията в хотела са лоши . Или какво трябва да направим ....

Благодаря ви предварително
Виж целия пост
# 1
Не виждам причина да ви връщат парите, защото на вас нещо не ви е харесало. Гледате, четете, преценявате дали искате или не. Всички хотели и посредници имат определение условия за отказмна резервацията респ. дали ще ви удържат пари или не. Прочетете си условията в сайта, който сте ползвали.
Виж целия пост
# 2
Вие всъщност не сте видели условията в хотела. Мнението е на база коментари от форуми.
Може да се направи анулация но има определени  условия и ще имаш комисионна задължително.
0700 1 55 22 това е телефона на Визит-обади се и попитай.

Аз лично не бих отменила резервацията. Hug
Виж целия пост
# 3
Аз пък лично бих отменила резервацията НА МОМЕНТА. Бях там средата на юни за 2 дни. Най-лошите 2 дни почивка в живота ми и най-гадния хотел. Най-дългия коментар в сайта на Съни турс е моят и той далеч не изчерпва ужасното ми впечатление за хотела и вече спокойно мога да кажа - за целия комплекс.
Виж целия пост
# 4
Още не сте отишли и вече знаете,че няма да ви хареса?
Отзивите се четат преди резервацията,сега вече зависи какви са ви условията за анулация,за които е трябвало да се интересувате още преди сключване на договора,защото винаги може да изникне обстоятелство,което да наложи анулация или отлагане и трябва да знаете при какви условия можете да го направите.Питайте агенцията или си прочетете договора.
По отношение на хотела-не съм отсядала,само на плаж сме ходили там-ивицата винаги е била малка,а сега предполагам е направо никаква и в това хотела няма вина,дъждовете съвсем ще са отнесли пясъка.
Чувам,че тази година е особено трудно с намирането на персонал,а от там страда и обслужването.
За качеството на храната е отделна тема,то едва ли точно сега се е променило.
Прочетох един доста дълъг отрицателен коментар-наистина винаги съм се чудела как си почиват гостите,когато има анимация на басейна.
п.п. В случай,че нещо в стаите не ви харесва,е повредено,счупено и т.н. бъдете настоятелни на рецепция да го отстранят,сменят или да ви преместят в друга стая.
Виж целия пост
# 5
Ето и накратко какво се случи ....

Заминахме на 28 юни във въпросния хотел Сириус , настаниха ни , съпруга ми влезе да си вземе душ счупи се душа , на балкона ни имаше птиче гнездо , прозорците и балкона бяха целите наакани .
Следобедната закуска беше доста оскъдна - кекс и курабийки . Работеше само вътрешния бар .
На басейна само 20 шезлонга , плочките пропаднали , цимента до басейна отчупен - доста опасно за малки деца. Храната - нямам думи , опашки по 40 мин, децата изнервени - гладни , а ние още повече, тъкмо стигаш до въпросната храна и тя вече свършила , заместват я с друга. Свършва сиренето - слагат извара , свършва ризото с зеленчуци слагат само ориз. Много ниско качество на храната , каймата имаше дъх ,сложили кимион но се усеща . Хората недоволни - но нямат избор.

Преместиха ни в Азалия - хотела до Сириус. Хотел мечта , от стаята до храната .
Виж целия пост
# 6
Как стана преместването, че ми е интересно, от туристическата фирма или ...... Доплащахте ли нещо? Аз се опитах да те предупредя, разказът ти много прилича на моето "приключение" във въпросния "хотел". По интересното е какво се случва със Съни Турс/Визит и каква им е файдата да лъжат клиентите си точно за този хотел. Аз също бях с ранно записване и слава Богу само  за 2 дни иначе щях да направя голям панаир. Всички подробни и изцяло негативни мнения за този хотел в сайта на Съни Турс/Визит се трият. Чак звънях да се разправям, защото се чувствам излъгана и започвам да си мисля, че за всички хотели правят така. Върнаха ми коментара за няколко часа и после пак го изтриха. Попитах ги как да си избирам хотел, като те проявяват еднопосочна цензура. Абе българска работа. Оставам с впечатление, разхождайки се из темите, че навсякъде на БГ Черноморие сме прецакани тази година.
Виж целия пост
# 7
Много непрофесионалдо да изтриват лошите коментари  Twisted Evil
Виж целия пост
# 8
И на мен ми е интересно как е станало преместването от "Сириус" в "Азалия", като цената е коренно различна, пък и са на различни собственици  newsm78 Освен агенцията да го е направила, ама хич не ми се вярва.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия