Пазаруване от Aliexpress.com 39

  • 49 511
  • 728
# 720
Здравейте, преди малко повдигнах диспут за неполучена стока. Оставаха 5 дни до края на срока за доставка. Тракинг номера дава инфо последно от 29,09,2014 г.  Export Customs Scan Shanghai Bulgaria
Сега под информацията за повдигнат диспут имам два бутона MODIFY  и CANCEL DISPUTE, а по-нагоре е отбелязан срок от 5 дни за решение от търговеца по диспута. Какво се случва оттук нататък?  Няма бутон за ескалиране...вообще моля някой да ми помогне, за да не сбъркам и сама да се отрежа от невежество.
 
Виж целия пост
# 721
Здравейте,

Имам въпрос: Някой да се е борил за refund директно с доставчика (извън aliexpress)?
По погрешка си финализирах доставката, стоката не е пристигнала още (изпратена е на 31.08.2014).

Виж целия пост
# 722
Скрит текст:

Отново да ви помоля

Здравейте!

Бихте ли ми помогнали с този номер RJ236617665CN -  Доставен ли е в БГ?
Пътува още не е влязла в бг.


Благодаря
Виж целия пост
# 723
Преди време някой се похвали, че получи този уред за лице,http://www.aliexpress.com/item/Free-Shipping-Portable-high-frequency-electrotherapy-apparatus-stick-aoyanlidan-tube-beauty-acne-high-frequency-instrument/1800861708.ht  дали вече има наблюдения дали е ефективен? Благодаря предварително   bouquet
Виж целия пост
# 724
Мерси

Аз си мислих, че удължаването е на срока на доставка а не защита  newsm78 вообще не съм наясно със сайта повече разбирам от четене там, но явно не разбирам и правилно.
В пощата би трябвало да платя само пощенска такса щом е безплатна доставката нали?
Колко най-много са ви се бавили поръчки? Мисля, че мина почти месец от моята  ooooh!
това с бавенето е относителна работа, най бързата ми поръчка е идвала за 10 дни, а най много съм чакала 79 дни  Shocked месец, но 90 процента от поръчките ми са идвали за месец +/- ден два.
А относно срока на изпращане имах горчив опит от август с едни възглавници увеличи гадината жълта на 45 дни три пъти го молех да ги прати по рано, но цъ . "Пусна" ги в последния ден след месец никаква тракинг информация и никакъв отговор, повдигнах диспут, върнаха ми всичко ама два месеца в очакване  #Cussing out това е риска на онлайн пазаруването
Виж целия пост
# 725
Ох, аз имам проблем  Sad В началото на декември се местим в Англия, работата е там че местенето се ускори, а аз имам скорошни поръчки, които не знам кога ще пристигнат. Как да процедирам, ако те пристигнат, а аз вече не съм тук, може ли някой друг да ги получи? newsm78

Освен това да попитам, има ли някой от вас в Англия, за колко време пристигат пратките там?
Виж целия пост
# 726
Имам въпрос относв една история с приятелка.
Поръчала си е маратонки преди два месеца,  дошли са в България но на друг адрес и тя не е разбрала,  че са тук въпреки че всеки ден е ходила в пощата   в сайта и в track пише,  че са върнати обратно в Китай и тя е писала на продавача или да и ги прати или да и върне парите,  но той не отговаря.  Отворила е диспут и сега е вече завършен но нито пари има върнати,  нито маратонките.  А струват 60$....  Какво се прави в такъв случай?
Ако продавача не е отговорил и са минали 5 дни на диспута, той се решава в твоя полза и се чака да ти върнат парите. Минават поне 7-10 дни докато това стане реалност. Вероятно Алито ще ви прати мейл.
Ох, аз имам проблем  Sad В началото на декември се местим в Англия, работата е там че местенето се ускори, а аз имам скорошни поръчки, които не знам кога ще пристигнат. Как да процедирам, ако те пристигнат, а аз вече не съм тук, може ли някой друг да ги получи? newsm78

Освен това да попитам, има ли някой от вас в Англия, за колко време пристигат пратките там?
Ако оставиш генерално пълномощно на някой близък за да ти вземе пакета от пощата би трябвало да стане.

Здравейте, преди малко повдигнах диспут за неполучена стока. Оставаха 5 дни до края на срока за доставка. Тракинг номера дава инфо последно от 29,09,2014 г.  Export Customs Scan Shanghai Bulgaria
Сега под информацията за повдигнат диспут имам два бутона MODIFY  и CANCEL DISPUTE, а по-нагоре е отбелязан срок от 5 дни за решение от търговеца по диспута. Какво се случва оттук нататък?  Няма бутон за ескалиране...вообще моля някой да ми помогне, за да не сбъркам и сама да се отрежа от невежество.
 
MODIFY е за да напишеш някакво уточнение.
CANCEL DISPUTE е за да затвориш диспута.НЕ ГО НАТИСКАЙ защото губиш правото на диспут и последвало решение.
Ако до тези 5 дни китаеца не ти пише нищо диспута ще се реши в твоя полза. Ако все пак ти отговори можеш да се пазариш, но най-добре е да ескалираш за да си сигурна. Бутона за ескалиране се появява след като сте  писали в MODIFY
Дано си ме разбрала.
Виж целия пост
# 727
Ох, аз имам проблем  Sad В началото на декември се местим в Англия, работата е там че местенето се ускори, а аз имам скорошни поръчки, които не знам кога ще пристигнат. Как да процедирам, ако те пристигнат, а аз вече не съм тук, може ли някой друг да ги получи? newsm78

Освен това да попитам, има ли някой от вас в Англия, за колко време пристигат пратките там?

На гърба на всяко пощенско известие пише пълномощно, нужно е само да се попълнят данните, генерално пълномощно не съществува, но можеш да оставиш нотариално заверено пълномощно на някой да може да получава пощенски пратки писма и т.н. в случай, че се загуби известието. Можеш да заложиш и текст да те представлява и пред митническите власти и да освобождават пратки......, че доста често напоследък отиват там.
Виж целия пост
# 728



                                    40 ТЕМА
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия