Доволни ли сте от телевизията и интернета на Виваком?

  • 39 441
  • 117
# 45
Аз съм много доволна от телевизията, особено от функцията им за превъртане до два часа назад на повечето канали. Така си пускам сериалите и предаванията със закъснение и превъртам досадните реклами  Sunglasses
Не знам други доставчици да имат такава екстра.

Мтел, наистина е много удобно
Виж целия пост
# 46
А, то сблъсъците с тях винаги са дълги и драматични.  Laughing
Mr. Greenмм,даа,разбрах го по неприятния начин,дано ми е първият  и последен такъв Whistling
Виж целия пост
# 47
Аз съм много доволна от телевизията, особено от функцията им за превъртане до два часа назад на повечето канали. Така си пускам сериалите и предаванията със закъснение и превъртам досадните реклами  Sunglasses
Не знам други доставчици да имат такава екстра.

Защо 2 часа? Аз превъртам до седмица назад  Simple Smile

И като стана на въпрос: имаме право да изискаме запис от разговорите по телефона, всичко се записва  Peace. Съвсем скоро ще разбера и как става, защото ми се струва, че нещо са се оляли с последния договор.
Виж целия пост
# 48
Аз съм много доволна от телевизията, особено от функцията им за превъртане до два часа назад на повечето канали. Така си пускам сериалите и предаванията със закъснение и превъртам досадните реклами  Sunglasses
Не знам други доставчици да имат такава екстра.

Защо 2 часа? Аз превъртам до седмица назад  Simple Smile

И като стана на въпрос: имаме право да изискаме запис от разговорите по телефона, всичко се записва  Peace. Съвсем скоро ще разбера и как става, защото ми се струва, че нещо са се оляли с последния договор.
По закон - имат право да ти откажат предоставяне на записа, няма известен случай в който клиент да се е сдобил с разговор, НО нямат право да отказват достъп на КРС  и КЗП, затова пускаш жалба с подробно описание, те ще го прослушат и ще се изкажат.
Виж целия пост
# 49
Аз съм много доволна от телевизията, особено от функцията им за превъртане до два часа назад на повечето канали. Така си пускам сериалите и предаванията със закъснение и превъртам досадните реклами  Sunglasses
Не знам други доставчици да имат такава екстра.

Защо 2 часа? Аз превъртам до седмица назад  Simple Smile

И като стана на въпрос: имаме право да изискаме запис от разговорите по телефона, всичко се записва  Peace. Съвсем скоро ще разбера и как става, защото ми се струва, че нещо са се оляли с последния договор.
По закон - имат право да ти откажат предоставяне на записа, няма известен случай в който клиент да се е сдобил с разговор, НО нямат право да отказват достъп на КРС  и КЗП, затова пускаш жалба с подробно описание, те ще го прослушат и ще се изкажат.

Така ли? Нищо де, и така става  Peace. На мен в офиса ми казаха, че няма проблем да ми го предоставят, само трябва да попълня някакъв формуляр, но заминавах същия ден и не ми се разправяше с тях.

А някой регистрира ли се за томболата? Имат ли някакви специални изисквания като, примерно, платена сметка?
Виж целия пост
# 50
Казаха ми, че самото заплащане на сметката автоматично ме включва в томболата, но не било задължително условие да се плаща сметка. Можеш просто да отидеш в някой офис и да поискаш да се регистрираш за томболата.

А тя пък кой знае каква шашмалогия ще излезе.............   newsm78 Thinking
Виж целия пост
# 51
А тя пък кой знае каква шашмалогия ще излезе.............   newsm78 Thinking
Ааа, то това е ясно  Grinning
Виж целия пост
# 52
Аз съм много доволна от телевизията, особено от функцията им за превъртане до два часа назад на повечето канали. Така си пускам сериалите и предаванията със закъснение и превъртам досадните реклами  Sunglasses
Не знам други доставчици да имат такава екстра.

Защо 2 часа? Аз превъртам до седмица назад  Simple Smile  .............
и на Мегалан / Мтел е така. Но това не е кой знае каква екстра  Simple Smile
И аз се чудя да запазим ли мтелската тв или пак да се върнем на Булсатком. Интернета на мегалан е супер, но тв канали за нашия договор са много малко. Кой доставчик на кабелна телевизия препоръчвате за София?
Добре, че попаднах на темата, Виваком големи шегаджии, почти като Мтел  Mr. Green
Виж целия пост
# 53
Аз от интернета на Булсатком бях страшно доволна. Провери обаче дали може да включите ТВ, че сателитът все още им е насочен само в една посока. Това беше причината да не можем да включим пакета - от грешната страна на блока сме  Simple Smile
Виж целия пост
# 54
Казаха ми, че самото заплащане на сметката автоматично ме включва в томболата, но не било задължително условие да се плаща сметка. Можеш просто да отидеш в някой офис и да поискаш да се регистрираш за томболата.

А тя пък кой знае каква шашмалогия ще излезе.............   newsm78 Thinking

Не е вярно това. Томболата не е обвързана с покупка или абонамент. Само ви заблуждават. Отиваш в др.офис и там друго ще ти кажат. Така разбрах,че нещо не е наред и отидох в офиса им,и без много въпроси ги попитах къде мога да се регистрирам за томболата, и ми посочиха лаптопа - специално предназначен за тази дейност. После получих в пощата си съобщение,че съм включена в томболата. Имате още време до края на месеца за включване в играта. Всичко е до късмет и дано този път ми се усмихне. Laughing Хитруши са,но и ние няма да се предаваме   bouquet
Виж целия пост
# 55
И аз се регистрриах, но не съм клиент на Виваком. Само, че мейл не съм получавала после.
Виж целия пост
# 56
И аз не получих мейл, че съм регистрирана.
Дали е трябвало и да ходя ли да проверя дали наистина имам регистрация?
Виж целия пост
# 57
У дома сме на Виваком и за нищо не бих сменила интернета и телевизията!

И у дома е същото. Много съм доволна от възможността да гледам филм от преди седмица или с време закъснение.


Тези екстри предлагат ли се от други доставчици?
И мен ме изкушават  Peace

Един филм за 4 минути.... Shocked
Аз тегля песен за толкова, а уж сме на по- бърз интернет??? Вечно имаме проблеми, все трябва да звъня за да ми тръгне нета....Това е при Нетуъркс, някакви си русенска кабеларка, която вече не ща да чуя. Интересното е, че другите са доволни от нета им, ние обаче не, многократно сме звъняли и казваме, че има проблем....никой не е идвал, просто констатират, че проблем няма  #2gunfire
Виж целия пост
# 58
Рая, май вече от повечето. Върти ми се, че Близу я имат тази екстра (а май и МТел), но трябва да провериш.
Виж целия пост
# 59
Не им е чак толкова зле нета,рядко прекъсва,но случи ли се някъде "авария" и трябва да идва техник на адрес ,считай че си загинала.1 месец седях без нет,докато чаках служител да дойде да види какво става и защо няма нет...А както се и досещаш си платих таксата за тоя месец,щото си има договор ooooh!
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия