ГОЛДЪН ПЛЕЙС СОЗОПОЛ

  • 3 624
  • 11
Почивахме на Каваците в Голдън Плейс. Три семейства с деца. Предвид цената очаквахме с нетърпение почивката.
Оказа се, че хотела е западащ. Мръсен и стар. Една жена го чисти целия. По земята има нокти и косми. Закуската е от колбаси от три лева килограма. Хората масово не закусваха или си взимаха диня. Това беше единственото което ставаше.
Персонала беше нагъл и груб. Предвождан от собственичката, която се движише с чехли из хотела, влачейки отегчено крака.
Каваците са много добре. Там е прекрасно за семейство, но изберете друг хотел.
Виж целия пост
# 1
Снощи го прочетох това, и не съм спала въобще. Срина ми се цялото желание за пътуване и почивка, при положение че толкова я  чакам от миналото лято и ще бъде кратка, пак. Просто не е истина, съжалявам, че избрах това място само по картинките. Макар, че в темата за Созопол доста пъти питах за хотела,  никой нямаше отзиви. Така и така сме превели половината сума,и нямам време за промени, анулации и т.н., ще тръгваме, макар и с горчилка в душата.
Но смятам днес да проуча обстойно правата си като потребител, и ако трябва да сезирам когото трябва за проверка евентуално, ако трябва да им отнемат звездите или да ги глобят. Не може да изискваш плащане за нещо, което не предлагаш, все пак обикновените хора работят и събират пари цяла година, за да починат малко, и някой, който го мързи и не знае как се предоставя туристическа услуга няма право да съсипе мечтаното спокойствие на цяло семейство.
Ще пиша пак, надявам се все пак дявола да не е толкова черен.
Виж целия пост
# 2
И аз го предвиждах за няколко нощувки в началото на септември, така че ще се надявам и на други отзиви. Оказа се че на Каваците всичко е много скъпо и там ме удовлетворява като цена, така че ако са дреболии ще ги преглътна, но ако наистина е мръсно и с некачествена храна, май ще се наложи да търся друго, докато е време...
Тутурутка, дано да имате хубаво време и все пак да изкарате приятна почивка! И ще чакаме коментари  Simple Smile
Виж целия пост
# 3
Аз също бих преглътнала дреболии, както се казва-капризи в къщи. Бих си чистила и сама стаята, но компромис с храната не мога да правя. Ако исках да си готвя, щях да потърся друго място с оборудвана кухня. По принцип наблягаме на закуската-яйца, сирене, колбаси и много плодове(без тестени), и даже много се зарадвах, че ще има такава. Не съм си и представяла, че ще ми сервират долнопробни евтини колбаси и сирена(е, не съм и очаквала скъпи такива, но поне да е поносимо), но все пак не съм на ведомствен стол.
Щом като масово не са закусвали, явно положението е много зле.
Толкова се обезнадеждих, че багажа още не съм събирала и се чудя как да подготвя семейството, че отиваме на гадно място(аз го избирах, направо ще се  #2gunfire).
В момента контактувам с братовчедка ми от Агенция по храните и с една приятелка от Комисията за защита на потребителите, за да се вземат мерки по отношение на състоянието на хотела и категоризацията му, ако се наложи. Толкова съм откачила вече, че няма да им се размине, ако ме излъжат. То и затова по морето си позволяват да правят своеволия-хората идват за кратко и на никой не му се занимава после да се оплаква. А трябва!
Виж целия пост
# 4
Затова и реших да пиша. Искам хората да знаят преди да отидат там, пък и току виж от хотела решили да вземат мерки. Ето ги и цялото меню:
1. Шпеков салам и шунка, който и котките не ядат. Купите с тях стояха недокоснати.
2. Кашкавал и сирене - млечни деликатеси - не истински
3. Два дена имаше варени яйца, два дена пържени филии, два дена макарони. Само яйцата ставаха.
4. Домати и краставици - ще ви набавя снимки не мога да ги опиша.
5. Пържен салам - не видях някой да изяде и парче.
6. ДИня
7. Хляб нарязан.
Аз ядох диня, детето филия с маргарин. Май всички деца ядоха само филии с маргарин
Виж целия пост
# 5
Здравейте,
прочетох отзивите за хотела преглеждайки страницата във Фейсбук и останах поразена от коментарите. Аз почивам в този хотел от самото му отваряне и искам да кажа, че е повече от добър. Видях някакво нелепо изказване на някакъв господин, че клиентите били с ниска култура на хранене и никакви  изисквания към хигиената и обслужването....Що за глупаво изказване? Лично аз имам доста изисквания и мога да кажа даже, че семейството ни е капризно. Но, винаги всичко е било на ниво, естествено, че всеки има право на мнение, но аз мога да кажа, че винаги са ни посрещали радушно и сме си тръгвали даже с малко тъга. Всяка година ходим там поне за 2-3 седмици, когато имаме възможност и за месец, децата ми винаги са били щастливи, когато дойде време за почивка и знаят, че отиваме в хотела. Не съм имала никакви проблеми с храната, кухнята е много добра. Винаги всичко е прясно и вкусно. По повод на глупостта, която прочетох, че хотела се чисти от една жена.... само ще кажа, че тази година имаше три камериерки Simple Smile Всеки ден се почиства и дезинфекцира, така, че с хигиената също сме нямали проблеми. Не искам да коментирам другите гости , но мисля, че се сещам за трите семейства с децата , засякохме  ги и наистина не мисля, че е редно да използват зелените площи, за да облекчават нуждите на децата си в градините, видях това с очите си и ми стана неприятно. Все пак хората са направили тоалетни, на два пъти ми се случи да видя това и единият път вечеряхме и майката на едното дете го изходи , нека да не говорим за култура.....  Собствениците и персоналът са мили и приветливи всеки път с всички, това че са по- близки с някои хора няма лошо Simple Smile Ние също станахме техни приятели с годините . Оценката ми е съвсем обективна , не налагам мнението си на никого, но на тези, които все още не са били тук и вече са негативно настроени мога да кажа само , че няма от какво да се притесняват Simple Smile Заредете се позитивно и с усмивка,  и се настройте да изкарате хубава ваканция Simple Smile
Виж целия пост
# 6
"Не съм имала никакви проблеми с храната, кухнята е много добра"- коментар на anjelica , регистриран на 12.08.2014 г. само с мнение в подкрепа на хотела, срещу поста на
 dimi_iv :
"1. Шпеков салам и шунка, който и котките не ядат. Купите с тях стояха недокоснати.
 2. Кашкавал и сирене - млечни деликатеси - не истински
 3. Два дена имаше варени яйца, два дена пържени филии, два дена макарони. Само яйцата ставаха.
 4. Домати и краставици - ще ви набавя снимки не мога да ги опиша.
 5. Пържен салам - не видях някой да изяде и парче."
  ?
dimi_iv , моля ако ти е подръка снимковия материал да ги качиш, за да се види за що иде реч.
Моля опишете ми Вие(anjelica ) тогава какво се предлага на закуска, което Ви е харесало. Вече не зная как да се заредя се позитивно и с усмивка,  и да се настроя да изкарам хубава ваканция, ако ще тичам да търся нормална закуска, спокойно можеше да не ми включват нещо, което човек не яде и да си платя само спането.
Виж целия пост
# 7
Уважаема Госпожо Собственик,
Тук е за отзиви на клиенти. Моля Ви насочете вниманието си върху подобряване на качеството на услугата. Не искам да влизам в пререкания, но мога да кача снимки на храната. Защо ли сме ги направили.
Аз съм потребител от една година на този форум. Направих си регситрация за да напиша възхитата си от Хотел Асара в Ардино, защото ме очароваха. След година влезнах да напиша за Вас. Иначе само чета.
Виж целия пост
# 8
За да се разсея всякакви съмнения,  обещавам да постна снимки от "закуската", за да е ясно и на други хора какво ги очаква, пък дай боже да се коригират нещата. Видях, че господинът, който се е отказал от почивката там , воден от коментарите на dimi_iv води полемика със собственика във FB. Похвално е такова поведение, защото този човек лично не е наранен, но се опитва да предпази други  от неприятни изживявания. Силно се надявам да се вземат мерки все пак, защото не ми се тръгва въобще.
Вижте каква обстановка и какви цени предлагат на Градина:
http://topofertite.com/deal/2324-2-2-hotel_royal_beach_na_purva_ … ing_gradina_.html
Виж целия пост
# 9
Относно продуктите ни : в по- голямата си част се зареждат от "Метро" и естествено притежават сертификати за качество. Що се отнася до сиренето и кашкавалът- те не са имитиращи продукти , а млечни. Макароните също се закупуват от там.
В закуската се предлагат: домашно приготвени мекици, бухтички, пържени филийки, варени/бъркани яйця, кренвирши, пържена наденичка, кус-кус, макарони, домати, краставици, диня/пъпеш, конфитюр, пастет,масло, прясно мляко, мюсли/корнфлейкс, шпеков колбас, шунка, кроасани, какаово руло с пълнеж, банички. Всичко се реже и приготвя преди да започне закуската. Винаги сме държали и продължаваме да държим на  прясната храна и качеството на продуктите.  ... Към закуската са включени и чай или топла напитка продукт на Нескафе.
За пререкания и дума не може да става, всеки е свободен да изкаже мнението си .Фактът, че хотелът всяка година е с максимална заетост и продължава да приема, както дългогодишни свои гости, така и нови клиенти- сам говори  за себе си.
Благодарим Ви, че бяхте наши гости, а на бъдещите си клиенти можем да кажем: "Добре дошли и приятен престой !" Simple Smile
Виж целия пост
# 10
Здравейте до сега не съм писал отзиви но прекараната "почивка" в хотел Голдън Плейс промени това. Настаняване апартамент за 2+2 130лв на вечер със закуска представлява две стаи, климатик има само в едната (питам на рецепцията защо няма климатик в другата стая? Отговарят ми усилете климатика!!!) Август е топло!  Влизаме тапетите скъсани, стената между банята и антрето мухлясала,зад дивана един пръст прах. Басейна няма спасител. Закуската под всякаква критика най-евтиния салам,шунка,кремвирши,пастет смяната на варени яйца с пържени не я прави разнообразна, а доматите и краставиците се режат предишния ден.Ех какви краставици! Всякаш струват милиони? Плодовете са САМО Диня. Продуктите може и да са от МЕТРО,но средностатистическият Българин почиващ в Созопол никога не би ги купил и да ги даде на децата си.
Госпожо собственик, семеен хотел означава че всички почиващи са ви на гости. Вие трябваше да намерите време да попитате всеки един от гостите Как сте? От къде сте? Харесва ли ви тук? Имате ли нужда от нещо?
Зарежете колите и парите ГОСТИТЕ са най-важни 99% трябва да си тръгват удовлетворени от почивката.
Искрено съжалявам че посетих хотела ви чувствам се измамен.
Сигурен съм че в Созопол има добри хотели,но горчивият ми опит ще ме насочи в Гърция,всички са чували че там е по-добре,но с това обслужване и храна няма да ги стигнем скоро.

Госпожо вземете си забележка за да може следващите гости да са по-доволни.

Благодаря на всеки прочел отзива
Виж целия пост
# 11
Пишете в темата за Черният списък на хотелите - повече хора ще прочетат и ще се информират за "златният" хотел Mr. Green.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия