"За" съм да се изучава Г. Господинов и други съвременни автори в подходящи класове (12. клас, защото тогава следва да се преподава съвременна българска литература, въпреки че не стига времето, защото приоритет е матурата и авторите, включени в нея) и с подходящи произведения. Тъй като Г. Господинов е разнообразен автор, нямам нищо против той да бъде представен с друг текст, подходящ за съответната възраст, а ако има фенове на творчеството му - тук много зависи от нивото на училището - дори и този текст може да бъде разгледан. Когато бях учителка, с много напреднали ученици ми се е случвало да обсъждам творчеството и на дьо Сад в контекста на Френското просвещение и вреда не е имало. Но е много важен контекстът: Г. Господинов и българският постмодернизъм; дьо Сад и Просвещението; Бодлер като предходник на символизма - тоест, не самоцелно да се представя нещо, а като част от някаква литературна традиция (или пък като излизане от литературната традиция).
Да се изучава Г. Господинов в специалност "Българска филология"? Твърдо "за"; и не само той, а и други съвременни автори: тези около "Литературен вестник", Милен Русков и т.н., и т.н.