7 дни без интернет от ВИВАКОМ

  • 2 189
  • 2
Здравейте, искам да попитам при липсата на адекватно отношение от доставчикът как може човек да се откаже от срочен договор? Вече повече от седмица майка ми е без интернет. Звъни всеки ден на оператор нито някой идва да види какво става нито има да речем някаква компенсация, платила си е пълната такса за изтеклият месец. Последно са и казали, че ако иска да прекрати договорът подавала молба и след един месец ще бъде прекратен, но дължи още една такса за този месец, а услуга няма.
Виж целия пост
# 1
Не ми се говори за Виваком / БТК !!!!

Имахме стационарен телефон и постоянно не работеше. А такса се начисляваше!!!! Обадихме се да оправят проблема, при което ни беше насрочен час в работен ден през работно време, което няма как да стане /не мога да излизам от работа в интервала от 12 до 16, за да чакам техници, много да ме извиняват/. Не можели по друго време и за тях въпросът беше приключен. Нито се опитаха за намерят вариант за посещение, нито си провериха мрежата до апартамента, нито нищо!!! След известно време, над 2-3 седмици, през които нямахме телефон, отново звъняхме и след разправии и оплакване, пратиха техник в 18 ч. /можело значи/. Оказа се, че проблемът не е вътре в инсталацията, а в техните разпределителни кутии, което може да се оправи и без нашето присъствие, просто никой не си е повдигнал задника да провери. През това време, разбира се, ние си дължим такса, никаква компенсация за нервите, разправиите и набитите сметки на мобилните телефони за контакт с тях!!!!
След това пак поне 4 или 5 пъти ме оставяха без телефон, но вече нямах сили и нерви да се разправям. След няколко дни го пускаха. Наскоро закрихме и телефона и интернета към тях!!!!
Виж целия пост
# 2
За съжаление, Виваком доста често постъпват некоректно. Моят опит с тях е много лош. Единственият съвет, който мога да дам е да си прочетете внимателно договора и след това да напишете и подадете с входящ номер жалба в някой офис на БТК. Обикновено по телефона, а и в офисите им се правят на ударени, според както им е изгодно. Не приемайте никакви устни съвети от служителите им нито по телефона, нито в офис, защото те на практика нищо не означават и можете да бъдете подведени. Това, което ви отговарят писмено на жалбите може да бъде смятано като официален отговор. Можете да подадете жалба и в КРС, както и в КЗП. Успех и дано скоро решите проблема без да скъсате нервите си и да  изхабите много от времето си.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия